sobota, 9 lipca 2016

Początek...

Hej, cześć... a może jednak czołem?
Pisanie pierwszego posta zawsze jest najtrudniejsze, ale trzeba w końcu przełamać pierwsze lody i napisać go! :)

Zacznę może od kilku słów o mnie, mianowicie mam na imię Ola - czego pewnie już się domyśliliście - mam 16 lat, interesuję się fotografią i jestem ogromną kociarą... To trzy podstawowe rzeczy, które powinnyście już teraz o mnie wiedzieć - jeśli będziesz chciała wiedzieć więcej, to zapraszam do pozostania ze mną i zaglądania czasem na tego właśnie bloga :)

O czym będzie ten blog? O mnie, o historiach, które przeżyłam - o walce z nadwagą, odrzuceniem przez innych i wiele, wiele innych! Z pewnością nie zabraknie tu zdjęć mojego kota, czy też kotów, które spotkam jutro w drodze do sklepu! :)

W tym "powitalnym" poście to będzie tyle.

Uff... nie było tak źle, ale mimo wszystko, mam nadzieję, że przy kolejnych postach nie będę się tak stresowała! :D

Będzie mi miło, jeżeli i Wy napiszecie kilka słów o sobie :)
Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Z chęcią poczytam Twojego bloga! :> Czekam na więcej postów. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli będziesz miała czas. :) http://krzywotux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram