wtorek, 3 lipca 2018

Konkurs!
Wygraj książkę "Freja" Matthew Laurence

Tak jak obiecałam w niedzielnym wpisie, dzisiaj nadszedł czas na kolejny konkurs! :) Ponownie do wygrania jest książka i mam nadzieję, że zabawa będzie się cieszyła zainteresowaniem :) Zapraszam!

Zanim przejdę do regulaminu i warunków udziału w tej zabawie, chcę jeszcze wspomnieć, że konkurs trwa jednocześnie na blogu i instagramie - każdy może zgłosić się w obu miejscach, jednocześnie zwiększając swoją szansę na wygraną :) 

Nagroda:
W konkursie do wygrania jest książka "Freja" Matthew Laurence!

Co zrobić żeby wziąć udział w konkursie?

Obowiązkowe:
* Obserwacja mojego bloga 
* Zamieszczenie komentarza z odpowiedzią na pytanie: 

>>>  Gdzie najczęściej czytasz? <<<

Dodatkowe losy:
 * obserwacja na Instagramie - aleksandra_senko 
* polubienie strony na facebooku - PospolitaOla 
* udostępnienie, podlinkowanego do tego posta, bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty)

Regulamin
1. Rozdanie trwa od 03.07.18 do 21.07.18 do godziny 23.59. 
2. Organizatorem rozdania jest autorka bloga PospolitaOla, a sponsorem nagrody wydawnictwo Jaguar 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego. 
4. Zadaniem konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytanie "Gdzie najczęściej czytasz?". 
5. Rozdanie odbywa się jednocześnie na blogu i instagramie! 
6. W rozdaniu wygrywa jedna osoba. 
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony i poinformowany o wygranej, w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. 
8. Na odpowiedź ze strony osoby wylosowanej czekam 3 dni, po tym czasie wybrany zostanie kolejny uczestnik. 
9. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia! 

Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin. 
1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: 
2. Mój adres e-mail: * * * 
3. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako: 
4. Lubię stronę na Facebooku: Nie/Tak, jako: 
5. Udostępniam banner: 
- Instagram: Nie/Tak, (link) 
- Facebook: Nie/Tak, (link) 
- Google+: Nie/Tak, (link) 
- sidebar bloga: Nie/Tak, (link) 
6. Najczęściej czytam w: * * *

***
I to tyle! Mam nadzieję, że taka zabawa Wam się spodoba i chętnie będziecie brali udział w tym rozdaniu :) Ja oczywiście trzymam za wszystkich uczestników kciuki! :) Jeżeli ktoś chciałby się dowiedzieć czegoś więcej o tej książce, to zajrzyjcie tutaj! :)

20 komentarzy:

  1. Ja raczej swoich sił nie spróbuję, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Roksana Nova
    2. Mój adres e-mail: roksana.bialas@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: r.nowinska
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Najczęściej czytam w: domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt zachęca mnie ta książka, nie moje klimaty, ale życzę wszystkim uczestnikom powodzenia ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zaczytana
    2. Mój adres e-mail: naatttkaa@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Natalia T.
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, link: https://plus.google.com/u/0/104401660355647203705/posts/TDb7AFiRdUr
    - sidebar bloga: Nie
    6. Najczęściej czytam w: W łóżku pod ciepłym kocykiem, na hamaku, w autobusie, na przystanku autobusowym, właściwie wszędzie gdzie się da, byle się dowiedzieć co dzieje się w kolejnym rozdziale. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam fragment tej książki na stronie wydawnictwa i muszę stwierdzić, że zapowiada się bardzo ciekawie. :) Z chęcią wezmę udział w konkursie, by dowiedzieć się jak potoczyły się dalsze losy bohaterki. :)

    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Window of Fashion by Moni
    2. Mój adres e-mail: windowoffashion@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak
    https://plus.google.com/u/0/+WindowofFashionbyMonika/posts/WupU9VMpk8W
    - sidebar bloga: Nie
    6. Najczęściej czytam w: domu, u siebie w pokoju. To właśnie tam przenoszę się do książkowej rzeczywistości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zuzia Jędra
    2. Mój adres e-mail: zuzia.jedra@o2.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Najczęściej czytam w: domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkim! Fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Agnieszka Mycoffeetime
    2. Mój adres e-mail: zlekkimprzymruzeniemoka@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner: nie
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Najczęściej czytam w: na balkonie, o 6:00 rano, z kubkiem parującej, gorącej kawy... tylko wtedy mam czas na literaturę, potem wzywa mnie świat;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.

    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Dominika

    2. Mój adres e-mail: nodusstollenss@gmail.com

    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: cutevmuffin

    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako Dominika N.

    5. Udostępniam banner:

    - Instagram: Nie

    - Facebook: Tak, https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179253784

    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/101353817228586035759/posts/iCcPJSGqwHU

    - sidebar bloga: Nie

    6. Najczęściej czytam w: Ja najczęściej czytam w łóżku, czytam kilka godzin dziennie, więc ze względu na wygodę tam najczęściej ląduję. Kiedy pogoda dopisuje wychodzę w plener.

    OdpowiedzUsuń

Instagram