wtorek, 17 kwietnia 2018

Wykwintne przekąski dla naszych czworonożnych przyjaciół,
czy Maciek je polubił?

Maciek pojawia się na blogu sporadycznie, ale dzisiejszy wpis będzie poświęcony jemu i produktom z Naturea. Będzie trochę zdjęć i spostrzeżeń dotyczących tych smakołyków ;) Testerem był oczywiście mój niezawodny Maciek :D Zapraszam!

Bezzbożowe zdrowe przysmaki dla kotów - KURCZAK 

Ta wykwintna przekąska o smaku kurczaka jest idealna dla Twojego czworonożnego przyjaciela. Dodatek wieprzowiny, warzyw i owoców uzupełniają tę recepturę i dają niezwykłą przyjemność z posiłku. Ten półwilgotny przysmak wzbogacony jest o taurynę oraz kwasy Omega 3 i Omega 6, których Twój kot codziennie potrzebuje.
Przysmaki Naturea polecane są kotom każdej rasy i w każdym wieku. 

Składniki: Świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
Do kupienia: tutaj

Bezzbożowe zdrowe przysmaki dla kotów - KACZKA

Świeża kaczka użyta w tych przysmakach zachwyci niejedno kocie podniebienie. Ponieważ zwierzęta te mają bardzo wrażliwy smak, dodaliśmy wodorosty bogate w kwasy Omega 3 i Omega 6, które zmieniają tę recepturę w zdrową, wartościową i pełną smaku przekąskę.
Przysmaki Naturea polecane są kotom każdej rasy i w każdym wieku.

Składniki: Świeża kaczka, świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
Do kupienia: tutaj

Bezzbożowe zdrowe przysmaki dla kotów - RYBA

Wszyscy wiemy o kocim zamiłowaniu do smaków morza, więc stworzyliśmy dla nich przysmak z dużą zawartością świeżych ryb. Dodaliśmy do niego aromatycznego kurczaka, wieprzowinę a także warzywa i owoce, uzyskując uzupełniającą żywność o niepowtarzalnym aromacie. Przysmaki Naturea polecane są kotom każdej rasy i w każdym wieku.

Składniki: Świeże ryby, świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
Do kupienia: tutaj

Bezzbożowe zdrowe przysmaki dla kotów - JAGNIĘCINA

Są smaki, które zadowolą zarówno młode kocięta jak i dorosłe koty, jagnięcina jest jednym z nich. Ten wyjątkowy przysmak ze świeżym mięsem z jagnięciny, kurczaka, wieprzowiny, owoców i wodorostów jest ucztą, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wybrednych i wymagających kotów, także tych wysterylizowanych. Przysmaki Naturea polecane są kotom każdej rasy i w każdym wieku.

Składniki: Świeża jagnięcina, świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
Do kupienia: tutaj

Bezzbożowe zdrowe przysmaki dla kotów - WĄTRÓBKA

Świeże składniki użyte w tej przekąsce zapewniają wyjątkowy smak i są w stanie zadowolić każdego kota. Dzięki połączeniu świeżej wątróbki wieprzowej, wątróbki z kurczaka, owoców i warzyw, stworzyliśmy przysmak, który dostarczy szereg istotnych wartości odżywczych do diety Twojego czworonożnego przyjaciela. Przysmaki Naturea polecane są kotom każdej rasy i w każdym wieku.

Składniki: Świeża wątróbka z kurczaka, świeża wątrobka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
Do kupienia: tutaj

Pierwsza reakcja, mojego pupila, na te produkty była genialna, wystarczyło zatelepać którymkolwiek opakowaniem, a on już stał pod Twoimi nogami i wpatrywał się w ręce trzymające ten "skarb". Przetestowaliśmy wszystkie smaki i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że wszystkie mu posmakowały. Jadł je z wielką chęcią, czasami domagał się nawet dokładek. Wydaje mi się, że to dużo znaczy, bo Maciek jest bardzo wybredny i byle czego by nie zjadł.
Polecam więc wypróbować je na waszych milusińskich :D

Nie wiem czy wiecie, ale Maciek jest już ze mną prawie od 6 lat. Do tego roku uważałam, że to jeszcze młody kociak, ale ostatnio strasznie poleciał ze zdrowiem. Przede wszystkim chodzi mi o zęby... niestety ma ich coraz mniej. Dlatego niestety dla nas wielkim minusem jest wielkość kawałków i ich twardość. Mój kociak sobie z nimi nie radzi, uraża sobie nimi dziąsła. Wiem jednak, że je uwielbia, będę więc próbowała je jakoś rozkruszyć. Jeżeli i to nie zda egzaminu, to podaruję je któremuś z moich znajomych - z pewnością się nie zmarnują!

Cena za jedno opakowanie wynosi obecnie 11,90 zł za 100 g. Dostępnych jest 5 smaków - te przedstawione przeze mnie. Nie zawierają żadnych sztucznych barwników i aromatów. Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim posiadaczom kotów, które nie mają problemów z uzębieniem. Warto! Podejrzewam, że Wasze koty oszaleją na ich punkcie! :D

A na koniec kilka obiecanych zdjęć Maćka ;)

Macie jakichś czworonożnych przyjaciół? Koty, psy, a może jakieś inne? Ile są już z Wami? :)

20 komentarzy:

  1. Jaki świetny Maciek! Mam 3 koty, więc takie smakołyki chętnie bym im sprezentowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takiej gromadki :D Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na kolejnego pupila :)

      Usuń
  2. Fajny kociak! :) Pozdrów Maćka ode mnie. :) Miałam kiedyś 3 chomiki (oczywiście nie jednocześnie), ale niestety już odeszły. Ogólnie chomiki żyją bardzo krótko, natomiast koty całkiem sporo, więc masz szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam dosyć sporo chomiczków i rzeczywiście żyją bardzo krótko. Miałam też jedną świnkę morską, która też żyła 5 lat - czyli troszkę dłużej niż chomiki :)

      Usuń
  3. Nie mów Panu Tygryskowi, ale chyba się... zakochaliśmy w tej biało-rudej mordeczce!
    PS A smakołyki Tygrys pochłonąłby najlepiej wszystkie na raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz słodkiego kotka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak :) Ja mam 10 kotów XD

    OdpowiedzUsuń
  6. moje koty są bardzo wybredne jeśli chodzi o karmy, kupujemy je u weterynarza .
    Te są na pewno dobrej jakości i smakowałyby moim pupilom

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny przytulasek. Bardzo ładne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega kotek <3 Moze i u mojego przetesuje ta karmę :)



    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że piszesz, że jest stary to wrzucasz jeszcze zdjęcia, na których wygląda jak upośledzony ;p Szkoda, że nie może tych smakołyków jeść, bo rzeczywiście zdaje się je lubić. No, ale nie powiem, ładnie na tych zdjęciach wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady, od razu "upośledzony"... Taki jego urok :D

      Usuń
  10. Jaki cudowny kotek! Śliczny jest :*
    Zapraszam na nowy post: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny kot, o matko. Głaskałabym jak nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że Twój kotek nazywa się Maciuś. Przeurocze imię dla tego rudego grubaska :D
    Opakowania bardzo przyciągają. Tak samo skład i smaki.
    O to dobrze, że mu smakowały :) Zwłaszcza, że jest wybredny ;p
    No troszkę już z Tobą jest. Jednemu z moich psów też powypadały ząbki, ale i tak gryzie wszystkie twarde rzeczy. Sama nie wiem jak :D Oby udało się je rozkruszyć ^^
    Zdjęcia są prześliczne :) A Maciuś to super model. Oby więcej go!
    Ja mam dwa psy i dwa króliki. Pierwszy pies to york Pusia i ma 6 lat, a drugi pies west Śnieżka i ma 1,5 :) Króliki natomiast to Pani Puszkowa i Milek, mają po 2 :)

    Nie wiem czy widziałaś, ale w najnowszym poście na początku wspomniałam o Tobie ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy mamy kota to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się artykuł o kotach w https://praca24.ovh/najbardziej-znane-koty-w-calej-europie-poznaj-krotkowlose/ i jestem zdania, że z pewnością wielu z nas również tak myśli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem zdania, że koty są wielce fajnymi zwierzakami i z pewnością warto jest je posiadać u siebie w domu. Bardzo ciekawie napisano o nich w https://goral.info.pl/mruczacy-przyjaciel/ i ja myślę,że takie kocięta są po prostu milutkie. Dlatego ja również rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń

Instagram