niedziela, 17 września 2017

Rozdanie z okazji roku bloga
Czyli jeden konkurs i dwie nagrody!

Dokładnie 9 lipca minął rok od opublikowania na tym blogu pierwszego posta, posta powitalnego.
Muszę przyznać, że ten rok zleciał mi bardzo szybko, a w ciągu jego trwania opublikowałam 90 postów! Chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że jesteście, za to, że czytacie i zaglądacie na mojego bloga, bez Was by go nie było ❤❤


Z tej okazji chciałabym Was zaprosić na rozdanie, które organizujemy razem z Anią, mam nadzieję, że będzie to miłe podziękowanie za Waszą aktywność, dlatego jedynym obowiązkowym warunkiem jest obserwowanie obu blogów. No i oczywiście zamieszczenie komentarza z wzorem zgłoszenia, który znajdziecie poniżej. A, żeby wszystko było jasne i czytelne:
Obowiązkowo:
- obserwacja bloga PospolitaOla;
- obserwacja bloga Wredna z Wyboru;
- zamieścić komentarz z kompletnym wzorem zgłoszenia.

Dodatkowe losy:
- udostępnienie, podlinkowanego do tego posta (lub tego u Ani), bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty);
- obserwacja na Instagramie (anna.sheira).

W losowaniu mojej nagrody dodatkowe punkty otrzymają również top komentatorzy z dnia 17.09.2017, jeśli zdecydują się wziąć udział w zabawie. Są to: Patrycja Gryszko, Anna S, Czarna Kawa, Natalia.

W skład mojej nagrody wchodzą: 3 pędzle typu Oval Brush, rozświetlacz (raz swatchowany) i róż z Bell Hypoallergenic, 3 lakiery Bell z serii Secret Garden, 4 konturówki, 2 aplikatory do makijażu typu SiliSponge, zegarek, koronkowy choker i dwie bransoletki, pędzel rybka, pomadka Popfeel, gąbeczka do makijażu, i silikonowa myjka do pędzli


Regulamin

1. Rozdanie trwa od 17.09.17 do 17.10.17 do godziny 23.59.
2. Organizatorem rozdania są autorki blogów PospolitaOla i Wredna z Wyboru.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego.
4. W rozdaniu wygrywają dwie osoby. Do każdej z nich trafi jedna nagroda.
5. Jedna osoba może zgłosić się na obu blogach, tym samym próbując swojego szczęścia w losowaniu obu nagród.
6. Zwycięzcy zostaną wyłonieni i poinformowaniu w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
7. Na odpowiedź ze strony osób wylosowanych czekamy 3 dni, po tym czasie wybrane zostaną kolejne osoby.
8. Nagrody wysyłamy jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
9. Aby rozdanie odbyło się musi wziąć w nim udział minimum 50 osób.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia
Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:
2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:
3. Mój adres e-mail:
* * *
4. Udostępniam banner:
- Instagram: Nie/Tak, (link)
- Facebook: Nie/Tak, (link)
- Google+: Nie/Tak, (link)
- sidebar bloga: Nie/Tak, (link) 
5. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:

A teraz czas na zobaczenie nagrody z bliska :) A, żeby zobaczyć co możecie zgarnąć od Ani to klikajcie tutaj
❤❤❤

54 komentarze:

  1. Bardzo serdecznie Ci gratuluję pierwszych urodzin bloga (wiem, że już były; spóźnione życzenia, ale szczere). Życzę Ci dalszych sukcesów oraz motywacji do tworzenia na blogu. :* Z chęcią wezmę udział w rozdaniu. :)

    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Window of Fashion by Moni
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Window of Fashion by Moni
    3. Mój adres e-mail: windowoffashion@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak (udostępniłam Twój post):
    https://plus.google.com/u/0/+WindowofFashionbyMonika/posts/fusDq8dX72o
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy 😊🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, ale nie potrzebuję kosmetyków, więc nie będę robiła innym konkurencji. Powodzenia innym, a tobie - olejnych rocznic bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Żaneta Serocka
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Żaneta Serocka
    3. Mój adres e-mail: cytruska87#gmail.com
    4. Udostępniam banner:
    sidebar bloga: tak http://www.babskikacik.pl/
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:…
    Chętnie zaobserwuję ale nie znam instagrama , podaj mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram był podany w "Dodatkowe losy" :)
      https://www.instagram.com/anna.sheira/

      Usuń
  5. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Emilia Wróblewska
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Emilia Wróblewska
    3. Mój adres e-mail: malutka237@gmil.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie/Tak, (link)Tak https://www.instagram.com/p/BZJebLRgJDg/?hl=pl&taken-by=maaania_testowania
    - Facebook: Nie/Tak, (link)Nie
    - Google+: Nie/Tak, (link)TNie
    - sidebar bloga: Nie/Tak, (link) Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako: Niestety nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wszystkim powodzenia. Obserwuję kochana! :)
    x, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych dobrych lat z blogiem! Życzę wszystkim powodzenia! Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia dla wszystkich!
    i kolejnych latek blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Gabi
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Gabi
    3. Mój adres e-mail: karlee936@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak https://www.facebook.com/MODA-NA-KA%C5%BBDY-DZIE%C5%83-1780290032232887/
    - Google+: Tak https://plus.google.com/u/0/102732740125872040781
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: modanakazdydzien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniłam banner na http://fasionsstyle.blogspot.com/

      Usuń
  10. Gratuluje roku w blogowaniu! :D

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: PaulinaN
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: PaulinaN
    3. Mój adres e-mail: paola1117@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie (link)
    - Facebook: nie (link)
    - Google+: Nie, (link)
    - sidebar bloga: Nie (link)
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i powodzenia w dalszej pracy nad blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kathy Leonia
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Kathy Leonia
    3. Mój adres e-mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy! Naprawdę bardzo się ciesze, że obie jesteście z nami bo macie inspirujące i piękne blogi a same jesteście fantastycznymi osobami :) Olu, mam nadzieję że po tym roku nastąpi kolejnych wiele lat działalności w blogosferze :) oczywiście biorę udział w konkursie :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ayuna Chan
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ayuna Chan
    3. Mój adres e-mail: neko_chan@vip.onet.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - sidebar bloga: ayuna-chan.blogspot.com w narzędziówce na dole :)
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: hi_ayuna
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nagrody. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Gratuluje roku bloga i życzę kolejnych sukcesów. Co powiesz na wzajemną obserwację. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne !!! Kochałem Twój blog
    już! bjos

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje ;) a biorącym udział życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulację życze kolejnych lat :D
    obseruje

    OdpowiedzUsuń
  20. Super niespodzianka z takim konkursem :D
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego ! Lata w prowadzeniu bloga bardzo szybko mijają ;)
    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejnych sukcesów na blogu :) I życzę powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Cllaudia
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Cllaudia
    3. Mój adres e-mail: jozepha123@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: cllaudetted

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego z okazji pierwszych urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia i wszystkiego dobrego! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Dominika Gil
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Dominika Gil
    3. Mój adres e-mail: gilmisia11@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/111265342854925757500/posts/BdNCDr7CvDs
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako dominika__gil

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.

    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Karolina Włodarczyk
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Karolina Włodarczyk
    3. Mój adres e-mail: charlizerose@onet.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak http://charlizerose.blogspot.com/ (po prawej stronie)
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Luna
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Luna
    3. Mój adres e-mail: oceanswoichmarzen@mail.com
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: tak ocean-swoich-marzen.blogspot.com
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Marzycielka Patty
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Marzycielka Patty
    3. Mój adres e-mail: marzycielkapatt@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak https://plus.google.com/u/0/104533696282434685114/posts/Hs7UBBE6wHt
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako Lady Skywalker
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako Lady Skywalker
    3. Mój adres e-mail: veronie8@wp.pl
    * * *
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako werdelrey

    OdpowiedzUsuń
  31. Very interesting post! Thanks for sharing! 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję pierwszego roczku i życzę jak najwięcej czytelników <3
    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Lady Blue
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Lady Blue
    3. Mój adres e-mail: kamolx@onet.pl
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak https://tocokobietylubianajbardziej1.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak jako kamila987654

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zuzanna K
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wybory jako: Zuzanna K
    3. Mój adres e-mail: zuzannaknn@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/102410194079847842555/posts/gyqDZESo4n4
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Vivi
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Vivi
    3. Mój adres e-mail: itka_xx@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak https://www.facebook.com/beautypieknoblog/photos/a.318270215012448.1073741832.301095156729954/825245324314932/?type=3&theater
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: MD BŻ
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: MD BŻ
    3. Mój adres e-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=559714531026526&id=100009639524549&pnref=story
    - Google+: Tak - https://plus.google.com/u/0/105703095601663735185/posts/QyvAJSjYQGT
    - sidebar bloga: Tak - https://groundbreaking-beauty.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Angelika
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Angelika
    3. Mój adres e-mail: angelikaw7@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie:Tak jako sfebxg

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ewelina Wielochowska
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ewelina Wielochowska
    3. Mój adres e-mail: ewcius1991@vp.pl
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: @ewelinawielochowska

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:Klaudia Kowalczyk
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:Klaudia Kowalczyk
    3. Mój adres e-mail:obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Martyna Mateja
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Martyna Mateja
    3. Mój adres e-mail: martyna.mateja@interia.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: capricorn0196

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Sylwia Aga Matuszyk
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Sylwia Aga Matuszyk
    3. Mój adres e-mail: agssymi@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak - http://agssymi.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak jako: agssymi_blog

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Chabrowa Czytelniczka
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Chabrowa Czytelniczka
    3. Mój adres e-mail: chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy *,* Życzę dalszych sukcesów <3. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Kinga Niszwic
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kinga Niszwic
    3. Mój adres e-mail: tancereczka1998@interia.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Tak https://www.instagram.com/p/BaM6E6mnsdF/
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak. https://plus.google.com/112448525019263695701. Sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak jako: kingalovedance

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudusia ;*
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Klaudusia ;*
    (obserwacje może wyświetlać jako Klaudia sz, ale raczej to podane wyżej.)
    3. Mój adres e-mail: Klaudii344@wp.pl
    * * *
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, klaudusiaczek666.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: cos ska
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: cos ska
    3. Mój adres e-mail: smerfook@gmail.com
    4. Udostępniam banner:
    - Google+ Tak https://plus.google.com/u/0/photos/photo/106928850143788497252/6476842541611520898?icm=false&iso=true
    - Instagram Nie
    - Facebook Nie
    - Sidebar bloga Tak cosska-life.blogspot.com
    5. Obserwuję na Instagramie Tak, jako: smerfok

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudia M
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Klaudia M
    3. Mój adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/1161676337310655
    - Google+: TAK https://plus.google.com/u/0/107413678601572278647/posts/ho6f4k1RymK
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: jako xklaudiax12

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: W. Ku
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: W. Ku
    3. Mój adres e-mail: wenka92@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: nie
    - Google+: TAK https://plus.google.com/u/0/110973102525472856752/posts/7vPSpM7ehs8
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: jako wenniku

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję roku bloga!

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję blog Wredna z Wyboru jako: My life My dreams
    2.Obserwuję bloga PospolitaOla jako: My life My dreams
    3. Mój adres e-mail: mylifemydreams@interia.pl
    ***
    4.
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak https://plus.google.com/u/0/100289373143054763429/posts/DCfMfjjD6Ft
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuje na Instagramie jako: _sierotka_

    OdpowiedzUsuń

Instagram