niedziela, 22 października 2017

Obudowa w kocie głowy
czyli nowe etui

 W sierpniu stałam się posiadaczką nowego telefonu, kupiłam wtedy też jedno etui typu "książka". Z czasem jednak to jedno etui przestało mi wystarczać, było zbyt zwykłe :D Dlatego postanowiłam poszczerzyć kolekcję o kolejne dwa! Niestety nie są z klapką, więc zapewniają mniejszą ochronę, ale wystarczy uważać - mam nadzieję, że nie będzie mi ten telefon zbyt często wypadał :D
W dzisiejszym poście chcę Wam właśnie pokazać dwa nowe etui :) Zapraszam! 

Zacznę od początku! Czyli od tego gdzie zamówiłam te cuda i ile czekałam. Oba etui pochodzą ze strony etuo. Czekałam na nie bardzo krótko, bo tylko 2 dni! Wysyłka była ekspresowa! 
Po otwarciu przesyłki bardzo miło się zaskoczyłam, pudełeczko z obudowami było pięknie zapakowane w folię, przewiązane wstążeczkami, a do tego dołączona była karteczka z podziękowaniami, w takich sklepach aż chce się zamawiać! :D 

A teraz czas na pokazanie tych cudeniek! Zamówiłam dwa różne wzory, ale oba wykonane z tego samego materiału TPU. Są bardzo elastyczne, wszystkie wycięcia są tam gdzie powinny :) 

Pierwszy wzór ładny, różowy, dziewczęcy - spodobał mi się, więc zmówiłam :D 
Ale za to drugi wzór! Och! Jak go zobaczyłam, to wiedziałam, że muszę mieć! Koty to u mnie must have :D Jestem baardzo z niego zadowolona! :D 

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z wyboru :) Myślę, że będę dumnie nosiła obie obudowy - na zmianę. Teraz jeszcze mam zamiar zaopatrzyć się w coś z motywem świątecznym na grudzień :D 
Dodatkowo mam dla Was też rabat -10% (na etui, folie i szkła) na hasło "blogznizka" :)

Macie kilka etui, czy jednak pozostajecie wierni jednej obudowie? Gdzie je kupujecie, zamawiacie? :)

34 komentarze:

  1. To etui w kocie głowy jest cudne, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w moim również - musiałam ją mieć, jak na kociarę przystało :D

      Usuń
  2. Ach, Ty i ta Twoja obsesja na punkcie kotów ;p Ale obie obudowy bardzo ładne ;) W sumie to i jedną i drugą mogłabym na swoim telefonie nosić ;) Ale na razie wystarcza mi ten pokrowiec, który mam ;) Ale kto wie, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w sumie jedno jednokolorowe etui na telefon, jakoś nie przykładam do tego wagi :P nie lubię takich wzorzastych, poluję na takie ze szkłem lusterkiem już gdzieś widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne obudowy :) Ja jestem kociarą i muszę zamówić sobie podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kociaki ;3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kotami jest świetne :).
    Ja mam jedno etui (zamykane) i jestem mu wierny ;D.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, przesyłka faktycznie ekspresowa! :) Na mój telefon niestety żadne obudowy nie pasują. :C Mam jedną jakby obudowę- jest to taka gumowa obwódka z króliczymi uszami, która dopasowuje się do kształtu komórki. Jest urocza. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chciałam mieć taką czarną z kocimi uszkami, ale jeszcze takiej nie znalazłam :D

      Usuń
  8. Bardzo łądne etui, kotki są sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie obudowy są super, widzę książkę Pamiętnik N.S. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, udało mi się ją dorwać w szkolnej bibliotece :D

      Usuń
  10. Bardzo ładne obudowy, sama mam kilka i ciągle dokupuję następne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, super. Ja właśnie kolejny miesiąc szukam etui w sam raz dla mnie, bo na mój telefon i tak nie mogę nigdzie stacjonarnie dostać, więc lipson straszny,

    OdpowiedzUsuń
  12. Obudowa w kotki świetna :-) Ja jestem wierna jednej, czarnej, klasycznej... choć musi mnie czerwona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam etui "książkę" dla bezpieczeństwa, ale takie są cudowne a zwłaszcza teraz, gdzie tych wzorów naprawdę przybywa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam etui książkę, ale powoli zaczyna się brudzić :)

      Usuń
  14. No to etui z kotami jest genialne! Muszę zobaczyć czy będzie na tej stronie jakieś etui do mojego telefonu bo z tym ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam problemy ze znalezieniem etui do mojego poprzedniego telefonu :/ Trzeba szukać :)

      Usuń
  15. Jeny, to z kotami jest boskie! :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram