niedziela, 13 maja 2018

Manicure z lakierami La Rosa
NO.003, NO.039, NO.117

Za każdym razem, gdy dodaję wpis o lakierach lub manicurze, piszę, że pojawiają się one bardzo rzadko. I to niestety prawda... Może dlatego, że dopiero raczkuję w tej tematyce :D Ale! Dzisiaj przychodzę do Was właśnie z manicurem, do którego wykonania użyłam lakierów z firmy La Rosa :) Zapraszam na ich krótką recenzję! :)

Firma La Rosa wypuściła na rynek ponad 100 kolorów lakierów hybrydowych... Nie tylko liczba robi wrażenie, ale też odcienie. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałam tylko 3 i był to niezły wyczyn :D Wydaje mi się, że około godziny spędziłam na wybieraniu tych "naj" :) Ostatecznie postawiłam na odcienie NO.017, NO.039, NO.103.

Zanim pokażę Wam manicure, który wykonałam, chcę jeszcze wspomnieć o użytkowaniu lakierów.
Zacznę może od tego, że kolory za żywo odbiegają od tego, jak wyglądają na stronie producenta, dlatego byłam niemało zaskoczona gdy zamiast ładnej moreli (NO.103) zobaczyłam kolor niczym pomarańczowy, który zdecydowanie nie jest moim stylu - będę go używała tylko do jakichś małych wzorków. Dwa pozostałe lakiery również nie wyglądają dokładnie tak samo, ale mimo to i tak mi się podobają i trafiają w moje gusta.

Używając po raz pierwszy lakierów La Rosa byłam bardzo zaskoczona fajnymi pędzelkami, którymi bardzo dobrze się pracuje. Dodatkowo pigmentacja wszystkich kolorów jest bardzo dobra, wystarczają dwie warstwy do uzyskania efektu pełnego krycia.

Jestem bardzo zadowolona z tych trzech produktów. Myślę, że często będą gościły na moich paznokciach - a szczególnie kolor NO.039, zakochałam się w nim :)

Jak już wspominałam, jakiś czas temu wykonałam manicure tymi lakierami. Wykorzystałam wszystkie trzy. Na trzy paznokcie nałożyłam kolor NO.017, dwa pozostałe NO.039 i na dwóch z nich znalazły się proste wzorki wykonane kolorem NO.103.


Znacie tę firmę? Miałyście okazję używać ich produktów? :)

29 komentarzy:

  1. Piękne kolory. I ślicznie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny manicure, czerwone wino i złoto to super duet :) paznokcie wyglądają bajecznie, jeszcze nie miałam tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek 039 mnie również bardzo się podoba. :) Delikatna brzoskwinia też pięknie się prezentuje. :) Napisałaś, że to pomarańcza, ja jednak widzę pastelową brzoskwinię, może to kwestia oświetlenia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne to rzeczywiście kwestia oświetlenia, bo niestety na żywo to jest istna pomarańczka :D

      Usuń
  4. Ale krzywe kreski ;p Ja nie wiem ;p Najładniejszy jest ten brokatowy :) To czerwone wino też daje radę, ale ta pomarańczka to hit :D Najlepiej szukać w necie prawdziwych zdjęć kolorów ;) Wzornikom na stronach nie ma co wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne mani!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki! Najbardziej spodobał mi się 017 ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawienie, choć ten 103 mi się akurat średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mi on również średnio przypadł do gustu :)

      Usuń
  8. Śliczne są te lakiery, więc chyba się skuszę :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/royce-rolls-margaret-stohl.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto :) Ja się bardzo z nimi polubiłam :D

      Usuń
  9. Lakiery to nie moja działka ale ładnie pomalowałaś pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie. Jak ja chciałabym mieć cierpliwość, by stworzyć sobie samej coś takiego. Naprawdę zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oazupaz, a tej firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory i świetnie się prezentują na Twoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakierów z tej firmy jeszcze nie miałam przyjemności używać, ale myślę ze w najbliższym czasie się to zmieni :) Kolory wyglądają naprawdę ładnie i elegancko! Są żywe i ładnie rozprowadzone. Jestem też ciekawa, czy długo będą się trzymać na paznokciach - daj znać jak coś! :) No i przede wszystkim gdzie je można dostać i w jakim przedziale cenowym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wytrzymały 1.5 tygodnia, z małymi poprawkami :) Dostaniesz je np. w tym sklepie sklep.futurosa.net/shop, za 28.70 zł :)

      Usuń
  14. Paznokcie wyglądają bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram