niedziela, 28 stycznia 2018

Lakiery hybrydowe z chińskich stron
warto, czy nie?

Na moim blogu dosyć rzadko pojawia się temat malowania paznokci, czy samych lakierów hybrydowych. Dzisiaj jednak tak się stanie! Wezmę pod lupę lakiery hybrydowe z chińskiego sklepu. Czy warto je zamawiać? Czy są warte swojej ceny? O tym niżej :)

tło: buty, bluzka
Składając zamówienie postanowiłam wrzucić do koszyka trzy lakiery z firmy Elite99. W sklepie znalazłam bardzo szeroki wybór kolorystyczny lakierów - myślę, że każdy bez problemu znajdzie coś dla siebie :)

Pojemność 15 ml, cena $5.17. 
Elite99 Multicolor Gel Nail Polish. Kolor na stronie wyglądał na lekko wpadający w ciemny fiolet, na żywo się jednak okazał się być brązem. Niestety średnio mi się to spodobało, raczej nie jest to moja kolorystyka. Dodatkowo lakier jest dosyć gęsty, nie wiem czym jest to spowodowane, ale jest to kolejny minus. 
Jeżeli chodzi o jego krycie, to na wzorniku wystarczyły 2 warstwy, więc jest całkiem dobrze :)

Pojemność 7.3 ml, $3.62.
Waterproof Kit Red Shellac Gel Nail Polish. Tym razem kolor na stronie nie różni się prawie wcale od tego, który otrzymujemy na żywo. W tym przypadku również wystarczają dwie warstwy. Kolor dla osób lubiących mocniejsze odcienie. Ja osobiście się w nim zakochałam i z pewnością bardzo często będzie witał na moich paznokciach :)

Pojemność 10 ml, $4.85.
Elite99 Chameleon Temperature, jest to lakier zmieniający kolor pod wpływem temperatury. Są trzy kolory, ciemny fiolet - przy temperaturze 20 stopni, niebieski - przy temperaturze 28 stopni, i jasny fiolet - przy temperaturze 34 stopni.
Była to dla mnie kompletna nowość, nie miałam wcześniej takiego "wynalazku", jak są moje odczucia? Ciekawy pomysł, produkt, ale chyba trochę bez sensu :D W tym przypadku musiałam już nałożyć 3 warstwy lakieru na wzornik.

***
Podsumowując, moim zdaniem warto pomyśleć nad zakupem lakierów z zagranicznych stron. Ich ceny zazwyczaj wahają się od $1.50 do $7.00, a wybór kolorystyczny jest ogromny. Należy jednak pamiętać o tym, że na swoje zamówienie będziemy musieli poczekać około miesiąca.

 koci brelok  |  kubek  |  foremki  |  buty
Na koniec jeszcze małe przypomnienie o zbliżających się walentynkach :) Czas najwyższy pomyśleć o prezentach! Polecam zajrzeć tutaj: Rosegal Valentines GiftBest Valentines Gift 2018.

Używacie lakierów z chińskich stron? Jak się u Was sprawdzają? ;)

49 komentarzy:

  1. ładne kolorki

    https://iamemilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio zaopatrzyłam się w lakiery z tej firmy. Jestem z nich zadowolona. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o dobrych opiniach na temat tych lakierów i chyba się na nie skuszę.
    Pozdrawiam, lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto wypróbować i samemu wyrobić sobie opinię na ich temat :)

      Usuń
  4. uroczy kubeczek, ja zamawiałam tylko lakiery bling z chińskich tron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery z beling są chyba najbardziej znane, chyba jest ich najwięcej na chińskich stronach :)

      Usuń
  5. Jakoś nigdy nie zamawiałam lakierów z chińskich stron, u nas jest tak ogromny wybór, że nie miałam takiej potrzeby...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam lakiery z chinskich stron i moja ich kolekcja jest calkiem pokazna. I nie powiedzialabym, ze sa gorsze jakosciowo od tych z wyzszej polki. Ba, czasem mam wrazenie, ze sa lepsze ☺ ten czerwony jest bardzo ladny ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mi również bardzo się spodobał ten czerwony :D

      Usuń
  7. Lakiery mają świetne kolory :) Zakochałam się w tych butach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki +obserwuje

    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah te buty! Ja swoje lity uwielbiam ;D Niestety u mnie hybrydy z hin sie nie sprawdziły ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o buty to niestety jakoś średnio mi przypadły do gustu i chyba powędrują w świat :D

      Usuń
  10. Nigdy nie zamawiałam lakierów hybrydowych z azjatyckich sklepów. W ogóle z żadnych, ponieważ nie używam takich lakierów :) Raz czy dwa zamówiłam standardowe, tak by zobaczyć jakiej są jakości :) myślę jednak, że jeżeli ktoś inwestuje w hybrydy to warto zamówić takie lakiery, chociażby na próbę :) piękne zdjęcia, dojrzałam na nich moje foremki 3d :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, są foremki 3d :D Trochę późno, bo już jest dawno po świętach, ale w przyszłym roku wypróbuję :D

      Usuń
  11. Nice post! Your blog is amazing!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie zamawiałam lakierów hybrydowych z zagranicznych stron... ale na pewno niebawem to się zmieni! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona, bo są dobre (przynajmniej w mojej opinii), a wybór kolorków ogromny :)

      Usuń
  13. Sama teraz czekam na moje lakiery, zobaczymy jak się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją opinię, z chęcią zobaczę jak u Ciebie się sprawdzają :)

      Usuń
  14. Od początku zabawy z hybrydami zamawiam lakiery na Aliexpress oraz Gearbest i prawie zawsze jestem zadowolona z zakupów. Tym bardziej, że czasem można dorwać perełkę za mniej niż 1$, co w Polsce jest niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są tanie, a do tego dobre... A wybór kolorów? Ogromny! :D

      Usuń
  15. Ciekawy wpis, na pewno przydatny dla osób, które same sobie robią hybrydki. Osobiście nie posiadam sprzętu ani zdolności, więc lakierów też nie potrzebuje :D Chodzę do zaufanej kosmetyczki :D Zazdroszczę jednak osobom, które mają manualne zdolności i potrafią sobie ładnie pomalować paznokcie, nie to co ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety również nie posiadam takich zdolności i zawsze polegam na siostrze, która lubi to robić... i jej to wychodzi :D

      Usuń
  16. Jak dla mnie warto i bardzo polecam ich lakiery <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam hybryd, w sumie to rzadko maluję paznokcie nawet zwykłym lakierem, ale spodobał mi się pomysł z lakierem zmieniającym kolor pod wpływem ciepła, słyszałam kiedyś o czymś takim. Uważam, że to fajna sprawa. :) Koci breloczek i kubek są urocze. <3 Też lubię kociaki. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tej pory o dziwo miałam mało lakierów typowo "chińskich" - ale moja kolekcja niedługo powinna się powiększyć bo dużo lakierów leci do mnie właśnie pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba bym sie troszkę bała. Nie wiem, ale jakos chyba nie mam zaufania jednak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przy pierwszym lakierze miałam obawy, ale zdecydowanie było warto :D Są tanie, a kolorki obłędne :D

      Usuń
  20. Bardzo ładne kolorki. Podobają się mi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatni lakier jest chyba najbardziej interesujący i chętnie bym go przetestowała! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo fajny post :) Wielokrotnie zastanawiałam się nad zakupem lakierów z zagranicznych stron, ale bałam się, że to będzie porażka. Moje koleżanki nie miały dobrych opinii. Ale moze faktycznie warto się skusić...Elite99 Multicolor Gel Nail Polish jest piękny :D

    Z chęcią obserwuję i poozdrawiam!

    Zapraszam do siebie
    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi sie podobają kolory, są śliczne ❤
    W sumie ja mam strasznie ograniczone zaufanie do takich stron, ale moze warto...? ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, u mnie się sprawdzają bardzo dobrze :)

      Usuń
  24. Te lakiery wydają się bardzo ciekawe! Chociaż wolę kupować sprawdzone marki, to może kiedyś wypróbuję hybrydy z chińskiej strony :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie poznać Twoją opinię :) Dwa tygodnie zamówiłam lakier hybrydowy z Aliexpress. Oby dobrze się sprawdził :)

    charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorki świetne, aż szkoda, że nie mogę używać hybryd =(

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry post ! Ja kupowalam te lakiery przez 4 lata i u mnie sprawdzaly sie swietnie. Trzymaly sie 2 tygodnie ale tylko przez to ze nudzil mi sie kolor i po prostu chcialam zmiany. Nie mialam z nimi zadnego problemu. Ogolnie po 7 latach robieniu hybryd mam uczulenie ? Tzn zaczely mnie strasznie piec i swedziec palce, i myslalam ze mam uczulenie na krem czy na cos. Ale jak zdjelam hybryde aby zrobic nowa paznokcie mialam do polowy czarne. Znajome mowia ze to przez chinskie hybrydy ale ja je uzywalam od kilku lat wiec nie wydaje mi sie. No nic teraz czekam na wizyte u dermatologa zeby to wyleczyc.

    Obserwuje i zapraszam do mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze :O Współczuję! Mam nadzieję, że dermatolog Ci pomoże i wszystko wróci do normy! :)

      Usuń
  28. Ten drugi kolor jest przepiękny- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolorki i pomadek i pazurrrków <3
    moja koleżanka ostatnio miała taką hybrydę zmieniającą kolor pod wpływem ciepła czy zima i tak trochę dziwnie to wyglądało, bo te kolory nierównomiernie jej się zmieniały i wyglądała, jakby miała poobdzierane paznokcie, także też uważam, że jest to trochę bez sensu :P

    OdpowiedzUsuń

Instagram