niedziela, 9 września 2018

Recenzja książki
"Soulless" T.M.Frazier

Stosik książek "do przeczytania" na mojej szafce powoli maleje, aczkolwiek jeszcze trochę pozycji przede mną :D Dosłownie przed chwilą skończyłam czytać bestseller "Soulless", dlatego dzisiaj zapraszam Was na jego recenzję!

Bear trafia do więzienia za zabójstwo, którego nie popełnił. Jedyną rzeczą o jakiej marzy motocyklista jest ucieczka i powrót do ukochanej. Musi się wydostać, by móc ją ochronić przed największym niebezpieczeństwem, które jej grozi - jego ojcem.
Thia ukrywa się, pozostając pod opieką przyjaciół Beara. Stara się być cierpliwa, ale mijające miesiące bez kontaktu z mężczyzną są dla niej torturą. Dziewczyna postanawia zawalczyć o powrót ukochanego mężczyzny.
Ich miłość jest zagrożona, aby mogli żyć spokojnie, będą musieli stoczyć wojnę z Chopem, który jest groźnym szefem gangu motocyklowego.

"Soulless" jest czwartym tomem cyklu "The King". W tej części mamy okazję poznać kontynuację losów Beara i Thii, dodatkowo w tle pojawiają się też inne postaci z poprzednich tomów - King, Ray...
Osoby, które miały okazję czytać trzeci tom, z pewnością wyczekiwały tej. Czy warto było czekać?

Już od pierwszych stron powieści, zostajemy potraktowani dużą dawką emocji. Mamy okazję poznać kilka wydarzeń z przeszłości Beara, które początkowo wydają się nieistotne, jednak nie dajcie się zwieść... Wszystko ma jakieś znaczenie.

Cała historia jest porywająca i wciągająca. Ja książkę pochłonęłam przy dwóch podejściach. Byłam bardzo ciekawa rozwoju wydarzeń. Na pochwałę zasługuje też wykreowanie postaci i ich zachowań. Fajnie było zobaczyć jak miłość, zmienia twardziela w uczuciowego faceta gotowego zabić dla swojej ukochanej.
Nie mogę też zapomnieć o zakończeniu, które jest zaskakujące... a takie lubię najbardziej! Nie kończy się standardowo, autorka zapewnia nam ponownie niezłą dawkę emocji, pozytywnych czy negatywnych? To musicie ocenić sami, każdy może to odebrać inaczej :D

Na koniec powiem, że nie sądziłam, że odnajdę się w tej serii, ale zdecydowanie się pomyliłam. Całość mnie porwała. A "Soulless" jest kolejną, świetną kontynuacją historii.
Z niecierpliwością czekam też na książkę opisującą historię Preppiego, mam nadzieję, że Wydawnictwo Kobiece nas nie zawiedzie i ją wyda :D

Tytuł oryginalny: Soulless
Data Wydania: 17 sierpnia 2018
Ilość stron: 304 
Wydawnictwo: Kobiece

Podsumowując, cała seria "The King" jest warta uwagi. Myślę, że miłośnicy takich klimatów odnajdą się w tej historii i pokochają ją. Sięgając po każdy kolejny tom, z pewnością nie będziecie się nudzić. Polecam!
Książka do kupienia za Taniaksiazka.pl 

Mieliście już styczność z tym cyklem? Jakie są wasze wrażenia? Polecicie jakieś inne książki w tych klimatach? :)

15 komentarzy:

  1. Na niezobowiązujący wieczór z książką będzie ok. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz jak burza z czytaniem książek! ;) Fajnie było pewnie zobaczyć przemianę twardziela w mężczyznę, który ukazuje uczucia, jednak porachunki gangów niezbyt mnie interesują. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby stosik 'do przeczytania' się zmniejsza, ale jakieś nowości ciągle się pojawiają ;p
    Po tę książkę sięgnęłaś pewnie ze względu na okładkę ;p Tatuaże, nie? ;p Ta lektura zdecydowanie nie dla mnie ;) Z pewnością po nią nie sięgnę, tak samo jak i po poprzednie jej części.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno za jakiś czas sięgnę po ten cykl. Kusi mnie coraz bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie kojarzę tej serii, choć przynajmniej ta okładka przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z skądś kojarzę, ale nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą książką 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Wiedziałam, że tego typu romansidło. Nie wiem, czy ostatnio jest trend jakiś, czy wieloczęściowa seria, ale ten typ okładki ze sklepów rozpoznaję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta seria już przewinęła mi się przed oczami, kiedyś po nią z pewnością sięgnę.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie zaczęłam przygody z cyklem ale coraz bardziej mnie kusi :) Postacie wydają się być ciekawe a i okładka przyciąga wzrok <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo może skorzystam, zaciekawiła mnie pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka mnie zaciekawiła :D Zapowiada się bardzo ciekawie ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię, gdy kolejne tomy książki wciągają bez końca tak jak te pierwsze.. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że do serii The King jakoś mnie nigdy nie ciągnęło, ale ta pozycja mnie wyjątkowo ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej książce, ale zaciekawiłaś mnie :) Ostatnio dużo fajnych nowości opisujesz :) Czekam na kolejny wpis <3

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Instagram