wtorek, 1 maja 2018

Pomysł na idealny prezent
na 18-naste urodziny przyjaciela

Witam Was ponownie! :) Dzisiaj przychodzę do Was z produktem, który idealnie nada się na prezent na 18-naste (lub inne) urodziny naszego przyjaciela, kolegi, koleżanki, czy też kogoś z rodziny. Zapraszam!

Od kilku lat cenię sobie prezenty personalizowane, jedyne w swoim rodzaju. Dlatego w ostatnim czasie zamawiam takie znajomym. W maju moja koleżanka obchodzi 18-naste urodziny. Bardzo długo zastanawiałam się co jej kupić i w końcu zdecydowałam się na fotoobraz z naszymi zdjęciami, który zamówiłam na stronie Galeria Druku.

Postanowiłam stworzyć kolaż naszych wspólnych zdjęć, dodać kilka tematycznych obrazków i wstawić tło - padło na babeczki, bo solenizantka bardzo je lubi, a do tego dodają uroku całemu prezentowi :)

Całość została wydrukowana na bawełnianym płótnie. Obraz przychodzi do nas gotowy do powieszenia. Płótno jest nabite na podstawę, a do tego przykręcony jest metalowy haczyk do zawieszenia. Wszystko się trzyma, nic nie odstaje.

Jeżeli chcielibyście zamówić taki obraz, to możecie, oczywiście zamiast kolażu, użyć zwykłego zdjęcia. Trzeba tylko pamiętać, żeby fotografia była dobrej jakości, a także o tym, że część zostanie zawinięta na boki - warto więc dodać ramkę do danego zdjęcia.

Jestem bardzo zadowolona z realizacji mojego projektu. Wszystko jest dobrej jakości, nie ma widocznych żadnych pikseli, czy zniekształceń. Za cenę 66,15 zł zamówiłam obraz o wielkości 50x70 cm. Powiem szczerze, że jest to niska cena jak na ten rozmiar i tak dobrą jakość wykonania. Widziałam strony, na których takie produkty były około dwa razy droższe :) Nie żałuję wyboru strony. Z czystym sumieniem mogę polecić :)

Co najczęściej kupujecie znajomym na urodziny? Co sądzicie o takich fotoobrazach? :)

39 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę zapamiętać, bo pomysł na prezent jak i sam obraz są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za takimi prezentami. Zdecydowanie wolę dobierać prezenty do danej osoby i kupic jej np. Płytę jej ulubionego wykonawcy, czy kosmetyki, które lubi. Aczkolwiek jeśli ktos lubi takie kolaze, fotoksiazki itp. to dobry pomysl!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogłabyś zrobić post o prezentach na wesele? Byłabym wdzięczna za rady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Lubie spersonalizowane prezenty. Babeczkowe tło jest urocze i idealnie pasuje na urodziny. :) Koleżanka będzie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak od przyjaciółki dostałam zdjęcia w antyramie ;) to był super prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno taki prezent to świetna rzecz ;) Ja swojej przyjaciółce zrobiłam fotoksiążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię personalizowane prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie spersonalizowane prezenty:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie to bardzo fajna rzecz na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetny pomysł na prezent, ja już nieraz Zamawiałam fotoobrazy.zawsze zamawiam z Empika i jestem zadowolona z ceny oraz jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie prezenty sa najlepsze i warte miliony ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. fotoobraz z kolażem zdjęć wyszedł genialnie, fantastyczny pomysł na prezent. zajrzę co jeszcze ciekawego ma w ofercie Galeria Druku

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też się podoba ten pomysł. ;) Świetnie wyszedł ten fotoobraz i myślę, że taki prezent na pewno wielu osobom się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na prezent.
    Na pewno z niego skorzystam w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe kto Ci taki piękny kolaż stworzył? ;p Fajne, fajne ;) Ciekawy pomysł na prezent ;) Myślę, że koleżanka będzie zadowolona ;) Całość prezentuje się bardzo dobrze, jakościowo super. Taki obraz na płótnie od razu wydaje się być drogi ;D A nie zawsze musi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentuje sie bardzo fajnie, szczególnie jesli ma sie bardzo dobrze zgrana ekipe. Ja jednak bardziej bym postawiła na praktyczne prezenty na 18. Taki mozna dac tak bez okazji nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł. Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze są prezenty wykonane samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo ciekawie! Ja w tym roku planuję koleżance kupić po prostu zegarek do biegania. Mam już kilka zegarków z tego sklepu https://www.otozegarki.pl/zegarki-rodzaj/do-biegania , zauważyłam że przed świętami pojawiają się duże rabaty więc zapewne stamtąd coś wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. W jakim programie zrobiony jest kolaż?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega pomysł na prezent! Będzie przypominać najlepsze chwile przez całe lata :)
    Ja z kolei na osiemnastkę od bff'a dostałam Jengę https://eswiatzabawek.pl/product-pol-9465-Gra-Hasbro-Jenga-refresh-A2120.html. Co prawda mało sentymentalnie, ale na imprezach robi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspólny portret, albo i jakaś śmieszna karykatura ze zdjęcia? Na pewno macie bardzo dużo fajnych wspólnych zdjęć. Przemyślcie też i taką opcje prezentową.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo ciekawych wpisów.Moim zdaniem to jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno każdy kto tylko chce to dobry prezent na osiemnaste urodziny znajdzie w sklepie internetowym https://senpo.pl/ . Sam tam znalazłem na przykład poduszki,materace,kołdry i bardzo dobre łóżka.Sam to wiem bo dwa tygodnie temu kupowałem poduszkę dla mojego bardzo fajnego chrześniaka .Z prezentu był bardzo zadowolony po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zdania, że idealny prezent zawsze można znaleźć na stronie https://4gift.pl ponieważ są tam przeróżne gadżety i drobiazgi, które mogą spodobać się osobom w różnym wieku. Bardzo często tam zaglądam i można znaleźć świetnie rzeczy dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah te 18-tki! to był czas! jak najbardziej warto fajne prezenty na tą okazję kupić, tak żeby obdarowana osoba miała do końca życia pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysłów na prezent może być naprawdę dużo. Mnie zawsze cieszą te zrobione ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że zdjęcia to bardzo popularny dodatek do prezentów 18-nastkowych, ponieważ wkraczając w dorosłe życie warto pamiętać o najlepszych wspomnieniach. Można takie zdjęcia podarować w różnej formie, więc tutaj jak najbardziej wykorzystuje się własną kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysłów na prezent może być naprawdę wiele. Wszystko zależy od osoby, co lubi itd. Jeśli to dla kobiety która interesuje się modą to można pomyśleć o sprezentowaniu butów https://butymodne.pl/sandaly-damskie-small-swan-na-plaskim-obcasie-c5540.p214.f128.html . Ja osobiście bardzo z takich bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. My wspólnie z przyjaciółką składamy się na jakiś fajny głośnik przenośny dla naszego przyjaciela, ponieważ doskonale wiemy, że o czymś takim marzył i że to będzie idealny prezent dla niego. Zakupy zrobimy na stronie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Platinet.bhtml bo mają fajne ceny i ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Może skorzystam sobie z Waszych pomysłów, bo szukam czegoś na prezent dla mojego taty, który ma trochę więcej niż 18 lat, więc mam nadzieję, że coś się uda znaleźć. Na szczęście jest jeszcze strona https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty na której można znaleźć różne pomysły na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysły na prezenty mogą być różne. Jest teraz naprawdę duży i różnorodny wybór. Zawsze jak coś można też praktycznie podejść i wybrać coś z rzeczy, że tak powiem praktycznych. Tak jak taka karta pamięci 64 GB, na https://allegro.pl/produkt/karta-pamieci-kingston-sdcs-64gb-microsd-a4cc4208-0256-4680-8b4c-63264d5e1252 można taką kupić. Wiadomo, że jako sam prezent to za mało, ale jako dodatek do prezentu to może być coś takiego. Zawsze będzie więcej miejsca do przechowywania różnych rzeczy. Nawet samych zdjęć to ile się robi, więc taka karta z pewnością się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  33. A może warto byłoby kupić mu jakiś ciekawy i przydatny gadżet do konsoli? Z tego co widzę tutaj https://royal-price.pl/ to w sklepie mają na prawdę sporą ofertę takich produktów. Uważam, że jak najbardziej warto jest do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie fotografie zawsze sprawiają dużą radość. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń

Instagram