niedziela, 30 grudnia 2018

Recenzja książki
"Skończona gra" Cd Reiss

***
Czternaście dni, aby rozpalić miłość na nowo. Układ był prosty - trzydzieści wspólnie spędzonych dni na odludziu w zamian za podpisanie papierów rozwodowych. Jednak Adam nie przypuszczał, że sprawy potoczą się zupełnie inaczej. Teraz chce zerwać umowę, zanim będzie za późno. 
Diana nareszcie wie, czego chce. Więc kiedy Adam oznajmia jej, że to koniec związku, kobieta wpada w rozpacz. Nie zdaje sobie sprawy, że w ten sposób mąż próbuje ją chronić, zanim Diana całkowicie się zmieni i nie będzie już dla niej odwrotu.
Mężczyzna nigdy nie chciał, by jego żona stała się częścią świata uległych i dominujących. Teraz już wie, że popełnił błąd, pokazując jej, kim jest naprawdę. Zostało im jeszcze czternaście dni. Czy każde z nich dotrzyma warunków umowy? 

"Skończona gra" jest kontynuacją cyklu "Marriage Games". Byłam bardzo ciekawa dalszych losów bohaterów, więc ta książka była dla mnie pozycją obowiązkową... I tak trafiła w moje łapki i towarzyszyła mi przez święta. 

Zacznijmy od tego, że powieść opiera się przede wszystkim na ukazaniu świata BDSM, namiętności i perypetiach miłosnych bohaterów. Autorka nie szczędzi nam dokładnych opisów scen erotycznych. Trzeba też mieć na uwadze, że są one naprawdę mocne... Czasami robiło mi się nawet niedobrze :D Jeżeli nie lubicie takiego stylu, to raczej się nie polubicie z tą książką. 

Jeżeli chodzi o samą historię, to nie przemówiła ona do mnie. Najpierw ona rzuca jego, później gdy chce do niego wrócić on rzuca ją... Jakoś mi się to nie widzi, takie trochę masło maślane :D 
Diana za wszelką cenę chce odzyskać miłość swojego męża. Dlatego zaczyna z nim grę. Gra opiera się przede wszystkim na zabawach erotycznych, wodzeniu za nos i uległości. Uwierzcie mi, że podczas czytania można się złapać za głowę, na co pozwala bohaterka, aby odzyskać męża. Dla mnie to była totalna paranoja

Nie można jednak zaprzeczyć, że książkę czyta się całkiem szybko i płynnie. Akcja toczy się dosyć szybko, autorka nie wprowadza zbędnych wątków i opisów. Książka dobra na dwa wieczory :) 
Oryginalny tytuł: Separation Games
Data wydania: 30 listopada 2018 
Ilość stron: 379
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Podsumowując, ten bestseller nie przypadł mi za bardzo do gustu. Była to całkiem fajna pozycja na baardzo nudne wieczory, ale raczej ponownie bym po nią nie sięgnęła.
Książka do kupienia na Taniaksiazka.pl 
Mieliście okazję czytać już tę książkę? A może macie zamiar? :) 

26 komentarzy:

  1. Nie wiem czy zniosłabym zachowanie bohaterki i czy chciałabym wiedzieć do czego była zdolna, aby odzyskać męża. Zastanowię się nad tą książką, ale jakoś szczególnie mnie nie kusi. Przeczytam jeśli wpadnie mi w ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka mnie mega zachęca do przeczytania, muszę po nią sięgnąć ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie, w przypadku tej książki mówię pas. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka wygląda zachęcająco, trochę tajemniczo, a zarazem świetnie wpisuje się w sylwestrowe klimaty. ;) Jednak treść to niezupełnie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od tego, po czym książki nie powinniśmy oceniać, ale nie mogę się powstrzymać. Rewelacyjna oprawa graficzna! Okładka niesamowicie mi się podoba i zdecydowanie zachęciłaby mnie do sięgnięcia po nią ;)
    Niestety kiedy czytam opis to czar pryska :D To brzmi jak podróbka Greya, którego nie znoszę, nie trawię i stronię od wszystkiego co podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bdsm i ostre, nietuzinkowe opisy więc w tej kwestii jako erotyk mnie przekonuje ale już po Greyu mam dość takich zabaw w kotka i myszkę, odchodzenia od siebie itd. Fabuła więc strasznie mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowała mnie ta książka! Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis dał mi do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń
  12. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczera recenzja. Fajnie,ze tu trafilam

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny opisany problem, będę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto czasem przeczytać coś z polecenia i zobaczyć co teraz jest na topie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog, w końcu coś co mnie interesuje będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Instagram