piątek, 26 lipca 2019

Gdzie kupić tanie etui?
Moje case'y do 8 zł!

Jeżeli od dłuższego czasu śledzicie mojego bloga, to zapewne już wiecie, że uwielbiam kupować rzeczy jak najtaniej. Po co wydawać miliony monet na ubrania, gadżety, skoro można je mieć za dużo mniejsze pieniądze. Czy Wam też słowo "Etui" kojarzy się z wydatkiem około 20-50 zł (albo i więcej...)? Ze względu na to, kiedyś przy kupowaniu nowego telefonu kupowałam jeden case i tak przy nim trwałam do całkowitego zniszczenia. Całe szczęście po jakimś czasie trafiłam na AliExpress i jak się okazało można zamówić tam cudeńka za małe pieniądze. Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka moich zdobyczy :)

Chciałabym pokrótce opisać moje wrażenia związane z każdym z tych etui.
Zacznijmy więc od samej góry, czyli case z motywem Harrego Pottera, zapłaciłam za niego 7,31 zł. Ku mojemu zdziwieniu jest on plastikowy (tak, nie czytam opisów na aukcjach), jest dosyć solidnie wykonany, potrzebował jednak "wyszlifowania", bo plastik dookoła był ostro wykończony. Wadą jest też to, że kompletnie nie chroni naszego telefonu od góry i dołu... ale warty tych 7 złotych z groszami, bo wygląda fajnie :) Niestety aukcja na której go zakupiłam została zakończona.

Etui z wytatuowaną Ariel (5,67 zł), motywem zwierzęcej łapki (ok. 5,93 zł), małym czarnym kotkiem (ok. 6,12 zł) są moimi ulubieńcami. Jakość jak za tę cenę jest genialna. Wszystko idealnie pasuje na dany model telefonu, jak najbardziej polecam! Wadą może być to, że są podatne na zabrudzenia i trzeba uważać gdzie się je kładzie, ale poza tym są totalnym hitem.

No i nadszedł czas na największą klapę niestety... Etui dwuczęściowe, zabudowywujące całą obudowę i rogi telefonu. Zamawiając je liczyłam na to, że mój telefon w końcu nie będzie cierpiał wypadając mi, a jak już poczta mi je przyniosła to od razu wybuchnęłam śmiechem. Wygląda to źle, a dodatkowo nie trzyma się kompletnie, jedna część wypada z drugiej... No zdecydowanie nie polecam. Cena: około 6,24 zł.

Wyżej wspomniałam też, że niestety mój telefon często musi znosić upadki... Nie raz i nie dwa byłam zmuszona radzić sobie z popękanym ekranem, a nawet kiedyś z elementem słuchawek, który został mi w wejściu. O niedziałającym głośniku i mikrofonie nawet nie chcę wspominać :D Jakiś czas temu natknęłam się na fajną stronę, która oferuje wszelkiego typu naprawy naszych telefonów. Powiem szczerze, że cennik mnie mocno zaintrygował, bo spodziewałam się o wiele wyższych cen. Kiedyś słyszałam, że posiadacze Iphonów mają problemy ze znalezieniem dobrych serwisów, które w dobrej cenie naprawią ich usterki. Więc może warto spróbować w Serwis Iphone :)
***

A Wy gdzie kupujecie swoje etui? Zamawialiście kiedyś jakieś z AliExpress? Co o tym sądzicie? :)

11 komentarzy:

  1. Mam etui z aliexpress. Dobre jakościowo, a kosztowało niecałe 4 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno kupowałam etui, ale będę pamiętać na przyszłość. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedną jedyną obudowę na telefon w kolorze czarnym. Niestety na mój model nie pasują te wszystkie piękne case'y.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie silikonowe etui i póki co mi się sprawdza, ale, nie mówię nie- może coś na alli poszukam?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wlaśnie muszę sobie kupić nowe etui bo moje się rozwaliło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, przy takich rzeczach można zaszaleć i zmieniać od czasu do czasu dla urozmaicenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde z moich etui zamawiałam przez internet! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy artykuł i fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli etui jest tanie ale nie odbiega jakością od droższych to warto takie etui kupić.
    Pozdrawiam,
    Hurtownie GSM HURT

    OdpowiedzUsuń

Instagram