niedziela, 22 kwietnia 2018

Derma Hair Care,
szampon do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym takim postem na blogu. Będzie to recenzja szamponu Derma Hair Care, do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających. Jak się u mnie sprawdził? O tym niżej, zapraszam!
Ps. Wiem, że ostatnio sporo osób decyduje się na zakup peruk, nawet do samych zdjęć, jeżeli i Wy byście mieli w planach taki zakup, to polecam zajrzeć na stronę Addcolo.com

Kilka słów od producenta:
Skuteczność szamponu dermena® została potwierdzona w badaniach dermatologicznych.
Szampon dermena® podczas regularnego stosowania przez okres 3 miesięcy:
hamuje wypadanie włosów u 80% badanych
wzmacnia i regeneruje włosy u 97% badanych
zmniejsza przetłuszczanie się włosów u 70% badanych
nie wysusza skóry głowy u 90% badanych
Efekt związany z zahamowaniem wypadania włosów oraz ustępowaniem łojotoku obserwuje się zwykle w 3-4 tygodniu codziennego stosowania szamponu dermena® (rzadsze stosowanie może wydłużyć ten okres).
Regularne stosowanie szamponu dermena® korzystnie wpływa na stan skóry i wzmocnienie włosów.
Pojemność: 200 ml
Data ważności: 10/2019

Składniki:
aqua, sodium laureth sulfate, lauryn glucoside, cocamidopropyl betaine, coco-glucoside, glyceryl oleate, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed wheat protein, juglans regia leaf extract, peg-15 cocopolyamine, methyl niacinamide chloride, parfum, sodium chloride, phenoxyethanol, dmdm hydantoin, citric acid, sodium citrate, methylparaben, propylparaben, ethylhexylglycerin, hydrogenated palm glycerides citrate, tocopherol, ascorbyl palmitate, lecithin, hexyl cinnamal, limonene, linalool

Molekuła Regen 7
Unikalna substancja aktywna, chroniona prawem patentowym. Obecna jedynie w produktach dermena®.
Fizjologiczna substancja czynna pochodzenia witaminowego (pochodna witaminy PP), która poprawia mikrokrążenie skóry głowy i wzmacnia mieszek włosowy. Wpływa na jego odżywienie, wydłużając cykl życia włosa w fazie anagenu i stymulując odrastanie włosów. Jest substancją o potwierdzonym w badaniach aplikacyjnych działaniu chroniącym przed powstawaniem podrażnień (Pol. J. Pharmacol., 2003, 55, 109). Reguluje pracę gruczołów łojowych i utrzymuje skórę głowy w dobrej kondycji.
Moja opinia
Produkt jest leisty, zapach przyjemny i utrzymuje się na włosach przez dłuższy czas, a do tego bardzo wydajny. Stosuję go od miesiąca, prawie codziennie, a w buteleczce została go jeszcze około połowa. Trudno było mi się przyzwyczaić do tego, że trzeba go dosyć długo wmasowywać, aby uzyskać pienienie się. Z czasem jednak przestało mi to przeszkadzać.

Jak już wspomniałam, szampon stosuję od jakiegoś miesiąca. Początkowo miałam obawy, że może on wywołać u mnie łupież lub nadmierne przetłuszczanie - mimo zapewnień producenta. Jednak żadne z tych zjawisk nie wystąpiło. Nie miało również miejsca jakiekolwiek swędzenie głowy. Więc skutków ubocznych brak :)

Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam różnicę. Włosy były miękkie i nie elektryzowały się. Szamponu używałam co najmniej 5 razy w tygodniu, a czasami nawet 6. I tak aż do dnia dzisiejszego. Jakie mam odczucia? Włosy z pewnością są bardziej miękkie, wzmocnione, przyjemne w dotyku i nie elektryzują się, tak jak przy poprzednich kosmetykach, zauważalna jest też różnica w ilości wypadających włosów, z pewnością się zmniejszyła. Warto też zaznaczyć, że w trakcie kuracji nie używałam żadnych innych produktów do włosów.  Niestety, nie przedłużył on, w moim przypadku, świeżości włosów. Nie jest to jednak u mnie jakąś nowością, bo mam z tym spory problem i od jakichś trzech lat myję je codziennie. Chociaż nie powiem, gdzieś w głębi duszy pragnęłam, aby Derma Hair Care okazał się dla mnie wybawieniem, ale niestety.
Chcę podkreślić, że takie działanie wystąpiło u mnie, u Was może sprawdzać się całkowicie inaczej. Każdy ma inne włosy i skórę.

Cena i dostępność
Produktu należy szukać w aptekach, szczegółową listę znajdziecie na stronie producenta: tutaj.
Ceny zależne są od danego miejsca, w którym kupujecie szampon, ale dostaniecie go już za 19,99 zł.

Podsumowanie
Szampon Derma Hair Care zaskoczył mnie pozytywnie. Patrząc na cenę spodziewałam się kolejnego średniaka, którego obiecywane przez producenta efekty, widoczne są tylko na etykiecie. A jednak okazało się, że za tę cenę można dostać fajny szampon, który rzeczywiście podratuje nasze włosy.
Myślę, że warto po niego sięgnąć i chociaż wypróbować, ja absolutnie nie żałuję, z pewnością zostanie ze mną na dłużej. Polecam!

Znacie ten szampon? Mieliście okazję go wypróbować? A może macie w planach? :) 

23 komentarze:

  1. dermena to szampon, który znam już ponad 10 lat. ma renomę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry szampon z tego co widzę :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma jest mi znana ale produktów nigdy nie testowałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego szamponu, ani samej firmy. Ja trzymam się sprawdzonych szamponów, bo wszelkie testy nowości kończą się u mnie łupieżem ;) Dobrze, że u Ciebie takie objawy nie wystąpiły. Szkoda jednak, że nie przedłużał świeżości. Ale cóż, nie można mieć wszystkiego. Ogromny plus za wydajność, choć cena nie jest wygórowana, więc można by było sobie pozwolić na częstsze kupowanie tego kosmetyku. Jeżeli rzeczywiście ogranicza wypadanie włosów to może powinnam się nim zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go ale chyba kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się niestety nie sprawdził. Ale odkryłam na blogach inny szampon, który blogerki polecały i spróbowałam. Także u mnie lepiej się sprawdził Dermedic Capilarte, co prawda nie używam go zbyt długo, ale małe efekty widzę. Dodatkowo niedawno kupiłam także serum, z tej marki, więc zobaczymy. Mam nadzieję, że się sprawdzi na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja w niedalekim czasie skuszę się na ten szampon z Dermedic :)

      Usuń
  7. Nie znam zupełnie tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten szampon, bo używała go moja mama. Ja nie. Mam swojego ulubieńca od Babuszki Agafii przeciw wypadaniu włosów i się go trzymam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i nawet dobrze mi służył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować, bo ostatnio moje włosy nie wyglądają najlepiej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jakoś nie rzucił mi się w oczy - ciekawy produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że się na niego zdecyduję, bo moje włosy ostatnio stały się bardzo wymagające. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj później znać jak się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  13. Właśnie testuję ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie sprawdza? :) Czekam na recenzję!

      Usuń
  14. Na szczęście nie muszę się w niego zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szampon czeka w kolejce do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szampon jest super 👌naprawdę pomaga

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam i u mnie się sprawdził. Widzę efekty, znacznie mniej włosów zostaje na szczotce.

    OdpowiedzUsuń

Instagram