środa, 5 sierpnia 2020

Cztery komplety
czyli coś na sportowo i elegancko

Ten rok nie należy do najlepszych. Nadal siedzę całymi dniami w domu i  przeglądam sklepy internetowe. Pewnie Was nie zaskoczę kolejnym haulem zakupowym, pewnie jego zawartością też nie, ale cóż poradzić. Ostatnio często zamawiam ze strony FemmeLuxe i w zamówieniach zazwyczaj królują komplety, tym razem nie będzie inaczej. 
Zapraszam do oglądania i komentowania! 

***

Jak już wiecie zakochałam się w kompletach z FemmeLuxe, dlatego dzisiejsze zamówienie składa się tylko z nich.
Pierwszy komplet, hmmm... Pomyślicie sobie "gdzieś to już widziałem"... Bingo! W ostatnim wpisie! Dlaczego zamówiłam ten komplet ponownie? Bo skradł serce mojej kuzynki i wręcz wybłagała mnie o niego. Ponownie nie mam zastrzeżeń, jest świetny - ładny i elegancki. 
Kolejne komplety są niemal identyczne, różnią się tylko modelami bluz i kolorami. Tym razem moje serduszko skradł ten w kolorze pistacji, jest obłędny. Chociaż przyznam szczerze, że ten khaki też wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. 
Z całego zamówienia jestem zadowolona, myślę że jeszcze nie raz komplety zagoszczą w moich wpisach. 





Co sądzicie o moim najnowszym zamówieniu? Co najbardziej Wam się podoba? Lubicie takie komplety? :) 

6 komentarzy:

  1. Pierwszy komplet oraz ten pistacjowy mają piękne kolorki. <3
    Super, że zamówienie się udało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale udane zakupu! Kompeciki wszystkie super! Niby sportowe, a mega kobiece i eleganckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy zestaw zamówiłam , ciekawa jestem jak będe wyglądać w nim :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te komplety :-) ja pracuję zdalnie, najczęściej w domu, więc lubię tego typu ubrania. Nie tylko wygodne, ale też ładnie się prezentują i bez problemu można wyjść w takim stroju na szybkie zakupy. Najbardziej podoba mi się komplet w kolorze khaki. Taki kolor najbardziej do mnie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram