czwartek, 22 lutego 2018

Kolejne nowości w szafie
nowe body i bluzki

Czas na kolejne nowości! Tym razem ze sklepów Zaful i Gamiss. Tym razem będę to dwa body i dwie bluzki - taka równowaga :D Zapraszam do oglądania ;)


Na pierwszy ogień idą bluzki :D Pierwsza jest bluzka.. a może właściwie to top, z napisem "it's your loss, baby" - jak tylko go zobaczyłam, to od razu wrzuciłam bluzkę do koszyka :D Jest bardzo dobrze wykonana i prezentuje się bardzo fajnie :) 
Druga jest bordowa bluzka z wiązaniem z przodu. Na stronie wyglądała genialnie, na żywo nie jest źle. Niestety jest chyba źle uszyta i z tyłu dziwnie odstaje kołnierzyk :D 


A teraz czas na body ;) Pierwsze jest na ramiączkach z wiązaniem na dekolcie. Prezentuje się bardzo ładnie, a do tego jest z dobrej jakości materiału :) Idealne będzie na lato (ach, znowu przywołuję tę porę roku...). Drugie jest body z a'la haftkami na całej długości. Również prezentuje się bardzo dobrze, a do tego dobry materiał ;) Jestem bardzo zadowolona! :D 

A Wy co ostatnio kupiliście? Też tak bardzo tęsknicie za latem jak ja? :) 

35 komentarzy:

  1. Pierwsza i ostatnia bluzeczka bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bluzeczki mi się podobają i chetnie przygarnełabym je do swojej garderoby :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie czekam na wiosnę, ale zima nie chce odpuścić. :D Ostatnio kupiłam sobie niebieską sukienkę z krótkim rękawem, szykuję się już na cieplejsze dni. :D Widzę, że Ty też zaczynasz kompletować lżejszą garderobę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie przez cały rok kompletuję ubrania na ciepłe dni :D

      Usuń
  4. Oj tęsknię za latem :) Body bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, gdyby dało się przywołać porę roku ubraniami to zamawiałabym same stroje kąpielowe i krótkie spodenki :D Wszystkie bluzki i body bardzo fajne, jak zawsze ;) Ta z napisem ma śliczny kolor ;) A jeżeli chodzi o body to moim faworytem jest to z wiązaniem przy dekolcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby rzeczywiście tak się dało, to pewnie ciągle lato byśmy mieli :D

      Usuń
  6. Ooo, aż zatęskniłam za wakacjami. Śliczne ciuszki, moim faworytem są zdecydowanie body z wiązaniem oraz jasnoróżowy topik. :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne bluzki totalnie w moim stylu. :) Muszę rozejrzeć się za czymś, bo wakacje powoli już się zbliżają. :) W sumie ja aż tak bardzo za latem nie tęsknie, bo gdy jest zbyt wysoka temperatura to chodzę rozdrażniona, ale tak miło by było poleżeć na słońcu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne nowości, moje typy to mody z długim rękawem i bluzka z wiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne body na ramiączkach najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Topy przyszły Ci świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne body w obu odsłonach wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten różowy top wygląda świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzki z wiązaniami są super! Coś czuję, że to będzie hit wiosennego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to wiązania już dłuższy czas są hitem, ale ostatnio coś ta moda przycicha :D

      Usuń
  14. Wszystko jest bardzo ładne i pasuje do twojej urody <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajne bluzeczki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te nowości :)
    Spodobała mi się czerwona koszula - pasuje Ci :)
    Miłego wieczoru ;*
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tęsknię za wiosną - i nie mogę się jej już doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne wiosenne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie bluzeczki naprawdę sympatyczne :)
    Druga mnie bardzo urzekła. Szkoda, że odstaje z tyłu, bo chętnie bym zamówiła.
    Co do body to rzeczywiście oba prezentują się wspaniale. Dobrze, że są z dobrego materiału ;)
    Poklikane - 13.99, 15.27, 14.19, 20.49, 19.49
    Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, że bordowa bluzka dziwnie odstaje z tyłu, bo jest genialna :D

      Usuń
  20. Cudny top:) Ja sama nie przepadam za body.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne masz włosy!:) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny, co sądzicie o takim body z rękawem na lato? Dobrze wyglądałoby w połączeniu na przykład ze spódnica lub krótkimi spodenkami? Zastanawiam się czy je kupić, ale obawiam się czy będą pasować. Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Te propozycje są wprost zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń

Instagram