środa, 27 grudnia 2017

Niebieska sukienka i ramoneska
czyli moja propozycja na Sylwestra

Święta, święta... i po świętach! Przygotowania trwały bardzo długo, a święta zaledwie 3 dni.. Teraz pozostaje nam tylko czekać na Sylwestra! Czyli powitanie roku 2018! :D Ja już nie mogę się doczekać dnia 31 grudnia, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z sylwestrową propozycją. 

Od razu chcę Wam też życzyć szampańskiego Sylwestra, szczęśliwego Nowego Roku, a także żeby  rok 2018 był jeszcze lepszy od 2017! :)

Wybrałam niebieską sukienkę na ramiączkach, z ciekawym krzyżowaniem na plecach, a do tego czarną ramoneskę z zamkami. Obie rzeczy pochodzą ze sklepu Zaful. Myślę, że całość fajnie zgrywa się kolorystycznie. Sukienka jest dosyć długa, więc podczas szalonych tańców na parkiecie nie będzie widać bielizny :)

Wy macie już zaplanowane stylizacje na Sylwestra? ;)

55 komentarzy:

  1. uwielbiam chabrowy kolor a taka ramoneska by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramoneska! Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! Na sylwestra idealna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam niebieski kolor. W tej sukience wyglądasz bosko, bardzo bardzo Ci pasuje :)
    Spełnienia marzeń w 2018 roku;*
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam się przekonywać do tego koloru :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się przekonasz szybko - pasuje Ci niebieski :)

      Usuń
  6. Sukienka jest śliczna i uwielbiam ten kolor <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna propozycja ;) Jak dla mnie idealna na sylwestra ;) Zarówno na jakąś spokojną domóweczkę, jak i na coś bardziej zorganizowanego ;) Może nie na jakiś elegancki bal, ale na większości wydarzeń się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta sukienka! :)

    Pozdrawiam ♥ + również obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest śliczna!
    Bardzo podoba mi się ta sukienka :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest piękna :)

    Zapraszam do Siebie na nowy post !
    Pozdrawiam
    https://tylko100procent.blogspot.com/2017/12/grudniownik-przeglad-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, a ta sama sukienka wisi w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i ten kolor uwielbiam niebieski

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka prezentuje się na tobie idelalnie ;) Dodatkowo jest w jednym z moich ulubionych kolorów :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powoli zaczynam przekonywać się do tego koloru :D

      Usuń
  14. moja stylizacja to : dres i kok na głowie ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej sukience. Chabrowy Ci pasuje. :) Jest elegancki. :)Dziękuję, ja również życzę Ci szczęścia w Nowym 2018 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No! Bradzo mi się podoba, bo w końcu coś innego niż czarna sukienka :) Odważnie i rockowo nawet troszkę, pozdrawiam cieplutko :) Szczęścia w Nowym Roku!

    Zapraszam do siebie : www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest ta sukienka! A chyba że bardziej bym się w niej zauroczyła, gdyby była czerwona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat sukienek nie noszę, ale taka na sylwestra jest świetna! :)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie lubiłam sukienek, ale ostatnio mam na ich punkcie jakąś obsesję :D

      Usuń
  20. Kocham ten kolor <3 ja również mam sukienkę w tym odcieniu i jest świetna na każdą okazję :)


    Szczęśliwego Nowego Roku <3

    charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka, bardzo ladny ma kolorek <3 gdy bylam ruda, bardzo często go nosiłam :)
    ramonka tutaj to idealnie uzupełnienie, takiego pazura dodała :) super !


    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączenie ramoneski z chabrową sukienką wygląda fantastycznie! :)
    Udanej zabawy Sylwestrowej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie rzeczy bardzo ładne. Czarna ramoneska to must have każdej szafy a niebieska sukienka wygląda naprawdę uroczo i niebanalnie przez jej ciekawy splot na plecach. Naprawdę ładna sylwestrowa stylizacja! :) Udanej zabawy!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! A mi przez dłuższy czas brakowało takiej kurteczki :D

      Usuń
  24. sukienka cudna
    u mnie wielki powrót zapraszam gorąco :))))))))))))))
    https://patsonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka, bardzo ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny kolor :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka, uwielbiam taki fason.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny zestaw :) Tak właściwie, to taką sukienkę możesz nawet założyć na co dzień. A gdybyś szukała ładnych sukienek, to zajrzyj jeszcze do sklepu https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Sukienki_Sukienki-na-co-dzien-284.html Mają szeroki wybór i niskie ceny, więc na pewno uda ci się wybrać coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio kupiłam bardzo elegancką i nawet podobną do Twojej sukienkę w tym sklepie https://byinsomnia.com/pl/. Maja tutaj według mnie oszałamiający wybór i jeśli lubisz tego typu ciuszki, to na pewno bez problemu znajdziesz u nich coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka, ten kolor pasuje do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Baardzo fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia szczególnie te z ramoneska:) Ja też chce teraz zakupić sobie sukienkę ale na wesele (tak wiem, że sezon się skończył). Trafiłam na coś takiego: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-dla-puszystych-na-wesele-814.html/ co o tym myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje mi się, że jeśli już mowa o kobietach biznesu to na pewno dobrze byłoby zdecydować się na zakup tego typu https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Sukienki_Sukienki-wiosenne-302.html sukienki wieczorowej. Moim zdaniem taki elegancki ciuszek zawsze może sie przydać na jakiś bankiet czy inną imprezę firmową

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylówa :)! Zaraz kolejny sylwester i do kreacji będę dobierać coś z tego: modne bransoletki srebrne

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie wygląda, tak bardzo lekko. Jednak w tym roku już takich sukienek na pewno nie założymy. Ja przerzucam się na grube skarpety :D Te również mogą być fajnym, modowym dodatkiem. Wystarczy postawić na tego typu https://koloroweskarpetki.pl/15-skarpety-sportowe kolorowe skarpetki. Zapoznajcie się z ofertą tego sklepu internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten blog na pewno polecę mojej dziewczynie.Jak tu wejdzie to naprawdę dowie się bardzo dużo ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupując odzież warto też sprawdzić czy firma przestrzega standardów ISO (mozna poczytac na stronie BM Trada) Mowiac szczerze to nie zwracałam na to uwagi aż do momentu kiedy ktos mnie uswiadomil jak bardzo jest to wazne:D Nie zaloze ubran od firmy ktora nie ejst certyfikowana:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Niebieska sukienka to dla mnie synonim elegancji. Ten odcień dodaje delikatności i klasy każdej stylizacji. Idealna na ważne wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
  40. Niebieskie sukienki są cudowne, mam taka ulubioną chabrowa

    OdpowiedzUsuń

Instagram