wtorek, 21 stycznia 2020

Ferie 2020
Co ciekawego u mnie, co ciekawego w kinie...

W województwie lubelskim wczoraj rozpoczęliśmy drugi tydzień ferii. Domyślam się, że ten tydzień zleci równie szybko jak poprzedni i raczej nie mam już zbyt wielu możliwości na spędzenie tego czasu w jakiś nadzwyczajny sposób, ale może jakieś kino? No właśnie, co ciekawego teraz grają? Zapraszam na krótki przegląd!

1. BAD BOYS FOR LIFE
Data premiery: 24.01.2020

"Marcus Burnett i Mike Lowery ponownie łączą siły, gdy albański najemnik obiecuje im zemstę za śmierć brata."

2. MAŁGOSIA I JAŚ
Data premiery: 31.01.2020

"Dawno, dawno temu w odległej baśniowej krainie… nic nie przypomina bajki. Wszechobecny głód i brak pracy, zmusza rodzeństwo Małgosię i Jasia do opuszczenia rodzinnego domu w poszukiwaniu lepszego miejsca do życia. Jedyna znana im droga wiedzie przez niekończący się las, który wydaje się pulsować jakimś odwiecznym życiem. Wycieńczone wielodniową wędrówką i nieopuszczającym ich strachem dzieci trafiają wreszcie na ludzkie domostwo. Mieszkająca tu dziwna kobieta oferuje im gościnę i posiłek. Przekraczając próg jej domu, Małgosia i Jaś trafiają do miejsca gorszego niż piekło…"

3. PTAKI NOCY (I FANTASTYCZNA EMANCYPACJA PEWNEJ HARLEY QUINN)
Data premiery: 07.02.2020
"A znacie to o policjantce, kanarku, wariatce i mafijnej księżniczce? "Ptaki Nocy (i fantastyczna emancypacja pewnej Harley Quinn)" to pokręcona historia, opowiadana przez samą Harley w stylu, w jakim tylko ona może ją opowiedzieć. Kiedy najbardziej narcystyczny z bandziorów Gotham, Roman Sionis, i jego oddana prawa ręka Zsasz biorą na cel niejaką Cass, w poszukiwania dziewczyny angażuje się całe miasto. Nieprawdopodobny zbieg okoliczności krzyżuje drogi Harley, Łowczyni, Czarnego Kanarka i Renee Montoyi. Cztery diametralnie różniące się kobiety nie mają wyjścia. Muszą współpracować, żeby pokonać Romana."

4. 365 DNI
Data premiery: 07.02.2020

"Laura, aby ratować rozpadający się związek, wyjeżdża na Sycylię, gdzie poznaje Massimo. Niebezpieczny mężczyzna, szef rodziny mafijnej, porywa ją i daje 365 dni na pokochanie go."

***
Z moich propozycji filmowych na tę chwilę to chyba tyle. Ale za to podrzucę wam inny pomysł, który sprawdzi się nie tylko w ferie! Zakup domku holenderskiego całorocznego! Domek holenderski ocieplony - idealny na ferie, wakacje czy nawet stałe mieszkanie w nim. Z pewnością nie jest to najtańsza opcja, ale zdecydowanie warta inwestycji, gdyż posłuży nam na długie lata. 

***
I na koniec jeszcze "podsumowanie" mojego tygodnia ferii. Zaczęło się dosyć hucznie, bo 11.01 odbyła się moja długo wyczekiwana studniówka (ale o tym może za jakiś czas, gdy dostanę zdjęcia od fotografa :)). Następnie troszkę smarkaty obrót spraw i od środy do soboty umierałam w łóżku, a po drodze - w piątek odbył się egzamin zawodowy, który okazał się dla mnie totalnym kosmosem i nie poszedł zbyt dobrze. W sobotę wybrałam się też do Lublina i wróciłam wczoraj...
A czy mam jakieś plany na ten tydzień? Z pewnością wybieram się do lumpeksu na złotówki, nie mogę przegapić takiej okazji :D I może jakaś impreza w sobotę, kto wie? ;)

Dajcie znać czy wybieracie się do kina w najbliższym czasie, a jeżeli tak to na co dokładnie ;) 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe propozycje, z których na pewno warto skorzystać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego drugiego tygodnia ferii! ;) Ja czekam na premierę filmu "Małe kobietki". <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej ekranizacji Małgosi i Jasia... udanej końcówki ferii!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na film 365 dni :) Już nie mogę się doczekać :D Udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram