wtorek, 12 czerwca 2018

Przegląd czerwcowego Kawaii Boxa
+ Rozdanie!

Od dłuższego czasu bardzo popularne stały się różnego typu boxy, których zawartość poznajemy dopiero gdy przekroczy próg naszych drzwi :D Ja do tej pory nie miałam styczności z takim "wynalazkiem", jednak jakiś czas temu postanowiłam to zmienić :D Wczoraj dotarł do mnie Kawaii Box po brzegi wypełniony przeróżnymi rzeczami. Jesteście ciekawi jakimi? To zapraszam do czytania.
Ps. Na dole czeka na Was rozdanie, w którym i Wy będziecie mogli zgarnąć takie tajemnicze pudełeczko :D

Taki widok zobaczyłam po otworzeniu pudełka. Pierwsza myśl? Dużo i różowo :D Nie będę jednak przedłużała i przejdę do pokazania Wam produktów z bliska.
Jeżeli jednak ktoś jest zainteresowany zamówieniem takie boxa, to zapraszam na stronę tej marki- klik

 Kwaii Hamster Soft Bag Charm
Pierwszą rzeczą, która od razu rzuciła mi się w oczy był brelok w kształcie chomika. Jest przeuroczy, do tego w pięknej kolorystyce. Można go przyczepić do torebki, plecaka lub po prostu do kluczy. Breloczek jest miękki i przyjemny w dotyku :) Myślę, że przyozdobi moje klucze :D

Moomin Memo Pad Set
Kolejny jest zestaw karteczek do wyrywania w formie notesu. Ponownie w ładnych, przyjemnych kolorkach. Bardzo przydatny gadżet, który z pewnością ze mną zostanie i będzie mi służył :)
Dużym zaskoczeniem był dla mnie wzór Muminków :D Myślałam, że ta bajka już dawno wyszła z mody i została zapomniana, a tu taka niespodzianka! Przyznać się, kto kiedyś oglądał Muminki? :D 

Salmon Sushi Boy
W pudełku znalazłam też kolejną przywieszkę. Tym razem przedstawia jakiegoś chłopczyka (chyba). Jest z pianki, więc trzeba uważać żeby nie zostawić go w zasięgu małych dzieci lub zwierząt. Muszę też wspomnieć o tym, że pachnie, nie wiem czym dokładnie, ale jest to całkiem przyjemny zapach :D Ten brelok podoba mi się mniej niż poprzedni, pewnie będzie leżał gdzieś na dnie szafy lub powędruje w świat :) 

Cute Bunny Drink Coaster
Kolejny przesłodki produkt. Tym razem niebieska podkładka pod kubek w kształcie króliczka... Czyż to nie wygląda słodko? :D Co prawda ja niezbyt często używam takich podkładek, ale z pewnością sobie ją zostawię, może kiedyś zacznę :D Kolejny przydatny gadżet :) 

Panda Bento Rice Mold
Tym razem rzecz, która kompletnie mi się nie przyda. Foremka do ryżu, w kształcie pandy. Nie mówię, że nie wygląda to fajnie, bo rzeczywiście jedzenie w takim kształcie przyciągałoby uwagę, więc może jak ktoś ma małego niejadka, to może sięgnąć po taki zestawik. Ja jednak z pewnością go nigdy nie użyję ;P Dlatego pewnie poleci w świat :)

Neko Ears Soft Headband
Teraz czas na coś, co moim zdaniem jest wielkim hitem tego pudełka. Opaska na włosy, która idealnie sprawdzi się przy wykonywaniu makijażu - sprawi, że nie będą one nam leciały na twarz, dzięki czemu można spokojnie "robić swoje". Wygląda przeuroczo, jest utrzymana w ładnej kolorystyce, a do tego jest mięciutka i przyjemna w dotyku. Jest genialna! :D

Kawaii Drinking Straw Pen
I kolejny ulubieniec, tym razem długopis w kształcie słomki. Ponownie śliczny, pastelowy kolor, a do tego słodziutki motyw pączka :D Od razu polubiłam się z tym przydatnym produktem. Żałuję tylko, że wkład jest czarny, ale wymienię go na niebieski i wtedy już będzie idealnie! :D 

Hello Kitty Strawberry Marshmallows
Na osłodę w pudełku znalazły się jeszcze dwa produkty słodyczowe. Pierwsze są pianki z truskawkową galaretką w środku. Dla niektórych byłby to pewnie fajny powrót do dzieciństwa :D
Już je zjadłam (wraz z siostrą) i były całkiem smaczne. Aczkolwiek nie wiem czy kupiłabym je ;)

Precure Grape Gummies 
W pudełku znalazły się również żelki o smaku winogronowym. Ich jeszcze nie próbowałam, bo ogólnie nie przepadam za żelkami, a tym bardziej za tymi o smaku winogrona :D Jeżeli ktoś z Was je jadł, to dajcie znać jak wrażenia :) 

***
Rozdanie! 
Aby wygrać wystarczy wypełnić chociaż jeden warunek z formularza :) Oczywiście im więcej ich spełnicie tym większe macie szanse na wygraną! 
Rozdanie trwa przez 21 dni, czyli do 02.07.2018. Zapraszam do udziału!
Za wszystkich trzymam kciuki :)

pospolita Ola Kawaii Box prezentów

WYNIKI!
Przyszedł czas na ogłoszenie wyników. Wszystkim bardzo dziękuję za udział i zapraszam do kolejnych rozdawajek! Oczywiście gratuluję zwyciężczyni :)
Pudełeczko zgarnia:
lizzie@wp.pl

32 komentarze:

  1. Najbardziej na tych zdjęciach podobają mi się okulary :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podobają się okulary i podkładka pod kubek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Chomiczek jest słodki. <3 Długopis i opaska też urocze. "Muminki" oczywiście oglądałam. :D Fajna zawartość pudełka. Pandy do ryżu całkiem zabawne, ale za dużo z tym roboty. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubiłam Muminki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki box <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze rzeczy!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy znalazły się w tym boxie. Muminki oczywiście oglądałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to wszystko jest urocze <3
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam raz okazję wypróbować produkty z tego pudełka. Widzę, że zawartość jest całkiem podobna ;) Najlepszy jest ten długopis ;) Szkoda tylko, że wkład nie wystarcza na zbyt długo. Ta opaska rzeczywiście jest świetna ;) Taka urocza ;) Całkiem fajna zawartość ;) Życzę powodzenia uczestnikom rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że można w tych długopisach wymieniać wkłady :D

      Usuń
  10. Rzeczy są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy box :) Wszystko jest słodkie i kawaii, tak jak powinno być bo w końcu to kawaii box :D ach, ja uwielbiam takie słodkości! Ten długopis... ja myślałam że to słomka do napojów :D i ten breloczek chłopczyk jest uroczy! toż to kawałek sushi, dokładnie kupka ryżu a na niej położony kawałek łososia :D pyszne. Azjaci bardzo lubią utożsamiać wszystko dlatego nawet jedzenie ma twarz :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za niecodzienna zawartość... jedno jest pewne - nie jest nudne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paczuszka :D Ta foremka do ryżu super (bo w kształcie pandy) :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremka wygląda fajnie, ale najprawdopodobniej nigdy jej nie użyję :D

      Usuń
  14. Takie pudełka są super! :) Sama jeszcze nigdy takiego nie miałam, ale chętnie bym go nabyła :) Oczywiście zgłaszam się do rozdania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawaii Box był też moim pierwszym takim pudełkiem i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i chcę więcej! :D

      Usuń
  15. Chętnie przygarnę te śliczności

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, taka niespodzianka to nawet świetny pomysł na prezent urodzinowy. Przesłodka paczka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak super, że udało mi się tutaj znaleźć dwie godziny przez końcem konkursu, haha :D
    Wzięłam udział i zobaczymy co to będzie :)
    Pudełeczko mega mi się podoba. Takie różowe i urocze ^^ Nigdy jeszcze nie byłam posiadaczką tych wszystkich pudełek. Może kiedyś to zmienię, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka warunków spełniam i chętnie biorę udział w rozdaniu!
    Miło byłoby otrzymać taki fajny box i niespodzianki w nim zawarte sprawiłyby radość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram