niedziela, 24 września 2017

Nadeszła jesień
czyli dwie porpozycje na chłodniejsze dni

Jak pewnie zauważyliście ostatnio jest mnie mniej na blogosferze, mogę jedynie tłumaczyć się tym, że czasu mam bardzo mało... W weekendy staram się do Was zaglądać i nadrabiać zaległości :)
W piątek nastała jesień - astronomiczna, bo u mnie to ta jesień chyba trwa już od końca września :P Dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać dwie propozycje idealne na chłodniejsze dni. Oczywiście nie zapominajcie o kurtkach! :D
bluza  |  zegarek

Zacznę może od zestawienia, które mi bardziej przypadło do gustu :) Standardowo spodnie z wysokim stanem, do tego ciepła, crop topowa bluza, która wewnątrz ma przyjemny i ciepły polar i jako wykończenie biały zegarek z motywem złotych serduszek :) 

bluzka

W drugim zestawieniu również oczywiście spodnie z wysokim stanem, a do tego biała bluzka z wycięciami poniżej ramion. Szczerze mówiąc chyba znowu zaczynam się przekonywać do luźniejszych ubrań. Niezbyt dobrze czułam się w tej bluzce, jest zbyt obcisła :D Czy nadaje się na jesień? Według mnie tak, chociaż nie zapewni nam ona tyle ciepła co bluza wyżej :)

A na koniec chciałam Wam jeszcze przypomnieć o trwającym rozdaniu - klik, zapraszam do udziału :) 

Cieszycie się, że nadeszła jesień, czy może, tak jak ja, popadacie w jesienną chandrę? Wolicie bluzy czy bluzki? :)

48 komentarzy:

  1. so cool :D

    love the second sweater :D

    NEW BRANDING POST | Meet: SONS DO DOURO with 897 Project.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje świetne, choć na bluza na pewno lepiej ogrzeje ;) Chociaż jej długość troszkę przeraża ;p Zaraz nerki przewieje i tyle będzie ;p Albo na matmie pani Cię do tablicy weźmie, podniesiesz rękę, i cały brzuch widać ;p Zegarek też bardzo ładnie wygląda, ale ja wolę jednak te bardziej praktyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jeżeli chodzi o długość i matmę, to coś w tym jest :D Muszę unikać zakładania krótkich bluz i bluzek w dni, kiedy mam matmę :D

      Usuń
  3. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem, tylko takie noszę <3 Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie. Bluza jest mega.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie stylizacje mi się podobają, choć pierwsza bardziej skradła moje serce. Ostatnio była moda na odkryte ramiona, teraz widzę, że idzie to niżej :P
    Pozdrawiam!

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycięcia na ramionach się przyjęły, to może i te pod ramionami się przyjmą :D Ja muszę przyznać, że raczej mi to nie odpowiada, zdecydowanie bardziej wolę te standardowe "dziury" na ramionach :D

      Usuń
  6. Ładne propozycje :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;D
    pierwsza stylizacja również bardziej mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje!
    Ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne stylizacje :) Piękne bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz <3 ta druga bluzka jest mega

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię krótkich ubrań. Byłoby mi zimno w brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie lubiłam takich ubrań, ale w ostatnim czasie bardzo się do nich przekonałam :D

      Usuń
  12. Każda z tych propozycji wpisuje się w mój styl! super :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zegarek i bluza. Tylko ja wolałabym żeby była trochę dluzsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo polubiłam krótsze bluzy, dlatego też, z tej jestem baardzo zadowolona :D

      Usuń
  14. Zegarek z serduszkami jest cudowny. <3 Ja wolę bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne bluzeczki!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne propozycje :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza z pierwszej stylizacji jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza bardzo mi się podoba :) I przymierzałam taką krótką po siostrze ale nie są dla mnie, nad czym ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś omijałam takie bluzy i bluzki szerokim łukiem, teraz jednak je uwielbiam i 1/3 mojej szafy to właśnie takie crop topowe rzeczy :D

      Usuń
  19. Kobieco i atraktycjnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga bluzeczka super ;) Tobie we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC #579? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie stylizacje są piękne lecz jak dla mnie zmarzlucha za lekkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne bluzki na co dzień :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie wiem czy pierwsza z tych bluzek zapewniłaby mi ciepło. Raczej trzęsłabym się jak osika, bo jestem totalnym zmarźluchem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam ją zakładać w chłodniejsze dni - do tego oczywiście spodnie w wysokim stanem :) Polar jest bardzo przyjemny i ciepły :)

      Usuń
  25. Śliczna stylizacja mi się bardzo podoba ta pierwsza mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz i masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje mi się podobają :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Staram się cieszyć z drobnostek, więc i z jesieni się cieszę. Każda zmiana jest dobra. Jak dla mnie to zdecydowanie drugie zestawienie. <3
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę podejścia do tej sprawy :D Ja jak tylko sobie pomyślę, że mamy już jesień i będzie coraz zimniej, to normalnie łapię się za głowę :D

      Usuń
  29. świetna jest ta bluzka z rozcięciami! drugi zestaw bardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. druga propozycja zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tą białą bluzkę, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. obie bluzki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram