niedziela, 27 lutego 2022

Recenzja filmu
"Pies"

Ostatnio dosyć głośno zrobiło się o filmie "Pies", w którym głównego bohatera zagrał Channing Tatum.
Jako wielka fanka filmów o zwierzętach bez wahania udałam się do kina. Czy nie żałuję? Co sądzę o tym filmie? O tym niżej!

***

BTW ostatnio natknęłam się na stronę firmy, która zajmuje się drukowaniem etykiet - https://etykieta.info.pl/etykiety-na-kosmetyki/. Jeżeli macie w planach wypuszczenie swojego produktu, to zapiszcie sobie link do tej strony na przyszłość. Firma używa najnowocześniejszych technologi, ich realizacje prezentują się świetnie. Pamiętajcie, że ładna szata graficzna produktu jest niezwykle ważna - jesteśmy wzrokowcami! Dajcie znać, czy wy też w pierwszej kolejności zwracacie uwagę na "ładne" produkty.

***


PIES


Komandos Briggs i jego pies Lulu wyruszają w podróż wzdłuż wybrzeża Pacyfiku aby zdążyć na pogrzeb swojego najlepszego przyjaciela.

 

Opis tak naprawdę nie mówi praktycznie nic o filmie. Postaram się więc sama przybliżyć Wam tematykę tego seansu.
Już na samym początku historii dowiadujemy się, że Lulu była psem biorącym udział w wielu akcjach wraz ze swoim właścicielem - żołnierzem. Pies podczas jednego z wybuchów zostaje ciężko ranny i zostaje odsunięty od służby. I tak żyje ze swoim przewodnikiem. Tylko on potrafi sobie z nią poradzić.  Do czasu aż ginie w wypadku... Lulu zostaje zamknięta w boksie i skazana na eutanazję... Najpierw jednak ma się jeszcze pojawić na pogrzebie właściciela - dla widowiska... Komandos Briggs stara się o powrót do służby, dostaje jednak zadanie, aby dowieźć Lulu na pogrzeb... Zdecydowanie nie mogła to być łatwa podróż... 

Film od samego początku mnie porwał. Bardzo spodobało mi się podjęcie tematu problemów behawioralnych u psa po przejściach. Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że nie każdy pies jest stabilny psychicznie - do niedawna ja też tak myślałam. Odkąd mam lękliwego psa bardzo utożsamiłam się z tą historią. Praca z takim psem jest niezwykle ciężka, szczególnie gdy dochodzi agresja lękowa, która u Lulu okazała się być ogromna. Komandos początkowo był twardy, z czasem jednak zobaczył, że ten pies ma to coś, o co warto zawalczyć.

Historia Lulu i Briggsa jest bardzo dynamiczna i obfita w przeróżne historie. Film ogląda się bardzo szybko. Pojawił się jednak moment, w którym się zawiodłam... Mianowicie "ozdrowienie" emocjonalne Lulu... Obawiam się, że może to mieć negatywne przełożenie nawet w prawdziwym życiu.

Film oceniam bardzo pozytywnie, została przedstawiona ciekawa, a zarazem wzruszająca historia. Myślę, że każdy miłośnik psów powinien obejrzeć ten film!

Macie zamiar obejrzeć ten film? A może już oglądaliście? Jakie są Wasze opinie? ;)

26 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na obejrzenie tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie słyszałam o tym filmie. Byłam za to ostatnio w kinie na "Uncharted". Świetny, polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo poruszająca opowieść i gwiazdorską obsadą. Myślę, że warto poświęcić 2 godziny na obejrzenie tego filmu.
    http://bizuteriapremium.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez narobilas ochoty na ten film. Jakos umknal mi ten tytul, ale wybiore sie w weekend. Mam znajomego ktory jako Policjant pracuje z psami do wykrywania narkotykow i wiem, ze to nie sa latwe problemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie obejrzę, ponieważ wszystkie filmy ze zwierzętami w roli głównej do mnie przemawiają i są takie dobre, optymistyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja, na pewno obejrzę ten film przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Film zdecydowanie warto obejrzeć. Gra aktorska jest na na prawdę wysokim poziomie.
    https://polskielajki.pl/blog/najlepsze-filtry-do-zdjec-na-instagramie/

    OdpowiedzUsuń
  8. film jest niesamowity. Podobało mi się aktorstwo. Ale najważniejszy futrzasty bohater zakochuje się w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest wiele gier ze zwierzętami, które również mogą Ci się spodobać. Gry ze zwierzętami na PlayStation Możesz użyć Karty PlayStation Network https://balticgame.codes/pl/psn/psn-poland/playstation-network-card-psn-poland-50-pln, aby powiększyć swoją kolekcję gier lub wybrać najlepsze postacie do gier.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałem ten film i moim zdaniem jest to bardzo fajna propozycja na nudne niedzielne popołudnie.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-zambrow/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne miejsce, już dawno nie znalazłam tak ciekawego bloga, będę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  12. filmy to mój swiat bardzo się przy tym relaksuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam i ten film jest mega. Warto ja bym mogła oglądać kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna recenzja. Zawiera wszystkie najpotrzebniejsze informacje.

    OdpowiedzUsuń

Instagram