środa, 25 października 2017

Buty z motywem linii życia
i dwie bluzy

Dzisiaj będzie szybki post, bo piszę go w przerwie od nauki... Także wybaczcie, ale ostatnio czasu mam coraz mniej. Chcę jeszcze tylko napisać, że postanowienie dotyczące książek się spełnia i je czytam! :D
W dzisiejszym poście małe zamówienie ze strony Zaful. Zapraszam ;)

Na pierwszy ogień idzie bluza w flamingi. Bardzo spodobała mi się kolorystyka, jednak to już koniec plusów... Jest na mnie za szeroka, a do tego materiał jest bardzo słaby ;) 

Kolejna bluza, tym razem bardziej trafiona ;) Materiał fajny, kolor cudowny... Niestety jest trochę za krótka, ale wkładam pod nią czarny top i jest dobrze :D 

I na koniec buty! Bardzo spodobał mi się motyw linii życia, dlatego trafiły do mojego koszyka :) Jestem z nich zadowolona, chociaż mogłam wziąć o rozmiar większe :D 

Co ostatnio kupiłyście? Lubicie motyw linii życia? ;)

37 komentarzy:

  1. Koszula bardzo ładna :) Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buty :) Mojej córce na pewno przypadłyby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że bluzka z flamingami nie spełniła Twoich oczekiwań, bo motyw fajny. :) Ostatnio poczyniłam zakupy nie odzieżowe, ale kosmetyczne. Udało mi się upolować maskę do włosów z Biovaxu- edycję limitowaną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie kojarzę tej maski :D Liczę na jakąś recenzję :D

      Usuń
  4. Bluza jest świetna!Kocham flamingi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy zamówiłaś, pomagam - 13,99$, 16,99$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio z zakupami zaszalałam, ale głównie z tymi kosmetycznymi :D Bluza we flamingi jest fajna, nie wiem co od niej chcesz ;p Mnie się podoba ;) Druga bluza też jest super ;) I pasuje Ci ten kolorek ;) Buty - super ;) Ale podobne już masz ;p Motyw linii życia jest mi obojętny i z pewnością nie mam na jego punkcie obsesji, tak jak pewna Ola ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza we flamingi jest z okropnego materiału i nie oszukujmy się, jest strasznie szeroka :D

      Usuń
  7. Buciki bardzo fajne :)
    Szkoda, że bluza z flamingami to niewypał jej motyw jest naprawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw rzeczywiście świetny, mam nadzieję, że ktoś wpadnie na to, żeby "przelać" go na lepszy materiał :D

      Usuń
  8. buty są super, ale jeszcze bardziej podobają mi sie flamingi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty. Widać, że wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo wygodne :) Jestem mile zaskoczona, bo większość butów mnie uciska, a tu nic! :D

      Usuń
  10. Wszystko jest rewelacyjne :O O jaaa

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka z flamingami jest swietna! Szkoda tylko, że materiał słaby :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty sie mi bardzo podobają. Mam słabość do takich. A druga bluza bardziej się mi podoba niż ta w flamingi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka we flamingi super się prezentuje, szkoda, że nie spełniła Twoich oczekiwań.
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buty mega zakochałam se <3. bluza z flamingami jest przeurocza .;) buciki chyba sobie też takie zamówię świetne są.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, buty bardzo ciekawe, a do tego wygodne :D Polecam :)

      Usuń
  15. druga bluza świetna, butki też warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że ta bluza jest za duża, bo bardzo Ci pasuje ona (a może jej kolor) :)
    Buty też są świetne.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty bardzo fajne :) Jeszcze się z takimi nie spotkałam :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. No własnie tej flamingowej bluzy nie brałam ze wzgledu na materiał :( :/ Lipne są poliestry często ;( Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie wzięłam ją ze względu na wzór, ale teraz już wiem, że nie było warto :D

      Usuń

Instagram