czwartek, 2 lipca 2020

Moje nowości
z FemmeLuxe!

Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z haulem ubraniowym ze strony FemmeLuxe. Widzę, że te posty cieszą się sporą popularnością, więc ich tworzenie sprawia mi jeszcze większą przyjemność :) Tym razem w moim zamówieniu znalazły się dwa komplety i dwie bluzki. Jeżeli jesteście ciekawi jak to wszystko wygląda i jakie są moje wrażenia, to zapraszam do czytania :) 

Ps. Jeśli jesteście z Zamościa lub województwa Lubelskiego i poszukujecie fotografa na swój ślub, to zapraszam tutaj - fotograf ślubny Zamość, atrakcyjna cena, dobra jakość :) 


Zacznijmy od kompletów! Na pierwszy ogień idzie brązowy. Jest to już mój trzeci wariant kolorystyczny z tego modelu i ten podoba mi się najmniej. Zdecydowanie nie widzę się w tym kolorze. Nie oznacza to jednak, że jest słaby. Nie odbiega jakościowo od poprzednich, jednak to nie moja bajka.


Drugi komplet jest dosyć podobny, jednak krój spodni znacząco się różni, jeżeli chodzi o bluzkę, to różnicę widzę tylko w dekolcie i przy nadgarstkach. W tym zestawie zdecydowanie spodnie są hitem. Są bardzo wygodne i całkiem fajnie prezentują się na ciele. Bluza też wygląda ciekawie. Mimo to, w tym kolorze również się nie widzę... :D 


Ta bluzka od razu wpadła mi w oko i od razu przyznam, że zamówiłam ją w aż dwóch wariantach kolorystycznych. Pięknie dopasowuje się do ciała, co zdecydowanie wpasowuje się w mój gust - wolę bluzki obcisłe niż luźne. Jeżeli chodzi o wykonanie, to wszystko w jak najlepszym porządku, jednak materiał to typowy poliester. I sama nie wiem na jaką porę roku miałabym ją nosić... Nie wiem czy ze mną zostanie. 


No i nadszedł czas na ostatnią rzecz. Jest to taka sama bluzka jak ta wyżej, tylko w innym wariancie kolorystycznym. Kolor mi się podoba, jest to piękny jaśniutki róż. Oczywiście tak samo słaby materiał, a dodatkowo prześwitujący... Wydaje mi się, że tej się pozbędę, a czarną zostawię sobie żeby założyć raz na jakiś czas... 
***
Zamawialiście coś z tej strony? Jakie są Wasze wrażenia? Która rzecz z mojego zamówienia najbardziej Wam się podoba? ;) 

4 komentarze:

Instagram