wtorek, 10 kwietnia 2018

Kolejne wiosenne zamówienie
ze strony Zaful

Dawno nie było tu wpisu z odzieżą. Było to spowodowane brakiem nowości. Ale! Dzisiaj to nadrabiam i przychodzę do Was z nowiutkim zamówieniem ze strony Zaful!
Nie będę się jakoś rozpisywała zbytnio, bo właśnie lecę nadrabiać wasze blogi, bo mam ostatnio spore zaległości :) Zapraszam do oglądania!
Warto też zajrzeć na letnie wyprzedaże do Zaful :)


A Wy co ostatnio sobie kupiłyście? Zmieniacie już swoją szafę na wiosenną, czy może od razu letnią? :D 

31 komentarzy:

  1. Piękna jak zawsze �� i ciuszki oki jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też podobają się wszystkie te rzeczy, pasują Ci. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze bluzki są świetne ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały T-shirt z sercem i napisem jest całkowicie w moim stylu! :) No może poza tym, że to crop top, bo wolę bluzki normalnej długości. Koszula w całuski też jest niczego sobie. Bardzo romantyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy - tylko pozazdrościć! Pięknie wyglądasz we wszystkich ubraniach. Kurczeee te wszystkie rzeczy mega mi się podobają <3 Jak tu wiosennie!
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. T-shirt i koszula po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy to cudo! Stylizacje też bardzo mi się spodobały <3
    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jak zawsze super. Świetne wybory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz ładne te okularki Kochaniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam białe koszulki, także ta druga jest super:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. we wszystkim ładnie wyglądasz. bardzo podobają mi się te bluzeczki jednak sama nie mogłabym w takich chodzić

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie bluzki są fajne ;) Podobają mi się, choć w tej pierwszej czułabym się nie do końca komfortowo, bo rzadko noszę topy pod samą szyję. Ta koszulowa, krótka będzie idealna na lato ;) Choć napis na drugiej wskazywałby, że to właśnie ona najlepiej sprawdzi się na plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka w usta jest bardzo ładna :) urocza

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, take me to the beach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety twoje wlosy skradly cala moja uwage

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga bluzeczka jest genialna :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna pierwsza bluzeczka. Sprawie wrażenie jakby błyszczała :D.
    Ta w ''usta'' też mi się podoba :).
    Ja od razu z zimowych wymieniłem ubrania na letnie :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zamówienie :) Ja powoli zmieniam ubrania w swojej szafie, nawet wiosną i latem zdarza mi się nosić cieplejsze rzeczy więc dobrze jest mieć wszystko pod ręką :) wyglądasz pięknie, wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne bluzeczki, idealne do letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta aksamitna bluzka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza bluzka jest śliczna. Ale bluzka bluzką, za to włosy masz cudowne! Jak długo zapuszczałaś?
    Pozdrawiam!
    https://modelkowozpaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapuszczam już od bardzo długiego czasu :D Zazwyczaj tylko podcinam końcówki :)

      Usuń
  24. Ja ostatnio ciągle kupuję, wiec musze w końcu zaprzestać. Podoba mi się grafika crop topu, chcialabym taki t-shirt 👕

    OdpowiedzUsuń

Instagram