czwartek, 17 maja 2018

Rzeczy, które ułatwią nam organizację
czyli zamówienie ze strony All In Packing

Znacie ten problem, gdy kosmetyki "walają się" Wam po całej torebce, plecaku lub walizce? Ja niestety tak... Do czasu otrzymania przesyłki ze sklepu All In Packing, nie lada wyzwaniem było znalezienie konkretnego kosmetyku w mojej torebce - jednak teraz wszystko mam w jednym miejscu i z łatwością znajduję to, czego w danej chwili potrzebuję.
Zapraszam na mały przegląd mojego zamówienia!

Pierwszymi produktami, na które się zdecydowałam, były dwie takie same kosmetyczki. Urzekły mnie swoim uroczym wyglądem, czyż te sówki nie są przesłodkie? :D Dodatkowo do jednej z nich dołączony był komplet składający się z trzech buteleczek i dwóch słoiczków - do których możemy wlać np. żel pod prysznic, szampon w takich ilościach jakich potrzebujemy na dany wyjazd ;)

I kolejną rzeczą też jest kosmetyczka... i nie będzie ona tą ostatnią, bo zamówiłam ich całkiem sporo, zapytacie po co mi tyle tego? Dlatego, że o Was też pomyślałam i kilka z nich z pewnością trafi w wasze ręce :D 
Przejdźmy jednak do produktu - jest to ładna, mała, pojemna kosmetyczka w paski. Dlaczego ją wybrałam? Bo prezentuje się bardzo ładnie, a do tego zmieści w sobie sporo drobiazgów :) 

Kolejna kosmetyczka, chyba najmniejsza z tych przeze mnie zamówionych. Już z niej korzystam i jestem bardzo zadowolona :) Wygląda bardzo ciekawie, prawda? ;)

Teraz czas woreczek, który jest genialny! Wybierając go, myślałam, że będzie zwykłym workiem, w który wrzucę kosmetyki i będzie fajnie, bo będą w jednym miejscu. A jak go otrzymałam? Wow! Ma przegródki w środku, co jeszcze bardziej ułatwia mi życie :) 

Dodatkowo do całego zamówienia dorzuciłam jeszcze flakonik na perfumy, jednak jak się okazało, to chyba brakuje w nim jakiejś części... A szkoda, bo przydałby mi się ;) 

A na samym końcu postanowiłam jeszcze zamówić plastikowe kubeczki z nakrywkami. W sumie to później sama nie wiedziałam po co :D Ale nie żałuję wyboru, czasami jak mam pospolitego lenia i nie chce mi się myć kubka po kawie, to stawiam na ten plastikowy i od razu wyrzucam :D W zestaw wchodzi 50 kubków i 50 nakrywek. 

***
Zamówienie dotarło do mnie w zaskakująco szybkim tempie, ze wszystkim rzeczy jestem zadowolona - poza uszkodzonym/wybrakowanym flakonikiem... Jeżeli szukacie fajnych i tanich rzeczy do organizacji to polecam tę stronę :) 
***

Słyszeliście kiedyś o produktach z tej strony? A może jakieś macie? Dużo macie kosmetyczek w swojej kolekcji? ;)

23 komentarze:

  1. fajne kosmetyczki, ja mam masę podobnych,:) bardzo lubię mieć kilka kosmetyczek ,

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kosmetyczka w paski-nie dość, że jest ładna, to jeszcze duża i pojemna-czyli taka, jakiej właśnie potrzebuję! :) Muszę pomyśleć o sprawieniu sobie takiej, bo nie mam ani jednej i wciąż tylko narzekam na kosmetyki w każdym możliwym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie. :D Sówki uwielbiam- mam m.in. 2 kubki, plecak, naszyjniki z tym motywem. Kiedyś szalałam za nimi. ;) Sowa koniecznie musi wyglądać na przyjazną/uśmiechniętą, nie przepadam za smutasami. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka w sowy jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kosmetyczki przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie organizery - zdecydowanie ułatwiają życie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka z sowami jest świetna *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te kosmetyczki, jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczki prezentują się świetnie ;) Najbardziej podoba mi się ta w paski ;) Ma fajny kształt ;) Ta w sówki jest urocza ;) Szkoda, że z tym flakonikiem na perfumy jest coś nie tak... Przydałby się :D Ale może coś można wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pironik z sowkami uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka w sowy bardzo mi się podoba :) jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoje kosmetyki trzymam w kuferku, a jedne w kosmetyczce w aucie :) Nie walają mi się, za to uwielbiam takie rzeczy żeby pochować pierdółki które używam często, rzadziej i których używam raz na ruski rok :D Świetne kosmetyczka w sowy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie robilam zamówienia na tej stronie ale wiem, że dużo osob korzysta :)

    PS Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta w paski mi się podoba :). Ja jakiś czas temu też w fajną zainwestowałam i teraz jak zmieniam torebki to tylko ją przekładam - i już o niczym nie zapominam :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyczka w sówki skradła moje serce <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyczki za praktyczność szczególnie podczas podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyczka w paski jest swietna ;) Zawsze gdy się gdzies pakuję, okazuje się, że nie mam żadnej porządnej...

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Im więcej kosmetyczek i oeganizerów tym lepiej, mam wewnętrzne OCD... Zapraszam serdecznie na mój blog i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Instagram