czwartek, 16 sierpnia 2018

Lampa SUNUV3
do manicure hybrydowego

Nie wiem czy pamiętacie, podejrzewam, że raczej nie, ale ponad rok temu pojawił się wpis dotyczący lampy SUNUV8. A dzisiaj przychodzę do Was z nowszą wersją lampy do manicure hybrydowego, z tej samej firmy, czyli SUNUV3! Zapraszam!

Lampa SUNUV8 sprawdzała się u mnie bardzo dobrze, używałam jej bardzo często i zawsze byłam zadowolona. Byłam więc pozytywnie zaskoczona, gdy dowiedziałam się, że wychodzi nowa lampa tej marki. Stwierdziłam, że muszę ją mieć! I tak ją zamówiłam i w tamtym tygodniu trafiła w moje łapki. Jednak zanim zaczęłam pisać tego posta, musiałam ją wypróbować, rzecz jasna... Jak się sprawdziła? O tym jeszcze niżej :D

Pierwszą zamianą, którą przede wszystkim zauważyłam, to oczywiście wygląd. Z góry jest w kolorystyce biało-srebrnej, a od spodu jest cała czarna. Dużym plusem jest to, że jest zabudowana, dzięki czemu uruchamia się, gdy dłoń znajduje się w środku... Bardzo mnie to cieszy, bo poprzedni model, jaki miałam reagował na każdą nierówną przestrzeń :)

Jest to oczywiście lampa ledowa o mocy 48W. W środku lampeczki są umieszczone po bokach i na górze. Na górnej części jest ich 18, a po bokach po 9. Wszystkie są oczywiście działające, mocno świecące.
Na górnej, zewnętrznej części lampy są guziczki, które służą do ustawienia czasu naświetlania, do wyboru: 10 sekund, 30 sekund, 60 sekund, 99 sekund. Ja ostatnio wszystko utrwalałam po 30 sekund i wszystko idealnie się utrwaliło.
Nie mogło zabraknąć też wyświetlacza, który odlicza nam pozostały czas do zakończenia naświetlania.

Podsumowując, lampa spisuje się bardzo dobrze. Nie ma problemów z utwardzaniem czy użytkowaniem. Wszystko jest łatwe i przyjemne. Jestem zadowolona ze zmiany starej lampy na nową. Największym plusem, moim zdaniem jest to, że jest zabudowana.
Z czystym sumieniem polecam :) Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to jest do kupienia tutaj - klik.
Dodatkowo mam dla Was kupon rabatowy, który znajdziecie tu - KUPON.

Jakich lamp do hybryd używacie? Słyszeliście kiedyś o produktach z tej firmy? :)

17 komentarzy:

  1. Myślę, że taka lampa byłaby świetnym prezentem dla miłośniczki hybryd :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że jesteś zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad jakąś lampą, więc przyjrzę się jej bliżej tej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie wygląda ta lampa :) ja posiadam mostek i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maluję paznokcie tradycyjnie, więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama hybryd nie umiem robić, ale lampa wygląda całkiem fajnie :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale ja nie robię sobie hybryd. :D Dobrze, że lampa prawidłowo się sprawuje i jesteś z niej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej największą zaletą jest właśnie to, że jest zabudowana i nie uruchamia się, kiedy napotka pod sobą każdą najmniejszą nierówność :D Poza tym, nie zauważyłam żadnej różnicy w działaniu lampy i jakości utwardzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w przyszłości zainwestować w taką zabudowaną lampę, bo póki co męczę się z taką malutką od Semilaca, co kciuka i małego palca muszę naświetlać osobno :D W każdym razie na przyszłosć będę bardziej celować w naświetlanie Led i UV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku miałam taki mostek i była to udręka, w porównaniu do tego co oferuje ta lampa :D

      Usuń
  11. Super ta lampa! Ja dopiero chce sama robić hybrydy więc dziękuję za wpis, wiem gdzie kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja korzystamz usług manikurzystki, ale dla fanki zabawy przy paznokciach to fajna opcja zakupowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla fanów zdobienia pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam taką najtańszą i najprostszą lampę. Póki co sprawdza się.

    OdpowiedzUsuń

Instagram