środa, 13 grudnia 2017

Skarpetki regenerujące
Domowe SPA

Jakiś czas temu otrzymałam piękne pudełko, od firmy Świt Pharma, wypełnione po brzegi produktami. Dlatego w najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji! :D
Dzisiejszy wpis będzie o skarpetkach regenerujących! Pierwszy raz testowałam taki produkt, czy przypadł mi do gustu? O tym niżej :) 

Kilka słów od producenta
SPA skarpetki regenerujące - innowacyjne rozwiązanie. Intensywnie nasączone skarpetki to profesjonalny zabieg, który wykonasz sama, w dogodnej chwili i komfortowym dla Ciebie miejscu, bez konieczności wychodzenia z domu.

Sposób użycia
W pudełku znajdziemy dwie skarpety, które są nasączone w preparacie. W calu użycia należy nałożyć skarpetki na czystą skórę i utrzymywać je na stopach przez 30-40 minut. Po zdjęciu skarpet należy wmasować resztę preparatu.

Działanie skarpetek
Byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą, czy dadzą jakikolwiek efekt. I muszę przyznać, że jestem zadowolona z całego zabiegu jak i efektu. Skóra stała się miękka i gładka. U mnie największym problemem były pięty i muszę przyznać, że znikł on po zastosowaniu tego produktu. Skarpetki rzeczywiście odzwierciedlają słowa producenta i rzeczywiście działają tak jak powinny.
Nie wystąpiły żadne skutki uboczne czy stany alergiczne :)

Gdzie i za ile kupić?
Skarpetki z pewnością możecie kupić w sklepie internetowym świt pharma w cenie 14.99 zł.

Polecam, czy nie?
Jak najbardziej polecam, ja jestem zadowolona z efektu i z pewnością kiedyś jeszcze wrócę do tych skarpetek :)

Używałyście kiedyś takiego produktu? ;)

39 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe, chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio właśnie planowałam zakup podobnych skarpetek i w końcu muszę się po nie wybrać
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam kochana <3 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super takie skarpetki. Ja miałam skarpetki złuszczające, ale takich regenerujących jeszcze nie miałam :) Działanie pewnie jest podobne, ale z chęcią wypróbowałabym :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te złuszczające też mam ochotę, pewnie w najbliższym czasie się skuszę :D

      Usuń
  6. Nigdy nie używałam czegoś takiego... może w końcu czas się skusić?
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te skarpetki! Polecam wszystkim ;)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takich produktów nigdy nie stosowałam, ale też dostałam takie skarpetki w listopadowym ShinyBoxie, więc chętnie wypróbuję, bo aż jestem ciekawa czy sprawdzą się tak dobrze jak Twoje ;) Zdjęcie na stopach - mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tego typu produkty jakoś nie przekonują;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę właśnie kupić takie skarpetki. Raz używałam ale chyba z innej firmy i byłam nimi bardzo zadowolona, stópki były długo gładkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam wypróbować skarpetki z tej firmy, jestem ciekawa jak się u Ciebie by sprawdziły :D

      Usuń
  11. Miałam kiedyś z innej firmy i byłam zadowolona.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie ciekawi ten post. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko rzeczywiście ładniutkie! :)
    Raz słyszałam o takich skarpetkach, ale wyglądały kompletnie inaczej.
    Muszę przyznać, że są interesujące mimo że jednak trochę trzeba je trzymać w tym opakowaniu. Ale jak na dobre efekty i taką niską cenę to myślę, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka ulga dla stóp to i mi by się przydała. I nic tylko wtedy wziąć książkę, wygodnie się rozłożyć i czerpać przyjemność z chwili.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt, cena zachęca do kupna, Twoja opinia również. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe. Przydałoby się takie coś zafundować swoim stopom. Szczególnie, że moja praca wymaga ciągłego chodzenia.Stopy strasznie się męczą.
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak najbardziej polecam, warto wypróbować :)

      Usuń
  18. mojej siostrze odpadł paznokieć po takich skarpetkach :D niestety nie pamiętam jakiej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! :O Tym bardziej jestem w takim razie zadowolona akurat z tych skarpetek, moje paznokcie całe, a do tego stopy "odmłodzone" :D

      Usuń
  19. Bardzo lubię takie formy terapii dla stóp :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja też polubiłam i z pewnością będę często wracała do takiej terapii :D

      Usuń
  20. Ciekawy produkt :) Idealny na wieczorne spa stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa, przydalyby sie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie zabiegi, szczególnie gdy można sobie je zrobić wygodnie w domu

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto wypróbować taką kuracje;) Codziennie pielęgnacja jest bardzo ważna:)
    https://dashofglam.pl

    OdpowiedzUsuń

Instagram