środa, 22 listopada 2017

Zamówienie pełne hiszpanek
czyli o mojej nowej obsesji

 
Jak już pewnie wiecie, w ostatnim czasie moją nową "obsesją" stały się ubrania z hiszpańskimi dekoltami. Zapełniam sobie nimi szafę, aż w końcu zaczyna mi brakować miejsca, a co dalej robię? Nie, nie rezygnuję z ich zamawiania, po prostu znajduję kolejną szafkę do dyspozycji :D 
Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z zamówieniem, w którym znalazły się ubrania, o których mowa wyżej. Wszystko pochodzi z Zaful. Polecam też zajrzeć tu About Zaful 11-11 2017 Special Promotion

Na pierwszy ogień idzie biała hiszpanka w pionowe paski. To nie jest moja pierwsza bluzka w tę fakturę i muszę przyznać, że ze wszystkich jestem bardzo zadowolona! I w tym przypadku nie było inaczej, bardzo polubiłam tę bluzkę, na pewno na długo zagości w mojej szafie i będę ją z chęcią zakładała :) Polecam! 

Hafty.. kolejna moja "miłość". Czego mogłam chcieć więcej niż połączenie tych dwóch rzeczy? No tego żeby rozmiar był moim rozmiarem :D No niestety zamówiłam M-kę i niestety okazała się za duża, mimo, że na stronie była oznaczona jako europejska S-ka... No szkoda. Na razie leży w szafie, ale obawiam się, że niedługo powędruje w świat ;)

Teraz czas na ostatnią już rzecz i tym razem nie jest to bluzka, a sukienka! Brakowało mi obcisłej sukienki w szafie, więc postanowiłam zamówić tę, czy jestem zadowolona? Średnio. Jakoś nie mogę się przekonać do tego, jak w niej wyglądam... Jeszcze się zastanowię, czy ze mną zostanie, czy raczej nie :)

Nosicie obcisłe sukienki, czy jednak stawiacie na te luźniejsze? :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta bluzka z haftami

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne sa hiszpanki ! Wszystkie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała bluzeczka wymiata jak dla mnie, uwielbiam takie dekolty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza bluzeczka i szare spodnie są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie Ci w tych bluzeczkach :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie rzeczy genialne ale sukienka -mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała hiszpanka najbardziej mi się podoba <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do tej czarnej hiszpanki, która jest za duża - Ty nosisz europejskie XS, więc nie dziwne, że S za duża ;p Ja też strasznie "jarałam się" odkrytymi ramionami, ale stwierdziłam, że nie mam zbyt wielu okazji, żeby taki krój nosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar rozmiarowi nie równy ;p Wszystkie rzeczy z chińskich sklepów zamawiam w rozmiarze S i zazwyczaj są dobre ;p

      Usuń
  9. super sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze to jakieś rozwązanie na za dużą ilość ciuchów w szafie, nie wyrzucać ich, tylko po prostu znaleźć dla nich nową szafkę :) hehehe

    też uwielbiam te wszystkie hiszpańskie dekolty- więc doskonale Cię rozumiem kochana :)
    piękne rzeczy <3

    13,52$, 20,49$, zaful
    mogę prosić również o klik ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hiszpanki sa sliczne ale jak dla mnie to bardzo mało wygodne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czuję się w nich dobrze, chociaż rzeczywiście zależy od konkretnej bluzki, jedne są wygodne, a inne już nie :)

      Usuń
  12. Oj rzeczywiście Twoja faza na punkcie hiszpanek wciąż nie znika, a raczej się rozrasta :D
    Muszę przyznać, że bardzo dobrze w nich wyglądasz ;)
    Ta pierwsza moim zdaniem jest najlepsza :)
    Druga również wydaję się ciekawa. Szkoda jednak, że za duża :( Może komuś innemu się bardziej sprawdzi ;)
    Sukienka również jest świetna, a Tobie bardzo pasuje :) Obyś się do niej przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam!
      Poklikałam :) Będzie mi miło, jeśli zrobisz to także u mnie :)
      20.49, 13.52, wyprzedana

      Usuń
  13. Szkoda że ta czarna bluzeczka jest krótka :( Śliczna jest ale gdyby była dłuższa to była by idelana

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bandażowa jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w obcisłej sukience. Nie pozbywaj się jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardziej stawiam na luźniejsze ubrania :) Ale to wszystko zależy od humoru :)
    Sukienka moim zdaniem wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz w tych ubraniach, pomagam - 13,52$, 20,49$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie włosy!Uwielbiam hiszpanki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się takie bluzki, jednak uważam, iż nie do końca mi pasują.
    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie patrzę na to czy mi coś pasuje czy nie, noszę to co mi się podoba :D

      Usuń
  20. Sama po ten typ raczej mało sięgam, ale wygląda ładnie :).

    OdpowiedzUsuń

Instagram