czwartek, 30 sierpnia 2018

Przegląd Happy Cute Surprise Bag
+ ROZDANIE!

Dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem Happy Cute Surprise Bag, który możecie zamówić na Happycute.shop. A dodatkowo na samym końcu wpisu znajdziecie małą rozdawajkę :) Zapraszam!

 Zamawiając "worek niespodziankę" zostajemy zapewnieni, że znajdziemy w nim minimum 15 słodkich rzeczy. Oczywiście zawartość poznajmy dopiero po dotarciu do nas przesyłki.
Cena takiej przyjemności to 18.90$! Co znalazło się w mojej torbie? :)

Zacznijmy od breloczków, których jak się okazało, było całkiem sporo. Na pierwszy rzut idzie przywieszka w kształcie Emoji. Z pewnością skradłaby nie jedno serce, jest milutka w dotyku, dobrze wykonana, a do tego świetnie wygląda. Ja jestem zadowolona :)
Kolejna jest przywieszka w kształcie... hm! Nie mam pojęcia co to za zwierze, ale wygląda przeuroczo! Tutaj również nie zawiodłam się jakością, jest dobrze wykonana z przyjemnego materiału :)

Kolejny breloczek, który nie wiem co przestawia... Jest wykonany z pianki, można więc go miętolić do woli... :D Fajny gadżet, fajnie będzie wyglądał przypięty do piórnika czy kluczy :)

I kolejne! Tym razem różowy miś, który jest wykonany z plastiku. Dodatkowym urozmaiceniem jest to, że rusza kończynami, fajna zabawa! :D
I mój hit jeżeli chodzi o tę kategorię produktów... Przywieszka w kształcie loda! Wygląda obłędnie, smacznie i słodko :D Z pewnością znajdzie się przy moim piórniku ;)

Kolejnymi produktami są: kokardka, która wygląda bardzo ciekawie, w środku ma kuleczki które się przemieszczają, muszę jednak przyczepić się jakości, bo jest baardzo słaba; oraz niebieski lakier do paznokci, którego nie miałam okazji wypróbować i raczej tego nie zrobię, bo używam tylko i wyłącznie hybryd, a dodatkowo kolor nie mój :)

Lusterko! Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona gdy je zobaczyłam. Jest małe, urocze i praktyczne. Z pewnością wrzucę je sobie do plecaka i już nie będę musiała poprawiać makijażu włączając przedni aparat, to była istna męczarnia :D Wykonanie średnie, bo plastik wydaje się bardzo kruchy, ale przez jakiś czas z pewnością mi posłuży :)

Kolejnym, bardzo pozytywnym zaskoczeniem były przeurocze naklejki... Ah! Wyglądają obłędnie! Jeszcze nie wiem gdzie i kiedy je wykorzystam, ale z pewnością kiedyś to nastąpi... Może swój kalendarz nimi przyozdobię :D

Skarpetki... Pamiętacie jeszcze, że mam na ich punkcie obsesję? Jak tylko zobaczyłam te z Happy Cute Surprise Bag, to się w nich zakochałam. Są prześliczne i mięciutkie. Z pewnością będę je z dumą nosiła :D

Kolejne są produkty, które kompletnie mi się nie przydadzą, czyli skakanka, która jak się okazało, jest bardzo krótka i nawet nie byłabym w stanie na niej skakać, oraz hm... No właśnie, co to jest? Ktoś wie? Jakieś pomarańczowe oranżadki? Tak to wygląda na moje oko :D Myślę, że raczej nie będę ich testowała ;)

I ostatnim już, całkiem przydatnym, gadżetem jest notesik z długopisem. Co prawda motyw nieco dziecięcy, ale ja nigdy żadnymi notesami nie gardzę. Uwielbiam je :D Zawsze się przydają, więc jestem zadowolona! :)

***
ROZDANIE!
Aby wygrać wystarczy wypełnić chociaż jeden warunek z formularza :) Oczywiście im więcej ich spełnicie tym większe macie szanse na wygraną! 
Rozdanie trwa przez 21 dni, czyli do 01.10.2018. Zapraszam do udziału!
Za wszystkich trzymam kciuki :)

Pospolita Ola Happy Cute Shop Giveaway

31 komentarzy:

  1. O takim czymś jeszcze nie słyszałam. Ten breloczek w kształcie loda też mi się bardzo podoba :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się słodko :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko, że aż zęby bolą :D. Ale na pewno młodszym osóbkom by przypadło do gustu. Ja też lubię słodkie dodatki, ale takie bardziej stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. To może być fajny pomysł na prezent dla kogos na urodziny :) Najbardziej spodobał mi się breloczek z tym różowym zwierzątkiem <3 Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych skarpetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna zawartość. :D Najbardziej mi się podobają breloczki i te skarpetki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, ale słodko, ja się zasłodziłam;) Powodzenia dla wszystkich biorących udział w rozdaniu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodko!!! życzę powodzenia biorącym udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, urocze to to wszystko z pewnością jest ;) Miałam kiedyś podobne pudełko z KawaiiBox ;) Najciekawsze, oczywiście, naklejki, które przydają mi się w pracy z maluchami, ale nie tylko :D Nawet gimnazjaliści oszaleli na punkcie tych piankowych nalepek ;) Wezmę udział w rozdaniu, chociażby ze względu na te właśnie słodkie arkusiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten różowy breloczek wygląda mi na połączenie świnki ze słoniem. :D Zdjęcie z misiem przeglądającym się w lusterku wyszło genialnie. Doceniam pomysł i wykonanie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rzeczywiście troszkę tak ten brelok wygląda :D

      Usuń
  12. Pierwszy raz sie z taka torbą różności spotykam i jakos to nie dla mnie :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jakie słodziutkie rzeczy. Choć mam 22 lata, to lubię takie gadżety :D

    Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że z takich słodkich rzeczy się nie wyrasta :D

      Usuń
  14. Ale słodkie rzeczy :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!



    *KLIK* z białą sukienką :) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyyyyle słodkości w jednej pace! Sama chętnie bym je przygarnęła - najbardziej urocze są skarpetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Instagram