poniedziałek, 13 stycznia 2020

Pierwsza ważna uroczystość
w czym dziecko do chrztu?

Chrzest jest pierwszym ważnym wydarzeniem duchowym w życiu dziecka. Pewnie każde z nas chciałoby, aby nasze dziecko wyglądało w tym dniu elegancko, ładnie... Często pojawia się zagwozdka gdzie kupić ubranko i na jaki fason postawić. Szczerze mówiąc ja niezbyt się na tym znam, ja mogę tylko powiedzieć co mi się podoba, a co nie :D Dlatego pokażę Wam ubranka na chrzest, które mi się podobają i sama z dumą założyłabym je mojemu dziecku.

Dla mnie zdecydowanym numerem jeden są wszelkie słodziaszne sukieneczki. Są niezwykle urocze, sami przyznajcie! Dziewczynki wyglądają w nich jak małe księżniczki,co idealnie sprawdzi się na tak ważną uroczystość, coś pięknego :)
(asantiforkids.com)

Niemniej ważne jest okrycie, szczególnie gdy chrzest odbywa się w zimniejszym czasie. Tutaj przede wszystkim chodzi o zdrowie naszych pociech, ale fajnie jak i to wygląda ładnie i elegancko. Warto zastanowić się nad płaszczykami, które nadadzą się nie tylko na chrzest, ale i na inne wydarzenia okolicznościowe. 
(asantiforkids.com)


Dodatki... Każda kobieta wie, że mogą one dopełnić stylizację i nadać jej charakteru. Tak samo jest u dzieci. Czy jest coś słodszego niż opaska na malutkiej główce? Czy tylko mnie rozczula taki widok? Myślę, że taki dodatek dopełni stylizację małej księżniczki, dajcie znać co wy o tym sądzicie :) 
(asantiforkids.com)

A co z chłopcami, przecież ich nie ubierzemy w żadną sukieneczkę...! Tutaj idealnie nada się garnitur w mini wersji, to też wygląda niezwykle uroczo, elegancko i szarmancko. Czy jest coś lepszego od małego mężczyzny w garniturze? :D 
Ja mając syna postawiłabym na model w kratę, nie wiem dlaczego ale ostatnio niesamowicie mi się podoba i jest chyba obecnie "na topie". W taki zestaw wchodzi body, kamizelka i spodnie. Dajcie znać na jaki model wy postawilibyście. 
(asantiforkids.com)

To są moje propozycje. Ja zdecydowanie będę się kierowała powyższymi zdjęciami przy wyborze ubranka dla mojego dziecka (w przyszłości, ten wpis nie jest żadną zapowiedzią :D ).
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony asantiforkids.com. Ceny za takie zestawy są przeróżne, wszystko zależy od modelu. 
Dajcie znać czy trafiłam w wasze gusta, czy może postawilibyście na coś innego... Oczywiście z chęcią dowiem się co Wam się podoba, może i ja zmienię swoje poglądy na tę sprawę :D 


2 komentarze:

  1. Za kilka miesięcy odbędzie się chrzest mojego siostrzeńca ,więc dziękujemy za inspirację. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te ubranka! W przypadku dziewczynki nie miałabym większego problemu (w sklepach nie brakuje tiulowych sukienek w typie księżniczki), ale zupełnie nie wiedziałam, co ubrać chłopca. W moim regionie przyjęło się, że dziecko ma być ubrane całe na biało. Teraz mam dylemat, bo też podoba mi się ten zestaw w kratę. Idealnie byłoby, gdyby udało mi się znaleźć biały komplet w czarną kratkę, ale pewnie będzie trudno. Planujemy uroczystość na grudzień, więc dochodzi kwestia okrycia wierzchniego, które będzie adekwatne do okoliczności.

    OdpowiedzUsuń

Instagram