poniedziałek, 11 maja 2020

Trzy sukienki i t-shirt
czyli nowości
z Femmeluxe

Nadal jestem w szale zamawiania rzeczy. Kurier puka do drzwi co drugi dzień, pewnie niedługo mnie znienawidzi. Dzisiaj doszło do mnie zamówienie ze strony FemmeLuxe. Czekałam na nie tylko tydzień, wow! Zamawiając byłam zauroczona we wszystkich rzeczach, a jak po otwarciu przesyłki?
O tym niżej, zapraszam do czytania!

Zacznę od sukienki, która mogę nazwać najgorszą rzeczą z całego zamówienia. Materiał jest straszny, typowy poliester, niesamowicie śliski. Dodatkowo sukienka jest zdecydowanie za szeroka, odstaje mi w talii, próbowałam to ratować paskiem, ale średnio to wyszło. Ponownie bym jej nie zamówiła.

Ta sukienka również jakością nie grzeszy. Materiał jeszcze gorszy - śliski i błyszczący. Dodatkowo sukienka jakoś nie leży mi krojem. To odcięcie strasznie odbiera jej wyglądu. Zdecydowanie pogrubia, brzuch wygląda jak w ciąży, haha :D Podoba mi się golfik i to wiązanie na udzie. Jednak ostatecznie na nią również nie zdecydowałabym się ponownie.

W przypadku tej sukienki muszę się przyznać, że na stronie podobała mi się o wiele mniej niż na żywo. Jak tylko ją zobaczyłam to się wręcz zakochałam, jest świetna. Jednak jaka szkoda, że mam do niej za szerokie biodra... Ledwo mogę się w niej ruszać... Spróbuję zamówić rozmiar większą, wtedy jednak pewnie będzie za duża w biuście, ale co mi tam. Warto spróbować...

Na koniec zostawiłam prawdziwą perełkę. Idealny t-shirt. Ku mojemu zaskoczeniu materiał jest bardzo dobry - 100% bawełny. Niesamowicie dobrze się w nim czuję. Nie jest przekombinowany, zwykła czerń połączona z białym napisem "babe". Jestem zadowolona i z pewnością zamówię więcej tego typu bluzek :)
***
Zamawialiście coś z tej strony? Co najbardziej podoba Wam się z mojego zamówienia? ;)

9 komentarzy:

  1. Ostatnia sukienka moim zdaniem najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia sukienka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. T-shirt najfajniejszy z całego zamówienia. Nie dość, że jest uniwersalny, świetnie się prezentuje to dodatkowo zachęca składem materiałowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie ostatnia sukienka jest najlepsza i najładniej Tobie w niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia sukienka rzeczywiście jest najładniejsza z całego zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje. Do tej ostatniej znalazłabym na Twoim miejscu jakieś fajne buty sportowe. Jeśli masz braki w swojej szafie to mogę polecić Ci stronę https://butymodne.pl/sportowe-damskie-c257903.html Tam zawsze można znaleźć coś bardzo interesującego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  8. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Instagram