środa, 30 sierpnia 2017

Testujemy z trnd
czyli jogurty zott

Nie wiem czy znacie stronę trnd.pl, ale jest to platforma, która umożliwia nam testowanie przeróżnych produktów. Ja ostatnio załapałam się do testowania wybranych jogurtów zott. Dlatego dzisiaj będzie krótka recenzja trzech jogurtów. Zapraszam do czytania :)
#jestemPrimo

Jogurt naturalny z miodem
Zacznę od jogurtu naturalnego z miodem w kubeczku. Nigdy wcześniej nie jadłam niczego podobnego, był to mój taki pierwszy raz. Jakie są moje wrażenia? Jest bardzo dobry, dla osób lubiących słodkie produkty będzie idealny - słodki a do tego zdrowy! Warto wspomnieć, że jest on bez dodatków cukrów!

Składniki: mleko, białka mleka, 10.6% miód, woda, skrobia kukurydziana, żywe kultury bakterii.

Dostępność i cena
Z pewnością dostaniecie go w sklepach carrefour w cenie około 1.55 zł. Warto też szukać w Tesco, Lewiatanie, Społem, E. Leclerc... 

 Naturalny jogurt z musli
Teraz czas na naturalny jogurt z dodatkiem musli, w którego skład wchodzą płatki owsiane, pszenne i przeróżne orzechy. Zapowiadało się bardzo dobrze, uwielbiam orzechy, więc liczyłam, że ten jogurt podbije moje serce, a było niestety wręcz odwrotnie. Mieszanki jest zbyt mało - to przede wszystkim, a prowadzi to do tego, że najbardziej wyczuwalny jest kwaśny smak jogurtu naturalnego. Niezbyt mi się to podoba. 
Składniki jogurtu naturalnego: mleko, białka mleka, żywe kultury bakterii 
Składniki musli orzechowego: płatki owsiane, orzechy 17% (migdały, orzeszki pekan, rzechy nerkowca, orzechy laskowe prażone), cukier, płatki pszenne, olej słonecznikowy, ziarnka słonecznika, pestki dyni, mąka pszenna, sól, syrop karmelowy. 

Dostępność i cena
Ten jogurt również z pewnością dostaniecie w sklepach carrefour w cenie około 1.59 zł, ale warto też szukać w Tesco, Lewiatanie, Społem, E. Leclerc... 

Naturalny jogurt z jagodami
A na koniec zostawiłam mojego ulubieńca, czyli naturalny jogurt z jagodami. Niestety w sklepie była tylko jedna, jedyna sztuka... Musu jest wystarczająco dużo, aby po części "zabić" smak kwaśnego jogurtu. Warto też wspomnieć, że w środku są też całe jagody! Jak dla mnie jest to idealne połączenie. Jeżeli będziecie mieli okazję, to zachęcam do wypróbowania, warto! :)
Wybaczcie, ale przez moją nieuwagę,  nie będzie składników, jestem taką gapą, że opakowanie wyrzuciłam... 

Dostępność i cena
Jak i dwa pozostałe produkty, ten też dostaniecie w sklepach carrefour w cenie około 1.59 zł.
Warto też szukać w Tesco, Lewiatanie, Społem, E. Leclerc... 

Jedliście już jogurty z tej serii? Jakie są Wasze ulubione? Znacie stronę trnd?

38 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo rzadko jem jogurty ;) najbardziej przypada mi ten pierwszy z miodem choć nie jestem przekonana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie strony do testowania ;) super skład jogurtów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście warto zainteresować się takimi stronami, sporo nowych produktów można poznać :D

      Usuń
  3. Gdy zobaczyłam tytuł, pomyślałam, że chyba brakuje kilki literek, bo nie znałam tej stronki. :D Nie przepadam za jogurtami naturalnymi, bo mają taki dziwny, kwaskowaty smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za jogurtami naturalnymi nie przepadam, dlatego zdecydowałam się na te z dodatkami :D I rzeczywiście ten z miodem, czy musem jagodowym, jest o wiele smaczniejszy niż taki zwykły :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię jogurty tej firmy :) Głównie te 2w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te z posypką są całkiem w porządku jak doda się do nich jakieś składniki od siebie, np. owoce ;) Ale zgodzę się, te z owocami znacznie bardziej mi smakowały ;) Taki miodowy można równie dobrze zrobić samemu ze zwykłego jogurtu naturalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jogurty <3 Na ten z miodkiem bym sie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłbym wszystkie :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie ma wersji bez laktozy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są dostępne też jogurty bez laktozy - widziałam w sklepie, jednak ja zdecydowałam się na te w standardowej wersji :) Warto poszukać :)

      Usuń
  9. Ten z miodem muszę wypróbować :) Kusi mnie też Twój ulubieniec z jagodami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto wypróbować - nawet robiąc taki samemu :)

      Usuń
  11. o jaaaa ale zazdro <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam mniam!
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo mało jogurtów lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają smakowicie! <3
    Muszę kupić i spróbować!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadłam taki z miodem, jednak kompletnie innej firmy, bo holenderskiej i smakował mi, jednak w nadmiarze męczy, dlatego raz na jakiś czas się skuszę, ale nie będzie mi niezbędny do życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie idzie go jeść na okrągło, ale mimo wszystko moim zdaniem raz na jakiś czas warto się skusić :)

      Usuń
  16. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami, choć nie ukrywam, że w najbliższym czasie rozejrzę się za tą wersją z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko jadam jogurty, ewentualnością są jogurty pitne które bardzo lubię, z tymi się jeszcze nie spotkałam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten z miodem nie podbił mojego serca, ale te z owocami kocham! + obserwuję i zapraszam do siebie http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pychotka 😻😻😻
    Zapraszam na nowy post
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/rozowa-ramoneska-w-klasycznym-wydaniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Instagram