sobota, 16 lipca 2016

Vinted, warto?

Tym razem chciałam napisać co sądzę o portalu Vinted. Napiszę o tym, czy warto tam coś wystawiać, czy w ogóle coś się tam dzieje :)
Serdecznie dziękuję za każdy komentarz pod moimi postami, a także za każdą obserwację! Jest to bardzo motywujące :)

VINTED

Zacznę może od podstawowego pytania, "Co to jest Vinted"?
~ Vinted to portal, na którym możemy sprzedawać swoje stare rzeczy, kupować nowe, a także wymieniać się z innymi -rzecz(y) za rzecz(y).
~ Co o portalu piszą twórcy "Vinted to miejsce, gdzie znajdziesz perełki do swojej garderoby lub odnajdziesz nowych właścicieli dla własnych ubrań - wystarczy założyć darmowe konto!"

"Czy warto?"
Ja założyłam tam konto ponad 2 miesiące temu, więc mniej więcej wiem co się tam dzieje.
Jeżeli jesteś nastawiona tylko na sprzedaż, a Twoje ceny będą w granicach 1-30 zł masz szansę coś sprzedać - wszystko zależy od danego przedmiotu - jeżeli Twoje ceny mając coś wyższe, to szanse są już dużoo mniejsze ; jeżeli chciałabyś się z kimś wymieniać, to są duże szanse, że portal Ci się spodoba
Ja już 3 dni po założeniu konta sprzedałam swoją pierwszą rzecz, bardzo szybko, prawda? Wszystko wskazuje na to, że można tam bardzo szybko zarobić - nic bardziej mylnego, była to pierwsza i ostatnia sprzedana rzecz na kolejne 1,5 miesiąca. Ostatnio udało mi się sprzedać dwie nowe rzeczy jednej Vintedziance (tak nazywane są osoby posiadające konto na tym portalu), ceny były ok 40% niższe niż w sklepie, a i tak jeszcze z nich schodziłam..

"Czy są tam oszuści?"
Tak, jak na każdym tego typu portalu. Chciałabym napisać, że mnie jeszcze nikt nie oszukał, ale niestety nie mogę... Jakiś miesiąc temu kupiłam portfel, który do mnie nie dotarł, poprosiłam o zwrot pieniędzy i cisza... Niedługo będę to zgłaszała.
Ale nie zniechęcajcie się tym przypadkiem, jest tam dużo więcej osób uczciwych niż oszustów.
Łatwo zweryfikować, czy dana osoba jest uczciwa, sprawdzając jakie ma komentarze (przy każdej transakcji wystawia się komentarz osobie z którą "ubijamy interes").

Myślę, że warto założyć tam konto, ale nie ma co się nastawiać na "kokosy" ;) Polecam spróbować również wymian, to naprawdę fajna sprawa.
**Pamiętajcie, aby przed transakcją dopytać o ewentualne wady przedmiotu, który chcecie kupić lub za który chcecie się wymienić.

Link do strony: KLIK

Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące tego portalu, to pytajcie :)
Macie konto na Vinted? Jakie są Wasze wrażenia? :) Możecie zostawić linki :D



37 komentarzy:

  1. mam portal na vinted i masz racje nie zbyt czesto mozna cos sprzedac ja mam rzeczy firmowe po 10 zł lub mniej nawet i trudno mi je sprzedac :/

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie liczę na sprzedaż, ale fajnie byłoby wymienić ciuszki na nowe :D
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  2. Kurcze myślałam by założyć tam konto, ale teraz mam jeszcze więkze obawy niż przed :/
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, ale uważaj przy transakcjach :)

      Usuń
  3. ja nadal sie zastanawiam nad zalozeniem konta tam :D

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) Ale trzeba też uważać :D

      Usuń
  4. Słyszałam o nim ale jakoś tam konta jeszcze nie zakładałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się zdecydujesz na konto tam :D

      Usuń
  5. ja nie sprzedaję ciuchów:) a wymianki to z kumpelami

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście nie mam tam konta, ale czasem zdarzy mi się zajrzeć i zobaczyć czy nie ma czegoś ciekawego ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można tam coś fajnego "upolować" i to w przyzwoitej cenie :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Vinted! Mam tam konto już od dłuższego czasu :)
    Obserwuje i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszane uczucia jeżeli chodzi o ten portal :)

      Usuń
  8. Mam konto na Vinted ale rzadko tam zaglądam :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też rzadziej tam wchodzę, muszę oszczędzać :D

      Usuń
  9. Mam konto na vinted, ale rzadko co kupuje:) Jednak dwa zakupy były trafione!

    Odpowiadam na każdą obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam dwie rzeczy - jedna nie doszła, a z drugiej jak najbardziej jestem zadowolona :)

      Usuń
  10. Ja kiedyś chciałam założyć tam konto, ale jakoś zrezygnowałam. Uważam jednak że to dobra strona ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam konto na vinted już spory czas i uważam, że teraz tam się źle dzieje. Kiedyś było lepiej.. mniej oszustów i wgl.. :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele negatywnych opinii, ale to nie wina vinted, tylko oszustów...


    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tam konto od dwóch lat i naprawde warto, choc sa plusy i minusy mimo to warto :)
    Obserwuję :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam profil na vinted, ale już z niego nie korzystam. Bardzo fajnie ze o tym napisałaś, nie każdy może wie ze takie coś instnieje :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście uwielbiam vinted!! Szczególnie korzystam z opcji wymiany:))
    Zapraszam:
    http://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wymiany są dobrą opcją :)

      Usuń
  17. Mam kilka rzeczy do sprzedania, muszę założyć tam konto :) Mam nadzieję, że na oszustów nie trafię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tym portalu, ale nie mam konta. Trochę boję się oszustów.

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie wchodzę tam:D to by się źle skończyło dla mojego portfela;p obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla mojego tak się to właśnie kończy :D

      Usuń
    2. zd więc lepiej uważać:D

      Usuń
  20. Ja nie sprzedaje ciuchów :D
    I jakoś nie posiadam konta na tej stronce :D
    Obserwuje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tylko sprzedaję, może kupiłam ze 2 rzeczy :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego portalu, ale może warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tam konto, ale z niego nie korzystam :) sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. słyszałam kiedyś o tym portalu, ale jakoś mu nie zaufałam :)
    ps. u mnie pojawiła się już rubryka do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dwie reklamówki rzeczy zalegających w szafie, ale póki co olx mi nie może pomóc pozbyć się ich, więc chyba skorzystam z vinted :)

    Może wpadniesz na kawałek lata? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń

Instagram