niedziela, 3 września 2017

Jestem kolekcjonerką skarpetek?
czyli nowe zdobycze skarpetkowe

Dzisiaj post będzie baardzo króciutki ze względu na chwilowy brak czasu, który jest spowodowany zakupami i poszukiwaniami nowego plecaka... Jeżeli wy też jeszcze szukacie plecaków, to polecam zajrzeć tu: fashion backpack
Myślę, że większość z was wie, że mam w pewnym sensie obsesję na punkcie skarpetek, dlatego może nie zdziwi was fakt, że przychodzę dzisiaj z postem o skarpetkach! Tak, cały post będzie o skarpetkach! Właściwie, to nie będę się zbytnio rozpisywała, chcę wam tylko pokazać moje najnowsze zdobycze ;)

Jakaś krótka recenzja? Niestety skarpety z motywem aligatorów i rekinów są ogromne, obstawiam rozmiar 40 - a ja noszę 37... Nie było wyboru rozmiarów, więc myślałam, że w jakiś cudowny sposób będą uniwersalne, ale niestety nie są. Jeżeli chodzi o resztę skarpetek, to zarówno w tych z kotami, jak i pandami, zakochałam się! :D

Wy też zwracacie uwagę na to jakie skarpetki nosicie? :) 

44 komentarze:

  1. Tak, zwracam uwagę jakie skarpetki noszę, szczególną wagę przywiązuję do materiału, z którego są wykonane. Preferuję jak największą zawartość bawełny. Nienawidzę sztucznych skarpet. Zwykle wybieram białe stopki, ale mam w swojej kolekcji też szalone skarpety, np. różowe z głowami kotów (są 3D). :) Twoje z kotami i pandą są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że nie zwracam uwagi na materiał, patrzę przede wszystkim na nadruki :D

      Usuń
  2. Ja lubię nosić białe, lub czarne. W domku za to uwielbiam mieć na stopach grube, cieplutkie skarpety ^^

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czarne odpuszczam ze względu na tonę kłaków mojego kota na metr kwadratowy w moim domu :D Ja też w domu zawsze wkładam grubaśne skarpetki :D

      Usuń
  3. Też mam te w kotki :D ogólnie po pierwszym zdjęciu myślałam, że to świąteczny posty xD haha tak mi się skojarzyło xD

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do postów świątecznych jeszcze dwa - trzy miesiące :D

      Usuń
  4. Jeju, dziwnie to zabrzmi, ale te skarpetki są urocze! Naprawdę! Nieraz widziałam jakies fajne kolorowe skarpety, w różne ciekawe wzory, np. jedzenia, ale nigdy nie mam odwagi ich kupić i założyć haha :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak widzę jakieś słodkie lub śmieszne skarpetki, to biorę bez zastanowienia :D

      Usuń
  5. Ja zwracam uwagę na skarpetki haha :D i sama długo zawsze wybieram :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czaderskie! Chyba sobie takie sprawię na zimowe wieczory. :) Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam :D Grube skarpetki + ciepła herbata + koc = udany wieczór zimowy (przynajmniej u mnie) :D

      Usuń
  7. Te skarpety są genialne i w dodatku kolekcjonujesz bardzo praktyczne dodatki w końcu u nas zima trwa mega długo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, tak tego wcześniej nie postrzegałam! Ale masz rację, skarpetek nigdy za wiele! :D

      Usuń
  8. Jakie piękne skarpetki. Niektóre są przesłodkie ;d
    Ja nigdy nie zwracam uwagi na skarpetki. Ważne by były wygodne :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja też kocham skarpetki najbardziej podobają mi się te w pandy mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Te skarpetki może dla mnie byłoby ok, bo ja mam 41 :D haha cudne są! Też lubię kupować skarpetki w różne wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, Ty i skarpetki ;p Musi być na uroczo i słodko ;p Te rekiny i aligatory mnie i tak się nie podobają, więc dla mnie nie byłoby większej straty :D Ale te dwie ostatnie pary w pandy są przecudne *-* Sama bym w takich pomykała mimo tego, że stara już ze mnie kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No te skarpetki stópki są przepiękne! :)
    A te pierwsze to nie przejmuj się. Idealne po domu na zimę! Aligator baaardzo mi się spodobał :D
    Powodzenia w szukaniu plecaka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne :) bardzo mi się takie podobają i musze się w takie fajne skarpetki zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne!
    Skarpety Aligatory wyglądają super :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie skarpetki :) Aligatory świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aligatorki i rekinki są prześwietne! Uwielbiam wszelkiego rodzaju skarpetki i mam ich za dużo... Wiem, że mam obsesję na punkcie ich kupowania (tak samo jak na punkcie bielizny), ale nic nie umiem na to poradzić :(
    A plecaki ostatnio kupiłam w Pull&Bear (trochę mniejszy, pastelowy błękitny) i w Croppie (większy, biały z motywem kwiatowym i czarnymi dodatkami), i z tego drugiego jestem o wiele bardziej zadowolona. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahh ja również mam sentyment do skarpetek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem absolutą maniaczką skarpet i zdecydowanie mi się Twoje podobają :* Szkoda, że te aligatory jakieś wielgachne są :( A chciałam je kupić :( Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te skarpetki co wybrałaś !!
    Ja również uwielbiam takie słodkie skarpetki i jak tylko spotkam coś uroczego od razu kupuje bez zastanowienia :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ja to akurat jeśli chodzi o skarpetki to zwykle, oby nie za kostkę i mogę iść:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Te z kotkami i pandami wymiatają :P Sama osobiście nosze zazwyczaj gładkie skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne sa te skarpetki. W szczeólnosci te z krokodylkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne te w kotki i pandy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. przeurocze sa te skaperki! przygarnełabym wszystkie :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodkie :) w pandy najlepsze.

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]!

    OdpowiedzUsuń
  26. te aligatory i rekiny- szałowe hehe :)www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodkie :) ja nie zwracam uwagi jak wyglądają ale musi być ciepło w nogi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju, jakie urocze te skarpetki! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie skarpetki to jak najbardziej można kolekcjonować. Też mam słabość do pand i to to nie tylko na skarpetkach:) Często teraz w takich propozycjach się chodzi, nawet na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale krokodyle! tez takie chce

    OdpowiedzUsuń

Instagram