wtorek, 19 czerwca 2018

Luźny wpis pełen zdjęć
+ propozycja prezentu na różne okazje

Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym wpisem, w którym główną rolę odegrają zdjęcia. Ostatnio pierwszy raz wypróbowałam sesji domowej z użyciem lamp fotograficznych. Różnica jest spora, ale to jeszcze nie jest mój upragniony efekt :D Jeżeli chodzi o tło, to ono też będzie lepsze, bo mam już zakupione, ale nie mam gdzie go wieszać... Muszę coś wymyślić! :D

Ale! Jest jeszcze druga część tego wpisu!
Wiele razy pisałam Wam o książkach ze zdjęciami, które zamawiałam. Polecałam je na prezenty, na przeróżne okazje. I dzisiaj ponownie się powtórzę, bo w piątek dotarła do mnie nowa, świeżutka fotoksiążka zamówiona na Printu... Jest cudowna, wygląda pięknie, a do tego jest wypełniona wspomnieniami w postaci zdjęć.
Idealnie sprawdzi się na prezent na dzień ojca, który zbliża się wielkimi krokami. Gwarantuję, że Twój tato z pewnością ucieszy się z niej dużo bardziej niż z kosza ze słodyczami :D


Posiadacie jakieś fotoksiążki? Macie już pomysł na prezent dla swoich tatów? :)  

26 komentarzy:

  1. świetna fotoksiążka, moja też pochodzi z printu i uwielbiam ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka stamtąd i jestem bardzo zadowolona :D Świetnie wykonane :)

      Usuń
  2. Masz świetną figurę, bardzo kobieco wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążki są świetne. Co prawda nie mam ani jednej bo sama robie sobie takie albumy ale może kiedyś się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na blogu właśnie post z fotoksiążką dla taty :)) piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka fotoksiążka to bardzo dobry pomysł na prezent!

    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. I cyk i kolejna fotoksiążka ;p To już obsesja :D Ale rozumiem, bo ja mam podobnie z perfumami :D Sukienka jest śliczna ;) Będę pożyczać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Fotoksiążki obecnie cieszą się ogromną popularnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! A jaką ty masz figurę, marzenie :) Fotoksiążka to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent dla taty :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ostatnio fotoksiazki sie znudzily, za duzo ich wszedzie bylo I nie jest to juz taki ciekawy prezent, chociaz wiadomo, ze przede wszystkim liczy sie gest!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nadal jestem pod ich wrażeniem :D Moim zdaniem zdjęcia są idealnym pomysłem na prezent, bo są pamiątką :D Chociaż w sumie zdjęcia można też komuś dać w innej formie, ale jakiej? :)

      Usuń
  11. Bardzo spodobała mi się okładka Twojej fotoksiążki. :) Zgadzam się z Tobą, zdjęcia zamknięte w książce to świetny pomysł na prezent. Ja aktualnie czekam na swoją. :D Zdjęcia oczywiście wyszły bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bardzo lubię takie prezenty! Sama czekam na swoją fotoksiążkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fotoksiążka to rzeczywiście fajny pomysł na prezent. Też by mnie taki cieszył. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, masz cudowną sylwetkę.
    Fotoksiązkę mam i ja , jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. Takie minimalistyczne, współgrają z blogiem i ah, aż się oczy cieszą!
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio miałam możliwość stworzenia własne fotoksiążki z Printu i uważam, żę to świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja zdjęciowa widać udana :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram