niedziela, 2 września 2018

Recenzja książki
"Łzy Tess" Pepper Winters
+ wyniki rozdania!

Dzisiaj nadszedł czas na recenzję, popularnej w ostatnim czasie, książki "Łzy Tess"... ale także wyniki konkursu, który dobiegł końca wczoraj o godzinie 23:59. Zapraszam! :)

Tess Snow wiodła całkiem spokojne życie, miała to, czego pragnie wiele dziewczyn w jej wieku - kochającego chłopaka, dobrze zapowiadającą się karierę i dom. Żeby tego było mało, udaje się ze swoim ukochanym na wycieczkę do Meksyku... która, jak się okazuje, wszystko zmieni.
Bohaterka zostaje uprowadzona i sprzedana. Trafia do luksusowego domu, gdzie stanęła przed swoim nowym panem, właścicielem, który każe się nazywać Q. Jest przystojny i tajemniczy, a wszystko wskazuje na to, że różnymi metodami stara się złamać dziewczynę i sprawić, by zapomniała o swoim wcześniejszym życiu. Zaczyna przejmować władzę nad każdym z jej zmysłów. Tess nienawidzi go, ale też pożąda. Walczy z mrokiem, który sprawia, że chce stać się jego niewolnicą...

Zdecydowałam się na tę książkę, gdy dowiedziałam się, że jest ona podobna do serii "Laleczki". Lubię mroczne powieści z wątkiem miłosnym, erotycznym. Zacznę od tego, że nie jest to książka dla każdego! Zawiera wiele brutalnych i kontrowersyjnych momentów. Bardzo dokładnie zostały opisane sceny gwałtów i przemocy. Jeżeli nie jesteście czytelnikami o mocnych nerwach, to raczej Wam się to nie spodoba.

Na początku książka była niesamowicie wciągająca, mroczna. Później niestety zawiało trochę brakiem realności. Jednak mimo to, przygodę z tą książką uznaję za udaną.
Część czytelników, z pewnością, uzna bohaterkę za głupią, chorą psychicznie... i tak też było w moim przypadku. Ja rozumiem, że to tylko powieść, która ma zawierać mroczny wątek połączony z erotyką, ale tym razem było to strasznie naciągane.

Bohaterzy są ciekawi, Tess mimo tego wszystkiego, co się wydarzyło, walczy. Nie daje się złamać, pokazuje, że jest silna. To bardzo w niej polubiłam. Jeżeli chodzi o pana Q, to to jest najlepsza postać w całej tej książce. Jest mroczny, stanowczy, ale też brutalny. Mężczyzna skrywa wiele tajemnic. Poznawanie jego historii jest ciekawe i wciągające. W końcu dowiadujemy się dlaczego kupuje sobie niewolnice i co z nimi robi... Byłam troszkę zaskoczona takim obrotem spraw :D

Autorka postarała się i przedstawiła całą historię w taki sposób, że się w nią wczuwamy. Zaczynamy współczuć bohaterce, a przy okazji chcemy towarzyszyć jej w poznawaniu pana Q. Myślę, że jest to dużą zaletą, bo zaczynając czytać, chciałam więcej i więcej. Ciężko było mi się od niej oderwać.

Powieść jest pisana w formie pierwszoosobowej, co sprawia, że czyta się ją przyjemnie. Razem z bohaterką stopniowo odkrywamy tajemnice jej pana. W ostatnim rozdziale to Q opisuje całą swoją historię, co rozwiewa wszystkie nasze wątpliwości.

Tytuł oryginalny: Tears of Tess
Data Wydania: 17 sierpnia 2018
Ilość stron: 496 
Wydawnictwo: Kobiece

Podsumowując, "Łzy Tess" to brutalna powieść, w której nie brakuje opisów przemocy, gwałtów i scen erotycznych. Myślę, że spodoba się tylko fanom gatunku dark erotic. Mi się podobała, mimo tego, że całość była troszkę naciągana :)
Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiece

***
WYNIKI ROZDANIA! 
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w ostatnim konkursie książkowym. Cieszył się sporym zainteresowaniem, ale zwycięzca, niestety, może być tylko jeden!
Po sprawdzeniu wszystkich wymogów, przeszłam do losowania i wygrywa.... 
Numerek 131, czyli Ania Widera! 
Proszę o wysłanie wiadomości prywatnej na facebooku :) 

*Osoby, które przestaną obserwować bloga, instagrama lub facebooka, będą automatycznie wykluczone z udziału w kolejnych rozdawajkach

23 komentarze:

  1. Opis książki mnie zaintrygował, ale jednak nie jestem fanką mocnych opisów. Lubię książki pisane w 1 os. są ciekawsze i bardziej wciągające. :) Co do rozdania, gratulacje dla zwyciężczyni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, gratuluję zwyciężczyni ;) Mam nadzieję, że miło będzie jej się czytało wygrane książki ;)
    A co do Łzy Tess - zdecydowanie nie dla mnie. Kiedy sięgam już po książkę to chcę się oderwać od rzeczywistości, chcę zapomnieć o problemach i zatracić się w lekkiej, przyjemnej lekturze. No cóż, sceny gwałtu i brutalność zdecydowanie mnie nie przekonują. Podobnie jak erotyki. Także nie, podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej.
    Czytałam różne opinie o tej ksiażce i sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonuje mnie ta książka. Ostatnio sięgam tylko po takie, które dotyczą rozwoju osobistego :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka mnie zaciekawiła ^^ Gratuluję zwyciężczyni :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka już na mnie czeka. Trochę obawiam się jej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna książka. słyszałam o niej duzo dobrego

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Książka wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni.
    a pozycja raczej nie w moim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Laureatki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym się skusić na przeczytanie tej książki. W sumie podobną już kiedyś przerabiałam i bardzo mnie wciągnęła. Może z tą będzie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane odczucia co do tej książki, ale jednak losy bohaterów mnie zaintrygowały i chcę sięgnąć po kolejną część. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie... Chociaż nie wiem czy sięgnę po kolejną część, wydaje mi się, że może być już ona strasznie naciągana :D

      Usuń
  14. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o tej książce ale przyznam, że po Twojej recenzji zrobiła na mnie wrażenie i chętnie po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram