środa, 3 stycznia 2018

Bluza dla kociary
czyli kolejne nowości

Witam Was ponownie! Przyzwyczailiście się już do tego, że mamy 2018 rok? Mi to idzie ciężko, ciągle strzelam jakieś gafy i wszędzie piszę "2017" :D W dzisiejszym poście przychodzę do Was z małym zamówieniem ze strony Zaful, tak żeby odbiec trochę od wpisów kosmetycznych :D Zamówiłam tylko trzy rzeczy, a w sadzie to dwie, więc post nie będzie zbyt długi :)

Zacznę od bluzy z motywem kota i uroczymi uszkami na kapturze. W zasadzie, to nie wychodzę z domu w bluzach, jednak stawiam na bluzki, sweterki, ale za to w domu uwielbiam w nich chodzić! Powiem szczerze, że mam chyba jakąś małą obsesję na ich punkcie :D Jak zobaczyłam ją na stronie, to wiedziałam, że musi być moja! I tak się stało :D Zamówiłam dwie sztuki - jedna dla mnie, a druga dla mojej koleżanki, która również jest kociarą :D Jak wrażenia? Jest przeurocza, wygląd oceniam na 10/10, jeżeli jednak chodzi o materiał, to jest dosyć cienki :) Jeżeli lubicie obcisłe bluzy, to w jej przypadku musicie zamówić przynajmniej (!) o jeden rozmiar mniejszą ;)

Kolejną i ostatnią już rzeczą jest szary top z ozdobnymi paskami na dekolcie i plecach. Wygląda bardzo ładnie, ale raczej nadaje się dla osób odważniejszych, bo zarówno z przodu jak i z tyłu odkrywa dosyć sporo... Materiał całkiem fajny, wykonanie też bez zastrzeżeń :)
Chętnych zachęcam też zajrzeć tu: Winter Outfits Ideas 2017, może coś Was zainspiruje :D

bluza  |  top

A Wy lubicie chodzić w bluzach, czy może ich unikacie? Są tu jakieś wielkie kociary jak ja? ;)

56 komentarzy:

  1. Raz na jakiś czas założę bluzę ;) To zależy od okoliczności :D
    Uwielbiam koty! ♥ Mam w domu dwa i jestem ich fanką hah :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem wielką miłośniczką kotów, ale niestety mam tylko jednego kociaka :D

      Usuń
  2. Bluza jest słodka, też muszę sobie taką zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely outfits, so nice and interesting shirts!
    Happy New Year 2018!♥

    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    New post is here, visit me! Malefica ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta bluza, będzie idealna na miłośników kotów. ;)
    Dziękuję za odwiedziny, ja również chętnie zaobserwuję bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta bluza. Top też ma ciekawy wygląd. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza przeurocza <3 Jako wielka fanka kotów, której połowa szafy zawiera kocie elementy jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie widzę, że łączy nas obsesja do kotów i do wszystkiego co z nimi związane! :D

      Usuń
  7. Ja tak samo, bluzy noszę zazwyczaj tylko w domu. :) Twoja jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza urocza ;) I świetnie wygląda ;) A czemu mnie nie dziwi, że jak ją zobaczyłaś to musiałaś mieć? Ależ z Ciebie kociara ;p wszystko co z tymi stworzonkami związane musi być Twoje ;p Ale do twarzy Ci z uszami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę zainwestować w opaskę z kocimi uszkami i będę w niej chodziła :D

      Usuń
  9. Ta bluza jest po prostu przeurocza!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociarą nie jestem, ale taka bluza w stylu piesełka byłaby dla mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzę z motywem psiaka też bym przygarnęła, ale jeszcze nigdzie takiej nie widziałam :D

      Usuń
    2. Z pieskiem to i ja przygarnęłabym! :D

      Usuń
  11. Fajne to zamówienie :)))
    Zapraszam do mnie :)))
    http://patsonblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. SUper stylizacja i masz piekne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta bluza! :O I jakie masz piękne włosy <3

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome darling cat shirt look awesome & beautifull on you keep posting.
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjjjj bluza wymiata :D idealna bluza dla mnie heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza jest świetna a ty wygladasz super :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda ta bluza, urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna kocia bluza, ślicznie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Swego czasu sama miałam chęć na taką bluzę z uszami kocimi. Teraz jednak wolę zwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako wielka miłośniczka kotów nie mogłam sobie jej odmówić :D

      Usuń
  20. Bluza super i te uszy:D Natomiast bluzeczka jak dla mnie zdecydowanie za krótka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię corop topy, ale ta rzeczywiście jest za krótka, a do tego mocno wycięta w dekolcie... :D

      Usuń
  21. Nie jestem fanką bluz, ale tą chętnie widziałabym w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytałaś, czy są tu kociary, więc się zgłaszam. <3 Fajna bluza, tylko ja wolałabym jaśniejszy kolor, może różową. ;) Ale z tego co widzę, to dostępny był tylko czarny kolor. Natomiast szary top zdecydowanie nie jest dla mnie, bo nie należę do tych odważniejszych. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się jeszcze nie mogę przyzwyczaić do 2018 roku ;p śliczna ta bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna bluza *.* Chcę ją!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna bluza, ale widzę problem, bo mój kot jest biały i miałabym na niej pewnie sporo jego sierści XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja niestety mam ten sam problem... Dlatego bluza na razie leży w szafie i czeka aż wymyślę jakieś rozwiązanie :D

      Usuń
  26. Rozczulają mnie takie bluzy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. a mnie ta szara bluzeczka oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam chodzić w bluzach, lecz nie tylko po domu! Są takie ciepłe i przyjemne :3
    Bluza, którą zamówiłaś robi wrażenie! Od razu widać, że jesteś kociarą :D Świetnie, że sprawiłaś też taki prezent przyjaciółce :)
    Crop top rzeczywiście odważny, ale prześliczny! Idealny na lato :)
    Co do 2018... W zeszytach piszę dobrze, ale jak widzę gdzieś datę 2016 to mówię "A to było rok temu". A to minęły już przecież DWA!
    Poklikane - 15.10, 9.80 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czas bardzo szybko leci :D Niedawno był 2016, a tu już początek 2018... :D

      Usuń
  29. Piękne zdjęcia! Piękne masz włosy!

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocia bluza jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocia bluza jest świetna:)
    Uroczo w niej wyglądasz :).
    Jeszcze musi upłynąć kilka tygodni, by się przyzwyczaić do 2018 roku. Ja póki co zamiast 18, piszę nadal z przyzwyczajenia 17;d.
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jaka boska bluza idealna dla mnie hah :D

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy artykuł. Bluza wygląda super

    OdpowiedzUsuń

Instagram