niedziela, 26 stycznia 2020

Kaseton reklamowy
co to właściwie jest?

No i stało się! Dzisiaj oficjalnie jest mój ostatni dzień ferii... Muszę przyznać, że niesamowicie szybko zleciały te dwa tygodnie, a teraz pozostaje mi tylko czekać na święta wielkanocne, które są hen daleko... Ale cóż poradzić, taka jest rzeczywistość, jakoś to będzie :D

***
(źródło zdjęcia: warmax.org.pl)
Kaseton reklamowy - mówi wam coś ta nazwa? Przyznam się szczerze, że ja niezbyt siedzę w temacie reklam, jednak od jakiegoś czasu - kiedy poczułam zbliżający się koniec szkoły i zaczęłam się zastanawiać nad założeniem własnej firmy za jakiś czas - zaczęłam się tym interesować i zagłębiać. Słyszałam o ulotkach, reklamach telewizyjnych, radiowych, internetowych, billboardach, ale kasetony? Pierwszy raz się z nimi spotkałam i oczywiście postanowiłam się zagłębić w ten temat. 

Kasetony reklamowe jest oczywiście formą promocji, która dzięki innowacyjnemu systemowi podświetlenia oraz materiałom stosowanym do ich wykonania jest zauważalna o każdej porze dnia i nocy. Wydaje mi się być to lepszą formą reklamy niż ponaklejane na ściany budynku wielkie plakaty, które nie są widoczne nocą, albo pod wpływem deszczu tracą pewne właściwości estetyczne. 
Dodatkowo kasetony można zaprojektować według własnej koncepcji, nie trzeba się obawiać, że kupimy zielony kaseton do różowego koloru budynku (chociaż zwolennicy i takich połączeń by się znaleźli)  :D 
(źródło zdjęcia: warmax.org.pl)
Podsumowując, jeżeli ktoś posiada swój własny biznes lub przymierza się do jego założenia, to powinien posiadać wiedzę na temat reklamy, a co za tym idzie - powinien wiedzieć co to kaseton reklamowy... a następnie dobrać pod siebie odpowiednią formę rozreklamowania swojego biznesu - taką, która według niego będzie najlepsza i najskuteczniejsza. 
Należy pamiętać jednak, że podstawą sukcesu i jest dobry pomysł na biznes, chwytliwa nazwa i dopiero później reklama :) 

Dajcie znać czy wy macie swoje własne biznesy, czy może planujecie ich założenie. Na jaką reklamę byście postawili? A może uważacie, że dobry produkt sam się utrzyma na rynku? :) 

3 komentarze:

  1. Kaseton reklamowy musi być odpowiednio oświetlony. Płacimy w końcu za reklamę, którą widać przez cały dzień bez względu na warunki atmosferyczne. Do oświetlenia takiej reklamy specjaliści zazwyczaj wykorzystują moduły LED. Więcej informacji na ich temat znajdziecie na stronie https://optoplast.pl/14-moduly-led.

    OdpowiedzUsuń

Instagram