poniedziałek, 23 marca 2020

Drugie zamówienie z
Femme Luxe

Dokładnie 10 dni temu pojawił się pierwszy haul ze strony Femme  Luxe, tutaj macie do niego link: klik. Ponownie na paczkę czekałam bardzo krótko, bo tylko 9 dni. Ubrania przyszły zapakowane w przesłodką różową "siateczkę", która jednocześnie była "paczką". Wyglądało to świetnie :D
Jeżeli chodzi o same rzeczy, to wydaje mi się, że są lepsze niż te z poprzedniego zamówienia. Żałuję jednak, że jestem ciamajdą i nie sprawdzam tabeli... Dlaczego? O tym już niżej!
PS. Polecam też zajrzeń na inne ubrania z tej strony, np. Jeans.

Pierwszą rzeczą, która trafiła do mojego koszyczka była bluzka crop top typu "nietoperz". Niesamowicie spodobało mi się to na modelce, więc się skusiłam. Oczywiście nie patrzyłam na tabelę rozmiarów... Ze stanikiem już się w niej nie zmieszczę... :D Ogólnie bardzo mi się podoba, jednak żałuję, że nie wzięłam większego rozmiaru, który zapewniłby mi troszkę luzu :) Link


Kolejna była sukienka al'a skórzana, Corset Dress . Bardzo mi się spodobała, więc stwierdziłam "zamawiam!". Materiał jest bardzo dobry, jest porządnie wykonana. Z tyłu ma zapięcie na haftki, co jest fenomenalnym rozwiązaniem. Wada? Rozmiar... Zamówiłam rozmiar S, a ledwo co się w nią wcisnęłam. Oczywiście nie dopięłam się, dlatego nie ma zdjęcia z tyłu :D Jeżeli ktoś planuje ją zamówić, to polecam brać rozmiar, albo nawet dwa większe.

Nie mogłam się też oprzeć i drugiej sukience - Bodycon dress. Na zdjęciach wyglądała bardzo elegancko i seksownie. Jak do mnie dotarła, to aż zrobiłam usta w literkę "O". Jest genialna! Jedyne co mi troszkę przeszkadza to długość i dosyć wyzywający dekolt. Może rozmiar większa byłaby lepsza? Sama nie wiem. Świetnie dopasowuje się do ciała. Link

Ostatni był top na jedno ramię - Crop tops and Bralettes. Nie sądziłam, że będzie aż taki krótki... Ale mimo to bardzo mi się podoba. Jest z takiego samego materiału co pierwsza bluzka. Czego się przyczepię? Ze stanikiem się w nią nie zmieściłam... :D Będę polowała na większy rozmiar, bo poza tym jest świetna :) Link

***
Zamówione ubrania mogę uznać za świetne, jednak mój wybór rozmiarów za słaby. Chyba czas zacząć zaglądać w tabelę rozmiarów :D 


Zamawialiście coś z Femme Luxe? Jakie są wasze wrażenia? Sprawdzacie tabele rozmiarów w sklepach internetowych? :D 

13 komentarzy:

  1. Bordowa sukienka jest bardzo ładna, odważna, podkreśla atuty, ale jednocześnie przez kolor właśnie elegancka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię asortyment ze strony Femmeluxe! :)
    Sukieneczki przepięknie podkreślają Twoją zgrabną figurę.
    Co do samych rozmiarówek... takie są uroki zamawiania w Internecie, czasami odbiegają od rzeczywistości.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się czerwona sukienka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sukienki MEGA seksowne (tzn Ty w nich taka jesteś), oby więcej takich hauli, bo dobrze się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znalazłabym tutaj niczego dla siebie :) Ze sklepu niczego nie zamawiałam. Pisali do mnie, ale wszędzie na blogach jest już ten sklep to sobie darowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tej pierwszej bluzce i bordowej sukience *-* Cudowne!
    Pozdrawiam:)
    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się bordowa sukienka. Jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bordowa sukienka wygląda zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega, mega.. świetny look book. Wszystkie ubrania są piękne, ale bordowa sukienka robi wow.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałem ostatnio pomysłu na Walentynki i pamiętałem, że przy okazji poszukiwania recenzji jednej książki kieydś trafiłem na tego bloga i że przeglądając inne posty wpadła mi w oko ta bluzka jak to nazwałaś typu "nietoperz". Mimo, że post był trochę stary udało mi się tą bluzkę kupić i doszła na czas :). Z rozmiarem też się udało trafić, więc dziewczyna mega zadowolona. Dziękuję za walentynkową inspirację :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Instagram