czwartek, 24 maja 2018

Konkurs! Wygraj książkę
"Piekielna Miłość" K.N. Haner

Dzisiaj będzie mała odskocznia od recenzji! Tym razem przychodzę do Was z konkursem, który powinien spodobać się miłośnikom czytania :) Zapraszam do zapoznania się z regulaminem i brania udziału! :)

Zanim przejdę do regulaminu i warunków udziału w tej zabawie, chcę jeszcze wspomnieć, że konkurs trwa jednocześnie na blogu, facebooku i instagramie - każdy może zgłosić się we wszystkich miejscach, jednocześnie zwiększając swoje szanse na wygraną. 

Co zrobić żeby wziąć udział w konkursie? 

Obowiązkowe: 
* Obserwacja mojego bloga
* Zamieszczenie komentarza z odpowiedzią na pytanie:

>>> Co obecnie czytasz? <<<

Dodatkowe losy:
* obserwacja na Instagramie - aleksandra_senko 
* polubienie strony na facebooku - PospolitaOla 
* udostępnienie, podlinkowanego do tego posta, bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty)

Regulamin
1. Rozdanie trwa od 24.05.18 do 16.06.18 do godziny 23.59. 
2. Organizatorem rozdania jest autorka bloga PospolitaOla, a sponsorem nagrody wydawnictwo Editio oraz autorka książki K.N. Haner. 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego. 
4. Zadaniem konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytanie "Co obecnie czytasz?".
5. Rozdanie odbywa się jednocześnie na blogu, facebooku i rozdaniu!
6. W rozdaniu wygrywa jedna osoba. 
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony i poinformowany o wygranej, w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. 
8. Na odpowiedź ze strony osoby wylosowanej czekam 3 dni, po tym czasie wybrany zostanie kolejny uczestnik. 
9. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia!

Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin. 
1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: 
2. Mój adres e-mail: * * * 
3. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:
4. Lubię stronę na Facebooku: Nie/Tak, jako:
5. Udostępniam banner: 
- Instagram: Nie/Tak, (link) 
- Facebook: Nie/Tak, (link) 
- Google+: Nie/Tak, (link) 
- sidebar bloga: Nie/Tak, (link) 
6. Obecnie czytam: * * *

***
I to tyle! Mam nadzieję, że taka zabawa Wam się spodoba i chętnie będziecie brali udział w tym rozdaniu :) Ja oczywiście trzymam za wszystkich uczestników kciuki! :) 
Jeżeli ktoś chciałby czegoś więcej dowiedzieć się o tej książce, to zajrzyjcie tutaj! :)

35 komentarzy:

  1. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Klaudia Dziwisz (colline616@gmail.com)
    2. Mój adres e-mail: dziwisz.klaudia@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: colline616
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: Bill Bass, John Jefferson "Trupia farma"

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Olimpia Sybidło (o ile się nie mylę)
    2. Mój adres e-mail: olimpiasybidlo@poczta.onet.eu
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: olipiafi
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Olimpia Sybidło
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: "Behawiorysta" Remigiusz Mróz

    Powodzenia wszystkim :) Super nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Karolina Ka
    2. Mój adres e-mail: karolina.k.1995@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: "Zielona Mila" King

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Marika Rataj
    2. Mój adres e-mail: ratajmarika@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: ratajmarika
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Marika Rataj
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: "Latarnik" - Camilla Läckberg

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Agnieszka Mycoffeetime
    2. Mój adres e-mail: zlekkimprzymruzeniemoka@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: tak
    - sidebar bloga: nie
    Aktualnie czytam książkę pt. Fitness dla duszy.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia dla wszystkich uczestników :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Window of Fashion by Moni
    2. Mój adres e-mail: windowoffashion@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: "Wojowniczki, królowe, laleczki" Marii Rotkiel (zaczęłam, ale skończę po sesji, bo teraz muszę przygotowywać się do zaliczeń na studiach). ;)

    OdpowiedzUsuń

  8. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Karina Szkutnik faankaa faankaa@gmail.com
    2. Mój adres e-mail: faankaa@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak karinaszkutnik
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Karina Szkutnik
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216405473707029&id=1161390797
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: Tatuażysta z Auschwitz

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Iwona Michałowska
    2. Mój adres e-mail: michalowska_iwona@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: ajwonkaaa
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Iwona Michałowska
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: " Zanim zasnę"

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! oczywiście wezmę udział w rozdaniu :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Monika Przybyło
    2. Mój adres e-mail: monia.przybylo@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak - jako monika_przybylo
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak - doobramysl.blogspot.com
    6. Obecnie czytam: "Pojedynek" - książkę którą otrzymałam w ramach Book Touru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Aniia Miroszka
    2. Mój adres e-mail: 11lip85@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: /Tak, jako: ania603
    4. Lubię stronę na Facebooku: /Tak, jako: Anna Mirocha
    5. Udostępniam banner:
    -
    -
    -
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: "Ostre przedmioty". Ma być serial na podstawie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Aleksandra Derejska
    2. Mój adres e-mail: aleksandra.derejska@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako:@derejskaa
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: wczoraj jeszcze 'pierwsza na liście' Magdaleny Witkiewicz, dziś już 'cicha 5' opracowanie zbiorowe Katarzyna Bonda, Katarzyna Michalak, Natasza Socha, Małgorzata Kalicińska, Małgorzata Warda, Magdalena Witkiewicz, Krystyna Mirek

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Lex May
    2. Mój adres e-mail: Lexy5872@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak (link w lewym pasku bocznym): http://mrok-fanfic.blogspot.com/
    6. Obecnie czytam: Trzeba czasem urozmaicić swoją biblioteczkę, więc zaopatrzyłam się w mangi, jedną z nich - Naruto - obecnie czytam. Relaks dla oczu i umysłu, ogrom humoru, pięknych i smutnych chwil oraz dużo wspomnień z dzieciństwa związanych z anime opartym na podstawie tej mangi. Chociaż bardziej zatraca się w pięknie narysowanych bohaterach niż tekście, którego i tak nie jest zbyt wiele. :D

    Pozdrawiam, Lex May

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Elżbieta Świtulska
    2. Mój adres e-mail: lizzie@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: lizzie33333
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Elżbieta Switulska
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    6. Obecnie czytam: "Za zamkniętymi drzwiami"

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Gleam of Hope
    2. Mój adres e-mail: gleam.of.hope.adnarimes@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: gleamofhope_a
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/114931528566954660996/posts/Gk6GjYecZGN
    - sidebar bloga: Tak: https://gleam-of-hope-xxx.blogspot.com/
    6. Obecnie czytam: Krystyna Kofta - "Suki"

    OdpowiedzUsuń

Instagram