niedziela, 29 października 2017

Sukienka idealna na co dzień,
a także bluza z kocim akcentem

Jesień się dopiero zaczęła, a ja już tęsknię za sukienkami... Mam już dosyć jesieni, zdecydowanie daje w kość, jest zimno, pochmurno a tego brakuje mi chęci do czegokolwiek. Ale podejrzewam, że zima będzie jeszcze gorsza... No ale skończę już marudzić i wrócę do początku posta! Zaczęłam tęsknić za sukienkami i postanowiłam kilka zamówić, a co mi tam, haha :D Dzisiaj pokażę Wam jedną z nich ;) A dodatkowo coś kociego - standardowo :D Obie rzeczy pochodzą ze sklepu Zaful Zapraszam! :D 

Postawiłam na sukienkę w kolorze bordowym z ozdobnymi paskami przy rękawkach i kołnierzyku, wydaje mi się, że mają się one nam kojarzyć ze stylem sportowym - przynajmniej ja to tak widzę :D Ostatnio bardzo polubiłam sukienki przylegające do ciała, ta nie do końca taka jest, ale nie przeszkadzało by mi to :D Niestety zawiodłam się na długości ;P Jest zdecydowanie za krótka, ledwo zakrywa tyłek :D 

A teraz bluza z napisem "I'm a cat" i uszkami na kapturze. No cóż, jak ją zobaczyłam, to wiedziałam, że będzie moja ;p Jest strasznie szeroka, ale uwielbiam chodzić w takich po domu :D Jest świetna, a do tego kolorek :D Zdjęcia... długo zastanawiałam się, czy dodać to drugie, bo wygląda głupkowato, ale cóż, może ktoś się trochę pośmieje :D

 https://www.zaful.com/11-11-sale-shopping-festival.html?lkid=11720468

Czy Wy też tęsknicie już za sukienkami? Lubicie jesień? ;)

24 komentarze:

  1. Śliczna sukienka i bluza również :) Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zarówno sukienka jak i bluza są super, piękne lśniące włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka i w dodatku w moim ulubionym kolorze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie jest najlepsze ;p Mówię oczywiście o tych w bluzie :D Sukieneczka jest super i bardzo ładnie w niej wyglądasz. Szkoda, że za krótka... Zabrałabym Ci ją, ale ja raczej takich nie noszę ;) Bluza jest cudna ;) Ma piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super i sukienka (ten kolor) i bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie przepadałam za jesienią i zimą. Zdecydowanie preferuje ciepłe dni ;)
    A wygląda w sumie na przyległą ;) Ostatnio też polubiłam się z takimi sukienkami. Szkoda, że jest aż tak krótka :( Ale myślę, że do leginsów idealnie by się sprawdziła, musisz popróbować ;)
    No, no :) Uwielbiam szerokie bluzy, a kolorek jest świetny! :) Napis raczej nie dla mnie :p A drugie zdjęcie jest naprawdę urocze i wcale nie głupkowate:)

    PS. Też masz problem z obserwacjami i nie wyświetla Ci się widżet na Twoim i innych blogach? Bo nie wiem czy jedyna tak mam ;p

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o widżet, to chyba wszyscy mieli chwilowo z tym problemy, ale z tego co widzę, to blogspot już to naprawił :D

      Usuń
  7. Sukieneczka jest piękna. Kolorek też mi przypadł du gustu;).
    A na trzech ostatnich zdjęciach fajny kociak:)
    Miłego wieczoru!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że dodałaś zdjęcie, na którym masz na głowie kaptur z kocimi uszami. Bluza jest urocza. <3 Moje klimaty. Fajnie prezentuje się też w szarej wersji kolorystycznej. :) Niestety ostatnio jesień pokazuje nam swoje zimne i deszczowe oblicze. Na sukienki musimy trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka rewelacja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka fajna! Ale ja to zachwycam się Twoimi włosami - oddaj mi je <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosów akurat nie oddam, jedyne co w sobie lubię w prawie 100% :D

      Usuń
  11. Bardzo ładna ta sukienka, piękny kolorek i te czarne wstawki na dekolcie i przy rękawkach fajnie współgrają z Twoimi okularami! :)
    PS. Jakie Ty masz przepiękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza :D Kocham wszystko co kocie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Jak widzę coś kociego, to od razu dostaję szału :D

      Usuń
  13. Piękna sukienka :) Szkoda tylko, że jest taka króciutka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, ta bluza pasuje do mnie idealnie, dlatego że uwielbiam miauczeć, by trochę irytować i rozbawiać ludzi :D Prześliczna jest! Sukienka też <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/11/praha-vlog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też prawie codziennie chodzę w sukienkach. Są one naprawdę wygodnie i nie musze się martwić komponowaniem stylizacji. Na https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-codzienne-818.html całkiem fajne modele. W dzisiejszych czasach bardzo modne są takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram