wtorek, 28 lipca 2020

Komplet na wesele
z FemmeLuxe?

W ostatnim czasie strona FemmeLuxe dosyć często pojawia się na blogu. Rzeczy, które są tam dostępne bywają różne, raz lepsze, a raz gorsze. Ostatnio złożyłam kolejne zamówienie, nie spodziewając się żadnych spektakularnych ubrań. Niedawno paczuszka dotarła i muszę przyznać, że jest to moje najlepsze zamówienie spośród wszystkich! Jeżeli jesteście ciekawi co wybrałam, to zapraszam do czytania!

W ostatnim wpisie mogliście widzieć już podobny komplet. Zakochałam się w tym kolorku, więc zdecydowałam się na bardzo podobny model. Ponownie się nie zawiodłam. Zestawik jest bardzo wygodny, a do tego prezentuje się całkiem przyzwoicie. Idealny na domowe spędzanie jesieni.
Mam rozmiar S/M

 Tops
Ta bluzka jest jedynym bublem w tym zamówieniu. Rozmiar XS wypada na jakieś XXS. Ledwo się w nią wcisnęłam. Jak widać jest za krótka i za wąska. Moje pachy cierpiały... Materiał niestety też strasznie słaby, zdecydowanie nie nadaje się do noszenia w lecie, a długość na to by wskazywała.
Mam rozmiar XS. 

Ponownie znajomy zestaw? Tak, tak... Był ostatnio identyczny, tylko że czarny. No i cóż, tamten podobał mi się bardzo, a ten? Jeszcze bardziej! Zdecydowanie ten kolor do mnie przemawia i zdecydowanie ze mną zostaje. Pięknie leży na ciele, ja jestem zachwycona! 
Mam rozmiar S/M.

Nadszedł czas na tytułowy komplet. Zamawiając go nie do końca byłam przekonana, jednak kiedy go zmierzyłam to chyba się zakochałam. Wygląda obłędnie! Myślę, że śmiało można go założyć na jakieś wyjście, na przykład na wesele lu poprawiny. Komplet będzie pasował zarówno do czarnych dodatków jak i do jakiegoś koloru. Wow! Jest to mój hit wszystkich zamówień!
Mam rozmiar S/M

***
Jaka rzecz najbardziej Wam przypadła do gustu? Co sądzicie o zakładaniu kombinezonów na wesela? ;)

7 komentarzy:

  1. Niebieski komplecik prezentuje się bardzo ładnie. ;)

    Fajnie, że istnieją alternatywy sukienki na wesele, jak taki komplecik, czy garnitur. ;) Chociaż ja tradycyjnie włożyłabym sukienką. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana do tych kompletów trzeba mieć twoją figurę. wyglądasz cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te komplety są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski wygrywa 😍 chciaz na takiej figurze to wszystko pięknie wygląda ❤️

    OdpowiedzUsuń

Instagram