piątek, 19 lipca 2019

Pozycjonowanie stron
Co to takiego i jak to działa?

Dzisiaj przychodzę do Was z dosyć nietypowym tematem, ale niezwykle ważnym dla osób pracujących w internecie, które na przykład ruszają ze swoją własną stroną internetową i chcą uzyskać jej popularność... Pozycjonowanie stron, pewnie większość z Was kiedyś o tym słyszała, część pewnie się zainteresowała i nawet pogłębiła swoją wiedzę na ten temat, a druga część stwierdziła, że to zbyt skomplikowane i ma to w przysłowiowym nosie. Ja dzisiaj postaram się w jak najprostszy sposób wyjaśnić co to jest, jak to działa i jak to zrobić.

Pozycjonowanie stron to oczywiście nic innego jak działania, które mają na celu uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych. Po co? Nie od dzisiaj wiadomo, że szukając czegoś w internecie zaczynamy od pierwszych wyników, jakie nam wyskoczą, bo kto przeszukuje kolejno 10 stron, aby trafić na naszą stronę? Bardzo mało osób, a najprawdopodobniej nikt.

Jak już wiemy co to jest, to czas na określenie jak to działa. Obiecywałam, że postaram się to wyjaśnić w jak najprostszy sposób, więc będzie krótko i na temat.
Po w pisaniu danej frazy na pierwszej stronie wyszukiwań pojawiają się strony, które trafiają tam:

a) w płatny sposób, czyli ich właściciele wykupują sobie reklamy u Google
b) w sposób naturalny, czyli są to strony, które między innymi, mają na "swoim koncie" dużą liczbę innych witryn, które zawierają linki do danej strony.

Jak znaleźć się na początku wyszukiwań użytkowników? Ciężko będzie samemu takie coś uzyskać, ale oczywiście warto spróbować. Ja jednak podsunę Wam nieco inny sposób. Jakiś czas temu natknęłam się na stronę, która pomaga ludziom w pozycjonowaniu ich stron. Byłam zaintrygowana, czy to rzeczywiście działa, więc zabrałam się za czytanie opinii i zdecydowanie jest to skutkująca metoda. Mowa o stronie Afterweb.pl, dzięki nim strony nieznane potrafią nagle trafić na pierwszy wynik listy, zaskakujące ale prawdziwe. 
Podsumowując, aby nasza strona była na wysokiej pozycji wystarczy... Napisać maila? Na to wygląda. Wiele osób chwali sobie działania tej firmy, więc z pewnością wywiązuje się ze swoich zapewnień. Dajcie znać, czy kiedyś korzystaliście z takich usług :) 
screen z Afterweb.pl

Mam nadzieję, że mniej więcej przybliżyłam Wam definicję pozycjonowania stron. Może dzięki mojemu wpisowi ktoś się zainspiruje i postanowić wzbić się na wyżyny wyszukiwań w przeglądarkach internetowych? :) 

81 komentarzy:

  1. Nie korzystałam nigdy z usług żadnych firm przy pozycjonowaniu, ale o samym pojęciu już nieco słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdnaiem jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, to jak najbardziej warto jest zdecydować się także na takie działania jak opisane tutaj https://push-ad.com/pl/blog/powiadomienia-push-w-sluzbie-twojego-biznesu/ wdrożenie notyfikacji push. Trochę o tym ostatnio poczytałem i wydaje mi się to byc na prawdę ciekawym i wartym uwagi rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchajcie, ja zastanawiam się nad tym aby zacząć pozycjonować sklep internetowy, to na pewno warto będzie zajrzeć do tego artykułu http://www.minergo.pl/kampania-sem-kluczem-do-wiekszej-sprzedazy/, z którego na pewno dowiecie się jak to robic i jakie aspekty kampanii SEM są ważne dla sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli planujesz zacząć działać samodzielnie, to warto jest uzbroić się na początku w odpowiednią wiedzę na temat SEO oraz SEM. Znaleźć ją można m.in. na specjalistycznych blogach takich jak https://dolp.pl/blog/. Zawarte tu artykuły są napisane wyłącznie przez wykwalifikowane osoby, posiadające duże doświadczenie w branży SEO. Dzięki nim z pewnością wystrzeżesz się poważnych błędów w pozycjonowaniu i unikniesz nie spodziewanych efektów takich jak np. spadek pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

      Usuń
  4. Świetny artykuł. Wszystko dokładnie wyjaśnione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zależy nam na szerszym gronie odbiorców jak najbardziej warto zainwestować w pozycjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim moim zdaniem powinieneś wybrać jakiś dobry i sprawdzony skrypt, który będzie ten sklep obsługiwał. Ze względu na ilość ciekawych modułów, które możesz zobaczyć tutaj https://sellintegro.pl/14-baselinker polecałbym Ci właśnie Prestashop. Moim zdaniem jest to bardzo dobry do wprowadzania takich modyfikacji skrypt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo przydatnych informacji. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozycjonowanie to proces, który wymaga nie tylko znajomości odpowiednich narzędzi, ale również umiejętności tworzenia wartościowych treści z wykorzystaniem słów kluczowych. Jeśli chcemy osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania musimy stale monitorować zmiany jakie zachodzą w algorytmach Google oraz działania konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycjonowanie to zdecydowanie ważna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc to każdego rodzaju marketing internetowy polecałbym racze wykonać we współpracy z doświadczoną i profesjonalną agencją. Ja na przykład korzystam od jakiegoś czasu z usług tej http://intercena.pl/3-najwazniejsze-trendy-w-marketingu-internetowym-sprawdz/ i na prawde jestem bardzo zadowolony z efektów jakie uzyskują. Polecam wam się z nimi skontaktować w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre pozycjonowanie to podstawa jeśli zależy nam na pozyskaniu większej liczby odbiorców. Warto się nad tym zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przede wszystkim samodzielnie staram się pozycjonować moją stronę i jakieś efekty już widzę. Nawet jak czytałam w https://www.zgred.pl/blog/jak-sprawdzic-sezonowosc-slow-kluczowych/ to warto regularnie sprawdzać sezonowość słów kluczowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że można mieć taki talent do prowadzenia bloga. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ważna jest także odpowiednia reklama w social mediach. W dzisiejszych czasach to wręcz postawa działania marketingu internetowego. Dużo informacji na ten temat poczytacie w artykule http://zoneweb.pl/jak-w-pelni-wykorzystac-potencjal-mediow-spolecznosciowych-w-marketingu/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekty dzięki pozycjonowaniu strony mogą nas pozytywnie zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najbardziej warto zainwestować w pozycjonowanie stron

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również szukałam odpowiedzi na to pytanie i muszę przyznać, że ciężko jest określić te działania jednoznacznie. Bardzo spodobał mi się artykuł http://www.benefix.com.pl/na-czym-polega-pozycjonowanie-strony-w-google-i-dlaczego-powinienes-to-robic/ gdzie doskonale określono na czym polegaj działania pozycjonowania stron www.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na dobrą sprawę jeśli już mówimy o pozycjonowaniu stron to ja jestem zdania, że warto jest wiedzieć o nich jeszcze więcej. Ja także czytałam na stronie https://www.zgred.pl/blog/jak-sprawdzic-sezonowosc-slow-kluczowych/ o tym jak sprawdzić sezonowość słów kluczowych i co de facto się z tym wiąże.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozycjonowanie stron to świetna sprawa. Zdecydowanie warto zainwestować. Dzięki temu zwiększymy ruch na stronie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujący wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak najbardziej warto zdecydować się na pozycjonowanie strony. Warto zlecić to profesjonalnej firmie

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak najbardziej pozycjonowanie stron jest bardzo dobrą formą reklamy internetowej i muszę przyznać, że warto jest ją stosować. Ja również na stronie http://www.biuroprasowe.pl/artykuly/718/co-to-jest-seo dokładnie przeczytałam co to jest SEO i jak się można za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie ja jeszcze nie miałem okazji korzystać z usług specjalistów, ale mam nadzieję, że niedługo sam będę mógł pozycjonować moją stronę. Fajnie w artykule https://liveinmarketing.pl/na-czym-polega-pozycjonowanie/ opisano to jak wygląda kwestia pozycjonowania i czym ono faktycznie jest.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli prowadzimy swój biznes, zdecydowanie warto zastanowić się nad profesjonalnym pozycjonowaniem

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem zdania, że jak najbardziej działa i moja strona również jest od pewnego czasu pozycjonowana. Na pewno każdemu mogę polecić przeczytanie artykuł€ https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/case-study-naszych-dzialan-dla-marki-substral/ gdzie bardzo dokładnie opisano case study z jednych z działań.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego typu działania są zdecydowanie świetnym rozwiązaniem. Na pewno warto się nad tym zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  29. Aktualnie pozycjonowanie stron staje się coraz bardziej popularne i ma wiele zalet

    OdpowiedzUsuń
  30. Oprócz tego bardzo ważną sprawą jest dobry antywirus

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie napisane. Pozycjonowanie stron ma wiele zalet

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo przydatnych informacji można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawie napisany artykuł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyjaśnione pojęcie, warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozycjonowanie to świetny sposób na zwiększenie popularności marki

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych sposobów zwiększenia ruchu na stroni i pozyskania klientów, ale trzeba pamiętać, że zajmuję sporo czasu. Jeśli chcemy szybkich efektów zdecydowanie lepiej jest postawić na

    OdpowiedzUsuń
  37. To akurat bardzo ciekawy temat, pozycjonowanie jest na prawdę skuteczną metodą.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie wyjaśniony temat, pozycjonowanie jest coraz bardziej popularną formą reklamy więc warto inwestować w takie rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  40. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  41. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie opisane zagadnienie pozycjonowania. Podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowicie wyczerpująco opisane zagadnienie pozycjonowania

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wpis. Bardzo fajnie ukazuje rolę pozycjonowania w dobie obecnych czasów.

    OdpowiedzUsuń
  46. Marketing swoich usług w sieci i portalach społecznościowych to klucz do sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  47. Reklama w social mediach i pozycjonowanie stron to obecnie najlepsze formy reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Właściwa reklama i korzystanie z usług agencji marketingowej to najlepsza z decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobry wstęp do zagadnienia pozycjonowania stron internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  51. Krótko i treściwie opisane pozycjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Została tutaj poruszona bardzo ważna kwestia o której warto pamietać w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wszystko zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajnie przedstawione zostały informacje o pozycjonowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten wpis to prawdziwa skarbnica wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Pozycjonowanie WordPress odnosi się do optymalizacji stron internetowych stworzonych za pomocą systemu zarządzania treścią WordPress pod kątem lepszego rankingu w wyszukiwarkach. Proces ten obejmuje wykorzystanie odpowiednich wtyczek SEO, optymalizację treści pod kątem fraz kluczowych, poprawę szybkości ładowania strony oraz zapewnienie responsywności mobilnej. Ważnym elementem jest również struktura witryny, w tym odpowiednie użycie nagłówków i meta tagów. Pozycjonowanie stron WordPress wymaga regularnych aktualizacji i dostosowań do aktualnych trendów SEO, aby utrzymać stronę na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.

    OdpowiedzUsuń

Instagram