niedziela, 10 grudnia 2017

Kolejne zamszowe nowości
czyli niezbyt udane zamówienie

Ostatnio pogoda nie rozpieszcza, nieważne którą mamy godzinę i tak jest za ciemno na zdjęcia... Mam nadzieję, że już w najbliższym czasie troszkę się zmieni i będę miała ułatwioną sprawę... :D
Dzisiejszy post będzie na szybko, bo sporo rzeczy muszę dzisiaj zrobić - między innymi zajrzeć na Wasze blogi :D Zapraszam więc na krótkiego posta o niezbyt udanym zamówieniu ze strony Zaful!

Zacznę o pędzli, z których jestem zadowolona! Pięknie wyglądają, a do tego są dobrze wykonane :) Idealnie sprawdzają się jako ozdoba :D Mogę polecić z czystym sumieniem :)

I teraz dwa pozostałe, nietrafione produktu. Najpierw spódniczka. Jest dobrze wykonana, prezentuje się bardzo ładnie, hit ostatniego czasu. Jeżeli chodzi o materiał, to zamsz. Wymieniłam same pozytywy, więc dlaczego nie jestem zadowolona? Bo jest za szeroka... Dużo za szeroka. Niby S-ka, a jednak wypada na M. Wielka szkoda :/ Ale powędruje w świat, jestem pewna, że ktoś będzie z niej zadowolony :D

No i czas na największą porażkę tego zamówienia. Buty z wiązaniem, które na stronie prezentowały się bardzo ładnie. Co z nimi nie tak? Są źle wyprofilowane, płytkie, ciężko włożyć stopę do końca. Do samego przymierzenia musiałam całkowicie rozwiązywać sznurówki, a po założeniu wyglądają jak u kaczki. Na domiar złego nie pachną zbyt przyjemnie. Niestety z tych butów jestem bardzo niezadowolona, muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie trafiłam na takiego bubla w Zaful :D

Pędzle  |  Spódniczka  |  Buty

Jak radzicie sobie ze słabym światłem podczas robienia zdjęć? Jaki Wam się ostatnio trafił bubel? A może wybieracie same perełki? ;) 

35 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o złe światło to mnie ratuje obróbka graficzna :D Pędzle cudne, bardzo ładnie się prezentują i są mięciusie <3 Ale marmurowy wzór na marmurowym tle nie wygląda najlepiej ;p Spódniczka też bardzo ładna, ale cóż z tego, skoro za duża.
    A buty to hit :D Jak płetwy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak bywa, że mimo usilnych starań trafi się bubel... oby jak najmniej takich. No i niestety, zamawiając przez Internet nie mamy możliwości przymiarki... ale i tak jestem zwolenniczką kupowania w internetowych sklepach - można tam trafić na wspaniałe perełki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ubolewam nad tym, że nawet rano ciężko o dobre naturalne oświetlenie. :( Spódniczka ma fajny kolorek, może uda się ją jakoś zwęzić? :) Zanim wybiorę jakąś rzecz, to szczegółowo przyglądam się zdjęciom oraz czytam opis produktu. Ale z rozmiarami, to faktycznie bywa różnie. Nawet w stacjonarnych sklepach, rozmiar rozmiarowi nierówny, plusem jest to, że można przymierzyć ubranie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, szkoda, że spódniczka jest za szeroka... jest przepiękna!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle super. Spódniczka też piękna - szkoda, ze za szeroka, no ale zamawiając przez internet, nie zawsze trafimy z rozmiarem .

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam rok temu problem z zamszowymi butami. Dopiero jak doszły, okazało się, że są fatalnie wyprofilowane a właściwie to nie są. U Ciebie widać jeszcze, że wykonanie tez nie jest super... szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki ładne :) Szkoda, że zamówienie nie udane, bo spódniczka jest piękna :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są prześliczne i bardzo estetyczne. Szkoda, że spódniczka nie jest dobra, bo jest przepiękna. Bardzo ładnie wygląda cały haul♥
    truruts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy, a ta spódniczka boska <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne buty

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś te buty mi się nie podobają, nawet na stronie Zaful nie wyglądają dobrze. Pędzle mnie kuszą ale dopiero po świętach coś pokombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica jest świetna :) mam ten model tylko szary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne sa te pedzelki <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle wyglądają faktycznie pięknie :) Spódniczka jest super, sama chciałam sobie taką zamówić. Ta ich rozmiarówka jest naprawdę nieudana. Co do butów, to szkoda, że tak wyszło. Ja się boję zamawiać buty przez internet, bo mam dość szeroką stopę i najpierw muszę przymierzyć

    Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda wielka, że buty taka lipa, no i że spódniczka zbyt szeroka. Bardzo mi się te spódniczki podobają, ale powinni uprzedzać, że są rozmiary nieco większe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle świetne, szkoda że spódniczka za duża bo jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę spódniczkę, jestem w niej zakochana całe szczęście ,że mi przyszła idealna na mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna różowa mini! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że zamówienie nie było tak dobre, jak powinno. Często jest tak, że na zdjęciu dana rzeczy wygląda świetnie a w rzeczywistości niekoniecznie. Moim ostatnim bublem było body ^^ Zamówiłam śliczne, melanżowe ciemno różowe body a dostałam body z materiału jak szmatki albo męskie podkoszulki o kolorze tak różowym, że nawet barbie nie jest tak różowa.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że spodniczka jest za duża :-( Dobrze, że chociaż z pedzli jesteś zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tą spódniczkę i też była na mnie troszkę za szeroka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam tę spódniczkę i rzeczywiście jest mega szeroka.. Ale że mam maszynę do szycia, to sobie ją zwyczajnie zwęziłam ;p Ale zamówiłam drugą tylko model z kieszeniami i jest idealna.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. pędzelki super, spódniczka też, ale na mnie też była o wiele za duża :(

    OdpowiedzUsuń
  24. No te pędzle absolutnie wymiatają i też mam ją na swojej wishlisście, tak samo jak spodniczkę, ale nad nią sie zastanwoie, bo nie chce by u mnie była szeroka. A z tymi butai od razu widać, że coś jest nie tak :( Szkoda, że taki bubel CI się trafił Kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą spódnicę, ale szarą- boska jest <3
    a takie różne pędzelki bardzo by mi się przydały, świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że spódniczka okazała się za duża.
    Patrząc na buty to od razu widać, że coś z nimi nie tak.:/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta spódnica jest mega! Mam nadzieję, że znajdę na jakiejś polskiej stronie ją bo z zagranicznej strony boje się zamawiać. Jakbyś sprzedawała to ja jestem chętna haha :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda tej spódniczki, bo ładnie się prezentuje.
    Czasem tak bywa przy zamówieniach internetowych, że produkty mają jakieś wady.
    Pozdrawiam cieplutko!:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzelki od razu prezentowały się świetnie :) Wyglądają na naprawdę porządne i na ozdobę również się nadają ;)
    Ach szkoda, że nie pasuje na Ciebie :( Wygląda naprawdę super mimo, że nie lubię zamszu. Może innym razem uda Ci się trafić na taką spódniczkę, ale w dobrym rozmiarze :)
    Buty widać od razu, że chodzi o ich kształt. Tragedia, jak to wygląda??? Ja właśnie teraz zamówiłam buty i boję się co to z nimi będzie.
    Co do światła to tyle mam różnych lampek w pokoju, że jakoś wychodzi. A tak to staram się robić zdjęcia w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że poklikałam!
      10.99, 21.99, 40.99

      Usuń
  30. Spódniczka jest śliczna, szkoda że za duża. Butów z takich sklepów nigdy nie zamawiałam, jakoś się obawiam właśnie słabej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ladne pedzelki mam podobne :D swietna spodniczka, szkoda ze okazala sie za duza :(

    OdpowiedzUsuń

Instagram