niedziela, 24 czerwca 2018

Keep Calm and Drink Wine
czyli zamówienie z FunnyCase

Dzisiaj dosyć późno siadam do tworzenia tego wpisu, ale ostatnio jakoś mało czasu mam, mimo rozpoczętych wakacji :D Właśnie! Od razu dajcie znać jak Wy zamierzacie je spędzić :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam moje dwa nowe etui, który zamówiłam na stronie FunnyCase. Zapraszam!

Uwielbiam rzeczy, które wyglądają ładnie... I nie omija to też mojego telefonu. Zwykłe etui już dawno poszły u mnie w odstawkę i teraz stawiam na te ładne, zabawne... Chociaż nie zawsze jest to dobre dla mojego telefonu, bo nie oszukujmy się, jednak te pokrowce typu książka zapewniają dużo większe bezpieczeństwo niż te wkładane.
Ale przechodząc do sedna. Jakiś czas temu zamówiłam sobie dwa etui. Strona FunnyCas zapewnia przeogromny wybór wzorów, dlatego spędziłam cały dzień na ich wybieraniu. Od razu wiedziałam, że będzie coś z motywem kotów, bo są chyba moją największą miłością. I tak do koszyka polecał case z wizerunkiem kota i napisem "Keep Calm and Mrrrrrrr", czyż nie jest piękny? :D
Na ten drugi natknęłam się zupełnie przypadkowo i wybrałam go ze względu na śmieszny napis... no i może troszkę też przez to, że lubię wino :D

Na zamówienie czekałam dosyć krótko, było to dosłownie kilka dni. Są wykonane z porządnego plastiku. Jedyne czego mogę się przyczepić to to, że nie obejmują telefonu zupełnie, tylko kończą się na równi z brzegiem - muszę jednak zaznaczyć, że na szybce mam szkło hartowane :) Wydaje mi się, że nadruki będą trwałe :)

Na zdjęciach mam na sobie sukienkę z Zaful :) 

Gdzie zamawiacie etui na swoje telefony? Przy wyborze stawiacie na wygląd czy bezpieczeństwo? :)

27 komentarzy:

  1. Ja zawsze zamawiam na allegro tzw. etui portfel. Przez to, że jest zamykane na zatrzask jak portfel chroni cały telefon łącznie z wyświetlaczem, a przy tym jest elegancki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui z kotem jest świetne! <3 Ja mam zwykłą czarną obudowę, bo niestety na mój telefon ciężko znaleźć ładne etui. Oprócz tego chowam go do specjalnej "skarpety" z motylkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje etui jest tak samo nietypowe jak kształt telefonu, lekko zaokrąglone, wiec takie zwykłe etui nie pasują...niestety.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do tej pory zamawialam na allegro :) Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na allegro jeszcze nie zamawiałam, ale chyba czas to zmienić :D

      Usuń
  5. Super case! Podobają mi się

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, piękna sukienka !
    Ja etui zamawiałam z allegro i muszę się przyznać że jednak patrzę na wygląd ! Twoje są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z allegro jeszcze nie zamawiałam, ale chyba i tam zajrzę, może znajdę coś fajnego w niskiej cenie :D

      Usuń
  7. To etui z winem pasuje do Twojej sukienki :D Ogólnie bardziej podoba mi się to kocie, choć takie zabawne napisy jak z tego drugiego uwielbiam ;) Ja jednak ostatnio bardzo rzadko piję wino, wybieram inne alkohole :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolekcjonować case do telefonów :D Te z kotkiem jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zabawne case, bardzo lubię takie silikonowe, urocza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne etui, ja już przestałam liczyć swoje. Uwielbiam zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne etui, ale sukienka, a właściwie to Ty w niej wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat wzory nie w moim stylu, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne są te etui :) Idealnie zgrałyby się z moim telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te etui. Muszę sobie sprawić jakiś nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne case! Ja najczęściej zamawiam moje na aliexpres i są naprawdę ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba i ja muszę zajrzeć na alie i sprawdzić czy są jakieś na mój model telefonu :D

      Usuń
  16. Ja jeszcze nie mam planów na wakacje, ale liczę, ż ekreatywność przyjdzie i nie będę się nudzić. A ten case z winem - idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram