czwartek, 26 kwietnia 2018

Pierwsze spotkanie z kosmetykami Revers,
czy tanie może być dobre?

Dzisiaj ponownie, znowu po dłuższej przerwie, przychodzę do Was z recenzją kosmetyków! Tym razem po lupę weźmiemy produkty marki www.reverscosmetics.pl. Jak się sprawdziły? O tym niżej, zapraszam!

Mineral Perfect Silicone Make-up Base
Baza ma dosyć rzadką konsystencję i gładko się rozprowadza. Po wyciśnięciu z tubki ma biały kolor, jednak po rozsmarowaniu robi się zupełnie przezroczysta. Odbija światło w taki sposób, że wydaje się, jakby delikatnie wygładzała fakturę skóry, jednak z pewnością nie wypełnia ona porów, zmarszczek i nierówności cery. Pozostawia matowe wykończenie. Nie sprawia wrażenia typowej silikonowej bazy i pod palcami jest gładka i aksamitna.
Sprawia, że podkład gładko się rozprowadza.

FixMat All in One Matt & Cover & Fixes, Pro Lasting Finish Foundation
Produkt ma fajny aplikator w kształcie dzióbka, który ułatwia wydobycie produktu.
Kolor 30 Natural Beige ma przyjemny neutralnie beżowy odcień, delikatnie idący w ciepłe tony. Jest dosyć jasny, ale nie sprawdzi się u ekstremalnych bladziochów (Revlon Colorstay C&O 150 Buff i jaśniejsze). Niestety kosmetyk dosyć mocno się utlenia na intensywny pomarańczowy kolor. Daje matowe wykończenie, jednak nie jest to tępy mat, a bardziej aksamitny (bo nie do końca satynowy, coś pomiędzy matem a satyną). Nie polecałabym go osobom, które mają cerę suchą lub normalną, bo ja czuję delikatne ściągnięcie. Podkreśla również fakturę skóry.
Zapach ma całkiem przyjemny, kwiatowy, jakby różany, ale jednak z nutą chemiczności.

Rise DermaFixer, Rise Powder
Puder jest dobrze zmielony i nie pyli się podczas aplikacji i jest transparentny. Bezpośrednio po nałożeniu wygląda ładnie, daje matowe wykończenie, ale prezentuje się naturalnie. Zauważyłam też, że optycznie wygładza skórę. Jego trwałość oceniłabym na dobrą, bo pozostał ze mną przez dobre 5 godzin, po tym czasie wymagał delikatnej poprawki. Zadowolona jestem również z tego, jak utrwala on mój makijaż. Nie muszę się martwić ścierającym się podkładem lub korektorem. Warto też wspomnieć, że nie wysusza on mojej cery.


Eyebrow Set Professional Stylist
Miałam spore obawy co do tego produktu, bo większość niskopółkowych kosmetyków do brwi ma bardzo ciepłe, wręcz rudawe odcienie. Paletka od Revers zawiera dwa pudry do brwi, jeden pod łuk brwiowy i wosk do utrwalenia włosków, dodatkowo zaopatrzony jest w dwustronny aplikator zakończony tradycyjną pacynką i skośnym pędzelkiem. Wydawać by się mogło, że dzięki dwóm odcieniom stworzyć można ładny gradient, niestety jaśniejszy kolor ma bardzo słabą pigmentację i nawet na moich jasnych brwiach zupełnie go nie widać. Ciemniejszy brąz ma całkiem ładny, chłodny odcień i ten dobrze sprawdza się do podkreślenia brwi. Pozytywnie zaskoczył mnie też jasny beżowy cień, którego pigmentacja jest naprawdę dobra.

Show Matte Lip Laquier
Opakowanie pomadki jest zgrabne i eleganckie, utrzymane w neutralnej kolorystyce, która sprawia, że całość wygląda na znacznie droższą niż jest w rzeczywistości. Kolor to całkiem intensywny róż, ale wciąż delikatnie przybrudzony. Ja nie do końca dobrze się w nim czuję, ale myślę, że znajdzie się sporo zwolenniczek takiego odcienia. Wykończenie jest oczywiście matowe, niestety aby pomadka w pełni zastygła trzeba odczekać około 5 minut. Jej trwałość jest lepsza niż tradycyjnych kremowych pomadek, jednak nie sprawdzi się w ekstremalnych sytuacjach. Jednak na plus zasługuje jej konsystencja pod względem komfortu noszenia. Jest to kosmetyk perfumowany  i jego zapach przypomina malinowe słodycze. I wydaje mi się, że to własnie olejek zapachowy wytrąca się z formuły pomadki i rozlewa po opakowaniu.


Podsumowując, z pudru jestem bardzo zadowolona, pomadka czeka na ostateczną decyzję - "tak" czy "nie", zestaw do brwi powędruje do mojej siostry, a reszta znajdzie innych właścicieli :)

Znacie markę Revers? Może używacie ich produktów? Jak Wam się sprawdzają? ;)

24 komentarze:

  1. Znam kilka produktów tej marki. Z tych, o których piszesz miałam tylko puder. Przy mojej normalnej cerze się nie sprawdził do pudrowania twarzy, ale pod oczami spisywał się całkiem dobrze ;) Dopóki nie wypróbowałam pudru fixującego z Wibo to ten z Revers był moim ulubionym do tej właśnie okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, ale puder może być warty zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Myślę, że mogłabym się skusić na tę paletkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się dobrze czuła w tym kolorze różu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może warto pomyśleć nad zakupem tej pomadki? :D

      Usuń
  5. Bardzo mnie zainteresował puder ryżowy i pomadka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie nie kuszą te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki :) Nie miałam jeszcze możliwości przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze ale właśnie czekam na paczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u Ciebie sprawdzą się ich produkty :)

      Usuń
  9. Odcien pomadki mi sie podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, niestety, niezbyt dobrze się w nim czuję :D

      Usuń
  10. Nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami. Ale kiedyś pewnie spróbuje.
    Pozdrawiam Eva
    Oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przekonuje mnie ta marka... Tak myślałam, że puder najbardziej się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wypróbowała puder i ten zestaw do brwi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, puder zdecydowanie polecam, jak dla mnie, to jest genialny! Mój ulubiony :D

      Usuń
  13. Kolor pomadki wygląda bardzo fajnie w opakowaniu, ale patrząc na efekt na ustach to raczej nie mój kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ciekawością przeczytałam ten tekst, bo ostatnio rzuciła mi sie w oczy ta firma a nic o niej nie wiedziałam:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tak: pod względem logo i designu opakowań bardzo się inspirują innymi markami ;) Uważam, że to strasznie słabe. Ciekawa jestem jak ze składami, bo na stronie producenta znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń

Instagram