niedziela, 26 listopada 2017

Spódniczka z haftami
czyli co nowego w szafie

I znowu mam coraz mniej czasu na blogosferę...  Coraz więcej nauki, koniec semestru się zbliża i wszyscy na raz się opamiętali :D Dlatego zazwyczaj tylko w weekendy tu zaglądam :) Zaraz kończę pisać tego posta i lecę patrzeć co tam u Was nowego :)Muszę się przyznać, że nawet postanowienie dotyczące czytania zeszło na dalszy plan...
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje najnowsze zdobycze :) Zapraszam do oglądania!


Co nowego u Was ostatnio pojawiło się w szafie? Wam też brakuje ostatnio czasu na wszystko? ;) 

32 komentarze:

  1. Bardzo ładna spódnica, podobają mi się ciuchy z motywami kwiatów. Widziałam ich ostatnio sporo w sklepach.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, chociaż w zimie raczej ograniczam ten motyw :D

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się spódniczki z motywem haftu. :)
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuje <3
    Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście u mnie nie ma tak napiętego grafiku - to chyba kwestia organizacji. Bardzo ładna ta spódnica!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, nie należę do zbyt zorganizowanych osób :D

      Usuń
  4. jejku, ale Ty masz długie włosy, supr spódniczka, uwielbiam hafty

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing outfit, look fantasitc. Wonderul post daring, so nice,original and interesting! Love it!
    Enjoy in weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Początkowo myślałam, że to sukienka. :D Spódniczka ma cudowny kolorek i te hafty. <3 Mega dziewczęca. Koszulka też super, podoba mi się połączenie szarego i różu. :)
    Czas leci jak szalony, sama muszę się zbierać do swoich zadań, bo niestety samo się nie zrobi. :p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz , spódniczka raczej nie w moim stylu ale na prawdę jest śliczna <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta spodniczka! bardzo mi się podoba :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna spódniczka i wyglądasz w niej fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear your blog is very cute and for this I'm following you now through GFC! Do you want to recieve registration? I look forward to you here http://casaninnamamma.blogspot.it gfc's bar in my blog is on the right running a lot of my blog thank you dear

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna spodniczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta spódniczka. Motyw wyszywany dodaje jej magicznego efektu. Super się prezentuje.
    Ucz się ucz i wpadaj, pisz komentuj jak znajdziesz lukę wolną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna spódnica i świetnie na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta spódniczka! ja bym taką chciała ale materiałową :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy, pomagam - 9,97$, 20,99$ :)
    Kochana kliknęłabyś w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  16. ta spódniczka jest obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w szafie ostatnio nic nowego. Jakoś nie mogę trafić na nic co przypadłoby mi do gustu ;) No, może jeden sweterek się pojawił ;)
    Twoje zdobycze bardzo mi się podobają ;) Spódniczka wygląda rewelacyjnie ;) I nawet ładnie obie rzeczy współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie. Podoba mi się motyw kwiatów na spódniczce :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka pięknie do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka ciekawa ale ta spódniczka, no po prostu urocza! Zazdroszczę, ja jeszcze ani razu, odkąd współpracuje firmami a będzie ponad dwa lata, nie zamówiłam żadnej spódniczki. Zamawiałam sukienki, ale musiałby to być L, żeby nie były za krótkie. W tedy musiałam je zwężać w pasie. Boje się że jak zamówiłabym odpowiednią do ciała M to byłaby za krótka :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna spódnica, uwielbiam kwiatowy motyw, widzę że jest jeszcze dostępna, więc chyba ją zamówię- na wiosnę będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram