niedziela, 11 marca 2018

Makijaż ust z Eveline Cosmetics
AQUA METALLIC, AQUA TREND, All In ONE Lip Gloss

Od dłuższego czasu na blogu nie było żadnych wpisów kosmetycznych. Było to spowodowane tym, że przez jakiś czas nic nowego nie trafiało do mojej kosmetyczki. Ale ostatnio się to zmieniło! Dotarło do mnie pudełko wypełnione cudownościami od Eveline Cosmetics... I dzisiaj przychodzę do Was z recenzją niektórych produktów z tej paczuszki. Pod lupę bierzemy pomadki i błyszczyki! Proszę kierować się kolorami ze swatchy :)
Zapraszam! :)

Aqua Trend Collection pomadka ultra-nawilżająca 821
Opakowanie wygląda efektownie. Bardzo podoba mi się połączenie czerni ze złotem. Na zatyczce widnieje logo Eveline Cosmetics oraz nazwa linii. Kolor jest krwisto czerwony, powyższe zdjęcie (niestety) lekko przekłamuje odcień pomadki, ale na samym dole znajdziecie swatche.
Rzadko kiedy decyduję się na czerwień na ustach. Zdecydowanie bardziej wolę kolory wpadające w brązy i róże. Mimo to przetestowałam ten kosmetyk. Byłam ciekawa przede wszystkim jego trwałości. Jak wypadł? Utrzymywała się bez problemu przez jakieś 2,5 godziny (bez jedzenia), jednak po posiłku wymagała poprawienia. Rzeczywiście jest nawilżająca, dzięki czemu zapobiega podkreślaniu skórek. Do pełnego pokrycia kolorem nakładałam dwie warstwy :) 

Cena: 19,69 zł
Można kupić: tutaj

Aqua Trend Collection pomadka ultra-nawilżająca 825
Jest to pomadka z tej samej linii, jednak tym razem kolor wpada bardziej "w wiśnię". Na pierwszy rzut oka różnica kolorów jest niewielka,  ale na swatchach widać już różnicę - i to całkiem sporą. Opakowanie oczywiście wygląda tak samo, trwałość również jest bardzo przybliżona. Ten odcień jest już bliższy mojemu gustowi ;)

Cena: 19.69 zł
Do kupienia: tutaj

Aqua Metallic 800 ombre
Szata graficzna tej linii jest bardzo podobna do linii Aqua Trend Collection. W tym przypadku również mamy piękne połączenie kolorystyczne, na górnej części nazwa marki i oraz serii. 
Kolor Aqua Metallic 800 ombre w końcu odbiega od czerwieni, wpada w lekki brąz, a do tego zawiera błyszczące drobinki, które dopełniają kolor. Na ustach prezentuje się obłędnie.
U mnie utrzymywała się 3 godziny (bez jedzenia). Jeżeli chodzi o pigmentację, to dwie warstwy spokojnie wystarczyły do pełnego pokrycia. 

Cena: 16,61 zł
Do kupienia: tutaj

Aqua Metallic 803 cherry
Kolejna pomadka z serii Aqua Metallic, więc opakowanie wygląda identycznie. Kolor jednak jest całkowicie inny, tym razem wpada w ciemny róż, a świecące drobinki nadają mu przecudownego wykończenia. Prezentuje się bardzo ładnie na ustach. Trwałość bardzo zbliżona do powyższej pomadki, czyli 3 godziny (bez jedzenia). Tutaj również nakładałam 2 warstwy do pełnego pokrycia :)

Cena: 16,61 zł
Do kupienia: tutaj

All In One Lip Gloss 112
Na koniec zostawiłam dwa błyszczyki z linii All In One. Opakowanie znacząco różni się od produktów wyżej. Tym razem jest zachowane w złotym kolorze. Oczywiście posiada aplikator, który umożliwia nam nałożenie kosmetyku na usta. 
Ja za błyszczykami nie przepadam, zazwyczaj stawiam na pomadki, ale tym dwóm dałam szansę :) 
Kolor 112 to mocny róż ze świecącymi drobinkami, również nie dla mnie - ale z pewnością znajdą się osoby, które dobrze czują się w takim odcieniu. Trwałość jest średnia, bo utrzymuje się na ustach tylko jakieś 1,5 godziny. Potrzebuje też nałożenia około 3 warstw. Do samego końca usta wydają się stale mokre, nawilżone... I niestety do samego końca występuje też efekt klejących się ust, czego nie lubię.

Cena: 17.15 zł
Można kupić: tutaj

All In One Lip Gloss 111
Tym razem mamy do czynienia z jaśniejszym różem niż poprzednio, również z błyszczącymi drobinkami, ten jest bliższy mojemu gustowi. Opakowanie wygląda tak samo, trwałość również taka sama, czyli 1.5 godziny. Tutaj również polecam nałożenie 3 warstw. W tym przypadku też otrzymujemy efekt stale "mokrych" ust. Niestety również występuje efekt klejenia się

Cena: 17.15 zł
Można kupić: tutaj


Znacie któryś z tych produktów? Lubicie błyszczyki?  ;) 

32 komentarze:

  1. Wszystkie kolorki bardzo mi się podobają :)
    Właśnie skończyły mi się błyszczyki, więc muszę udać się po nowy zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwienie mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka kolorów, które przypadły mi do gustu. Bardzo przydatny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kolorki wyglądają fajnie, uwielbiam też efekt mokrych ust, ale te klejące usta rowniez mnie denerwują...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jedną pomadkę z tej seri i jestem abrdzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie jak Ty nie przepadam za błyszczykami. Klejące usta nie są fajne. Natomiast kolor tego drugiego błyszczyka jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia i ta ostatnia pomadka jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne produkty do usta, najbardziej w oko wpadła mi szminka w odcieniu pomarańczy 821- ekstra

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnego produktu do ust od Eveline. Sama szata graficzna, zarówno pomadek jak i błyszczyków, bardzo mi się podoba. Jednak wykończenie tych szminek nie jest już w moim stylu, Jestem ogromną fanką matów i nawet nawilżające pomadki poszły u mnie w zapomnienie ;) A do trendu metalicznych ust nie umiem się przekonać ;) Po błyszczyki nie sięgam już od wielu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię maty, ale od czasu do czasu decyduję się też na metaliczne wykończenie :D

      Usuń
  10. Nie stosowałam jeszcze tej firmy,ale świetne kolorki.Wpadły mi w oczko szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecia pomadka, którą pokazałaś mega mi się podoba ;) Lubię tą firmę! Super zdjęcia, zachęcają do kupna

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Czerwienie nie moje, ale dwie pozostałe jak najbardziej w moim stylu :D

      Usuń
  13. Kolory są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą ciemną czerwień chciałabym zobaczyć na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba mam aqua metalic, ale nie pamiętam jaki kolor. W sumie nie jest zła i trzyma się nawet nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja to uwielbiam wszystkie produkty do ust <3

    OdpowiedzUsuń
  17. pomadki prezentują się całkiem spoko choć na co dzień raczej preferuję szminki matowe bez posyłku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale na większa wyjścia używam właśnie takich pomadek :D

      Usuń
  18. Great post! Photos are amazing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links at the end :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Do czerwieni nie jestem przekonana, ale wszystkie pozostałe odcienie bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, czerwień powędrowała do innych osób, ale pozostałe odcienie sobie zostawiłam :D

      Usuń
  20. Chyba nie znalazłabym tutaj niczego dla siebie.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram