niedziela, 17 czerwca 2018

Recenzja książki
"Piekielna miłość" K.N. Haner
+ wyniki konkursu!

 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki "Piekielna miłość" K.N.Haner oraz wynikami konkursu, w którym do wygrania była właśnie ta powieść :) Rozstrzygnięcie konkursu znajdziecie na samym dole :) Zapraszam!

Nicole Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił? Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.
Marcus Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej. Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość. Piekielna miłość.

Życie głównej bohaterki od pierwszej części jest przepełnione tragicznymi zdarzeniami. Tym razem trafia do domu publicznego, została uzależniona od narkotyków, bez nich nie potrafi funkcjonować. Dodatkowo w brutalny sposób odebrano jej małego synka, dziewczyna nie wie, czy kiedykolwiek go jeszcze zobaczy. Straciła wszystko... a z czasem zaczęła też tracić nadzieję na jakikolwiek ratunek z tej tragicznej sytuacji.
Tymczasem Marcus robi wszystko co w jego siłach, by tylko ją odnaleźć. Zdaje sobie sprawę, że za porwaniem stoi Alexander, ale jest gotowy walczyć o miłość swojego życia...

Książka wypełniona jest zwrotami akcji, kiedy czytałam ją, to kilka razy miałam myśl "I teraz już wszystko będzie dobrze", a tu nagle bum! Znowu wszystko zaczyna się komplikować. Dzięki takim zwrotom, całość nie stawała się dla mnie nudna. Ale! Nie mówię, że nie było nieciekawych momentów... Bo czasami się zdarzały, ale było to bardzo sporadyczne. Raczej w całości chłonęłam tę książkę bez wytchnienia.

W "Piekielnej miłości" zostały bardzo dobrze opisane uczucia bohaterów. W szczególności mówię tutaj o miłości Nicole i Marcusa. Dodatkowo nie zabrało też erotycznych momentów, które również zostały bardzo szczegółowo opisane - więc książka dla starszego grona czytelników!

Jeżeli chodzi o samych bohaterów, to moim zdaniem Nicole była bardzo irytująca, sama nie wiedziała czego chce od życia. Z jednej strony można to tłumaczyć tym, czym się kieruje i co przeżyła, ale mimo to i tak jej jakoś nie polubiłam.
Dużym zaskoczeniem za to była dla mnie postać Marcusa, który na naszych oczach przechodzi przemianę. Z mafioza zmienia się w mężczyznę, który odda wszystko za swoją ukochaną.
Ku mojemu zaskoczeniu, od razu polubiłam też Alexa, który mimo, że został wykreowany na czarną postać i tak jest genialny. Czy tylko ja mam słabość do czarnych charakterów? :D

Bardzo dużym plusem powieści jest to, że całą historię poznajemy z różnych punktów widzenia. Całość jest napisana w formie pierwszoosobowej, zazwyczaj narratorem jest Nicole lub Marcus.
Na pochwałę zasługuje też styl języka, który sprawia, że książkę czyta się bardzo przyjemnie i szybko.

Data Wydania: maj 2018
Ilość stron: 381
Wydawnictwo: Editio

Podsumowując, moim zdaniem "Piekielna miłość" to fajna pozycja na długie wieczory. Nie brakuje w niej zwrotów akcji, ale czasami są aż przesadzone. Czyta się ją szybko, a każdą stroną wciąga coraz bardziej. Jeżeli lubicie klimaty mafijne, to jest to książka dla Was :)


Za możliwość przeczytania dziękuję autorce oraz wydawnictwu Editio.

WYNIKI KONKURSU!
Zacznę może od podziękowania wszystkim uczestnikom za udział w konkursie :) Był to pierwszy konkurs, organizowany przeze mnie, w którym do wygrania była książka... ale już teraz wiem, że nie ostatni, bo zainteresowanie było duże! :) Już powoli zaczynam planować kolejne zabawy, także śledźcie na bieżąco moje wpisy :) 

Osobą, która zgarnia książkę "Piekielna miłość" jest: 
Serdecznie gratuluję i proszę o wysłanie wiadomości na maila Pospolitaola@gmail.com lub na stronę na facebooku :)
Jeżeli zwycięzca nie zgłosi się, dnia 24.06 zostanie wybrana kolejna osoba! 

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję za udział w tym konkursie i zapraszam do kolejnych. Obecnie na blogu trwa jeszcze jedna zabawa - klik
Osoby, które przestaną obserwować mojego bloga, instagrama lub facebooka, automatycznie będą dyskwalifikowane przy kolejnych rozdawajkach! 
***

Słyszeliście o tej książce? Myślicie, że to propozycja dla Was? A może już ją czytaliście? :)

18 komentarzy:

  1. Mam w planach poznać twórczości autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni konkursu, bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni! :) Podoba mi się, gdy książka jest napisana z perspektywy kilku postaci, dzięki temu można dokładniej zrozumieć motywy nimi kierujące i wczuć się w akcję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ją czytam i wciągnęła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, mam nadzieję, że nagroda będzie ją cieszyła.
    Książki tej, oczywiście, nie znam. Przyznam szczerze, że opis średnio mnie zaciekawił. A na dodatek, jakoś ostatnio jestem uprzedzona do literatury erotycznej. Jakoś jej za dużo na rynku. Choć przyznam, że Alexa mogłabym polubić, bo i ja mam słabość do czarnych charakterów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Nie znam autora, ale książkę skądś kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka brzmi dość intrygująco. Zwłaszcza te zwroty akcji i opisy uczuć bohaterów są obiecujące. Myślę, że fani gatunku będą zadowoleni.
    Gratulacje dla zwyciężczyni!

    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawiła ta książka.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ta książka musi być mega :D bardzo lubię czytać takie rzeczy, a teraz mam jeszcze dużo wolnego, więc na pewno ją przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i oby więcej takich konkursów :) Szkoda, że książka nie trafiła w moje ręce, pewnie przeczytałabym ją bez wytchnienia! :) Zdecydowanie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo kolejny konkurs, nagroda już jest <3 :D

      Usuń
  12. Ksiązka jest idealna dla mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że nawet mogłabym przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla laureatów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram