wtorek, 27 lutego 2018

Spódniczka w kwiaty w roli głównej
czyli nowe cudeńko z Zaful

Kwiaty... W swojej szafie mam już sporo ubrań z tym motywem. Szczerze mówiąc, to właśnie miałam pisać, że spódniczki jednak takiej nie mam, ale skłamałabym, bo właśnie sobie przypomniałam, że mam. Mimo wszystko uważam, że kwiatów w szafie nigdy za wiele! Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kolejną spódniczką z tym motywem! Zapraszam ;)


Lubicie motyw kwiatów na ubraniach? Sporo macie go w swoich szafach? ;)

42 komentarze:

  1. Śliczna spódniczka! Uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. O spódniczka rzeczywiście super ;-) Lubię ubrania w kwiaty! Tak samo jak paznokcie - to naprawdę wdzięczny i kobiecy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna spódniczka, kiedyś lubiłam takie wycinane z koła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeju piękna ta spódniczka ♡♡ Sama mam obsesję na punkcie takich i w swojej szafie mam kilka-również w motywach kwiatowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatni "kilka" przerodziło się w całkiem spory zbiór :D

      Usuń
  5. Piękna spódniczka- uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda z obiema koszulkami :) Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna ta spodniczka i zdecydowanie w moim stylu ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica. Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda z tą białą bluzką ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza jest ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziewczęca spódniczka, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka idealna na wiosnę, teraz tylko na nią czekać i zakładać <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna spódniczka, mam nadzieję, że kiedyś dorobię się podobnej :D Twoje włosy to goal! <3

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaful ma cune rzeczy :* wszystko mi sę podoba :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie dla mnie. Nie przepadam za spódniczkami, a kwiatowe wzory też raczej do mnie nie przemawiają. Chociaż trzeba przyznać, że Ty wyglądasz w niej pięknie <3

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe kto Ci tę spódnicę pokazał ;p Ładna jest, ładna ;) Fajnie się prezentuje i z jasną bluzką i z tą w kolorze burgund ;) Ale nie ma się co oszukiwać, prędko takiej stylizacji nie założysz. Na obecne mrozy to powinnaś się na cebulkę ubierać, a nie ramiona pokazywać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że już niedługo wiosna nas zaszczyci swoją obecnością, trzeba w nią wierzyć :D

      Usuń
  18. Olu świetnie wyglądasz (jak w większości stylizacji tutaj)! Jedyne czego mi brakuje na tym blogu to więcej kadrów całej Ciebie, tak jak było na początku :) Da się zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak będzie ciepło to ponownie zaczną się pojawiać takie wpisy ;)

      Usuń
  19. polaczenie z biala bluzka mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna spódniczka ;) Ja lubię kwiaty, ale raczej jako aplikacje na bluzkach, bluzach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka jest piękna, ale ja zachwycam się Twoimi włosami <3
    Oddaj mi je <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje włosy :D

      Usuń
  22. Kwiaty to nie jest mój ulubiony wzór, jednak Twoja spódnica jest bardzo ładna:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka jest świetna, będzie idealna na wiosnę. Uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach.
    Ślicznie wyglądasz ! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja! Obawiam się, że na wiosnę będę nosiła same kwiatowe rzeczy :D

      Usuń
  24. Bardzo ładna spódniczka! Lubię motyw kwiatowy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ten motyw, ostatnio coraz więcej go w mojej szafie :D

      Usuń
  25. Śliczna spódniczka, idealna na wiosnę :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz pięknie ! Fajna dziewczęca stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Motyw kwiatów jest bardzo dziewczęcy i ośmielę się rzec, że ponadczasowy. :) Bardzo go lubię, wprowadza taką świeżość do stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście nie noszę kwiatów ,ale bardzo urzekła mnie ta spódniczka. No i Ty pięknie się w niej prezentujesz z tą białą bluzeczką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram