czwartek, 6 lutego 2020

Walka w swojej sprawie
przykłady filmów

Walka w swojej sprawie... O co dokładnie chodziło mi w tytule? O sprawy prawne. Od długich lat jest to gorący temat. Pojawia się wiele filmów, które poruszają historie ludzi, którzy zostają niesłusznie ukarani, którzy muszą walczyć o swoje dalsze życie przed sądem, udowadniać że są niewinni, lub np. że zasługują na przyznanie praw do opieki nad ich dzieckiem. Stwierdziłam, że mogą znaleźć się zwolennicy filmów z tą tematyką w tle lub w roli głównej. Niżej znajdziecie kilka tytułów właśnie takich ekranizacji.
Zanim jednak do tego przejdziemy... W prawdziwym życiu również zdarzają się takie sytuacje. Bardzo często dotyczą łatwiejszych spraw, np. tych o przyznanie alimenów, ale są i te, które bardzo często widzimy właśnie w filmach, które decydują o dalszym losie ludzi... Pamiętam, że gdy oglądałam serial "Jak nas widzą" to wielokrotnie przypominałam sobie, że losy bohaterów są oparte na prawdziwych wydarzeniach i powiem szczerze, że robiłam się wtedy wkurzona i zarazem smutna... Trzeba pamiętać, że kiedy (odpukać) już spotka nas, lub kogoś nam bliskiego, coś podobnego to niesamowicie ważnym elementem tej sprawy jest prawnik. Trzeba więc znaleźć odpowiednią kancelarię, która przybliży nas do dobrze zakończonej sprawy. AIF Kancelaria Prawna - ja ostatnio słyszałam o tej. Zajrzałam na ich stronę i z tego co widzę to mają kilku prawników, którzy specjalizują się w różnych sprawach. Jeżeli więc potrzebujecie pomocy prawnej, to zajrzyjcie na stronę, może akurat to tam znajdziecie pomoc.

A teraz czas na moje top 3  w tym temacie:
1. Jak nas widzą - Czworo czarnoskórych nastolatków i jeden Hiszpan zostają skazani za gwałt, którego nie popełnili. (zagnę troszkę zasadę, którą sama wyżej ustaliłam... zdecydowanie zwolennicy takich tematów powinni obejrzeć ten serial! Dlatego go tu umieszczam :))
2. Do utraty sił - Pomimo przeciwności losu bokser stara się powrócić na szczyt i odzyskać dobre imię.
3. Niesłusznie oskarżona - Niesłusznie posądzona o morderstwo kobieta postanawia oczyścić się z zarzutów i odzyskać opiekę nad córką. Pomaga jej prawniczka, która właśnie powróciła do zawodu na okres próbny.

Dajcie znać, czy oglądaliście któryś z tych filmów. Możecie też jakieś polecić, z chęcią obejrzę :) 

6 komentarzy:

  1. Ciekawa tematyka, a że żaden z filmów nie jest mi znany to chętnie zobaczę wszystkie :)
    Pozdrawiam
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie oglądałam żadnego z wymienionych filmów, a tematyka bardzo mnie interesuje, więc koniecznie muszę nadrobić zaległości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że o żadnym z filmów wcześniej nie słyszałam. Tematyka ciekawa i trudna jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z nich. Lubię jednak filmy o takiej tematyce, więc tytuły zapamiętam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram