czwartek, 24 września 2020

Pogromca suchej skóry
Żel Bio-Oil

Właśnie zdałam sobie sprawę jak dawno na blogu nie było żadnych recenzji kosmetycznych... Czas to zmienić! Ostatnio w moje łapki wpadły dwa niezwykle ciekawe produkty, o których mam ochotę Wam troszkę napisać.  W najbliższym czasie możecie się spodziewać recenzji Anti Dry Krem-maska pod oczy nawilżająco - naprawcza. Natomiast dzisiaj pod lupę weźmiemy Bio-Oil Żel do skóry suchej. Zapraszam do czytania!

***


Kilka słów od producenta:
Bio-Oil żel do skóry suchej. Specjalistyczna formuła do skóry suchej. Tradycyjne produkty do pielegnacji skóry w 60 do 80% składają się z wody. Konsystencja żelu sprawia, że produkt jest niezwykle wydajny – wystarczy nałożyć niewielką ilość na skórę. Żel do skóry suchej Bio-Oil może być stosowany w pielęgnacji zarówno skóry twarzy, jak i całego ciała. Jest odpowiedni do skóry wrażliwej i niekomedogenny (nie zatyka porów).


Skład:
Paraffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Triisononanoin, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Aqua, Isopropyl Myristate, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate, C26-28 Alkyl Dimethicone, Sodium Lactate, Gluconolactone, Sodium PCA, Sodium Hyaluronate, Octyldodecyl PCA, Sucrose Laurate, Sucrose Stearate, Lactic Acid, Lanolin, Butylene Glycol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Bisabolol, Helianthus Annuus Seed Oil, Silica, Glycine Soja Oil, BHT, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopherol, Anthemis Nobilis Flower Oil, Calendula Officinalis Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum, Citronellol, Farnesol, Limonene, Linalool, CI 17200

Żel został stworzony z naturalnych olejków, można więc go podpiąć pod kategorię "kosmetyki naturalne". W moim mniemaniu skład zasługuje na spore uznanie. 

 

Konsystencja i zapach 
Żel ma typowo żelową konsystencję, można określić jako lekko galaretkowatą. Nie jest płynna, dzięki czemu nie musimy się obawiać rozlania, czy też zabrudzenia całego świata dookoła. Warto jednak zaznaczyć, że po nałożeniu na skórze pozostaje tłusty film - co mi wydaje się być normalnym zjawiskiem w produkcie głęboko nawilżającym, jednak komuś może się to nie spodobać.
Jeżeli chodzi o zapach, to nie jest on drażniący, jednak nie każdemu może przypaść do gustu. Początkowo skojarzył mi się on z maścią typu Vicks VapoRub. Teraz jednak bardziej wyczuwam nuty trawiaste. Podoba mi się
Działanie żelu 
Powiem szczerze, że początkowo byłam nieco sceptycznie nastawiona do możliwości tego produktu. Jednak już po pierwszym nałożeniu totalnie go pokochałam. Używam go przede wszystkim na skórę stóp, która jest niezwykle przesuszona, a zwykłe kremy nie dają sobie z nią rady. Zawsze po użyciu mam przez chwilę fenomenalne uczucie ciepła, które uwielbiam. 
Jeżeli chodzi o efekty, to są niesamowite. Produkt stosuję od tygodnia, a skóra zrobiła się bardziej miękka i nawilżona. Co prawda jeszcze daleka droga do efektu "pupci niemowlaczka", ale myślę, że żel Bio-Oil pomoże mi ten efekt w niedalekiej przyszłości uzyskać. 

Gdzie kupić, cena
Żel Bio-Oil jest dostępny na stronie Bee.pl. Cena regularna za 50 ml to 21,99 zł, jednak obecnie jest w promocji i kosztuje jedyne 9,99 zł. Wydaje mi się, że cena regularna jest adekwatna do działania, a ta promocyjna? Nic tylko brać!

Polecam, czy nie?
Produkt świetnie sobie radzi z moją suchą skórą stóp, nie mogę więc go nie polecić. Głęboko nawilża i po kilku zastosowaniach daje efekt miękkiej skóry. Jest niezwykle wydajny, ilość 50 ml powinna spokojnie sobie poradzić z kilkoma problematycznymi miejscami. Polecam osobom, które straciły już nadzieję na piękną, nawilżoną skórę. 

***

Słyszeliście o tym produkcie? Macie zamiar go przetestować? Zmagacie się z suchą skórą? ;)


3 komentarze:

Instagram